{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Ang. adganskode?? {{forumTopicSubject}}

Hej .. efter at man nu selv kan slette sine egne indlæg, og svar, skal man jo have sin adganskode til at godkende med .. Jeg ville gerne udnytte denne funktion, da jeg synes at admins i forvejen gør et KÆMPE arbejde, og at dette vil lette deres arbejde, men en del:) (tror jeg-red)

Men da jeg har sat min pc til at huske koden, kan jeg jo ikke huske den ihovedet længere, da det er lang tid siden jeg sidst har haft brug for den:( Derfor benyttede jeg mig af funktionen "har du glemt din adganskode?" og skrev min mail i feltet. Men siden at det er 2 uger siden nu, uden at have modtaget en mail fra rcg, tænkte jeg at jeg lige ville spørge herinde inden at jeg evt. sender en besked til admins. ... Er der andre der har haft dette problem??? Og evt. et forslag til hvad man skal gøre???
Dette var en lang smøre:) Håber i forstår:)

//Elmhøj


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. adganskode??
Kommentér på:
Ang. adganskode??

Annonce