{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

En lille løbsrapport {{forumTopicSubject}}

Jeg var oppe og køre i hadsten i dag, det gik jo rigtig fint, med et nyt fedt banelayout og det hele... MEN!! Min kære sender modtager valgte så lige pludselig at skabe sig, det betød at jeg hamrede med fuld fart ind i en dør... Gudskelov med siden på bilen.. Det gav et skrald i hele salen, og der blev TOTAL stilhed..

Hvad skete der med bilen tænker i nok..
Tjaaa... jeg slap rimeligt billigt, bla en ny trækaksel (knækkede), men det vilde var at den metal nut der sider og holder gevindstangen KNÆKKEDE MIDT OVER!!!.. hehe.. Småkage sagde det bare.. men det er da heldigvis billig sluppet...

Det var så en lille løbsrapport fra hadsten..

Mvh
Thomas smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille løbsrapport
  • #1   31. mar 2006 Var det onroad? For sådan en Schumacher holder utrolig godt. Forleden i Tinglev til onroad træning (dagen inden et løb), så det var på stor bane. Jeg kørte kulløs (9Turns), og fuld skrald op af langsiden, så snitsede jeg en tallerken/curp/platte (stadig med fuld gas) og bilen fløj så lidt, og lige med snuden ind i nogle gymnastik ribber i træ. Det eneste der skete var at en støddæmper hoppede af i bunden. Den skulle bare lige trykkes på, så kørte den igen.

    Det var med ca. 80-85km/t op af en tæppe bane.


  • #2   31. mar 2006 aC.w : Det så rigtig vildt ud, og det var min mission (puggen)..

    Casper: Det var onroad, på tæppe, Ja de holder rigtig godt, selvom det "kun" er en mission 1..

    Mvh
    Thomas


Kommentér på:
En lille løbsrapport

Annonce