{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Model samlesæt {{forumTopicSubject}}

Hej RCG
Nu har jeg efterhånden samlet en del Rc biler fra Tamiya. Og kan se mange af dem også kan købes i 1:24 model samlesæt.
Er der nogle af jer andre der også gør i dem?
Hvilke mærker "er bedst" sidder i øjeblikket med et Tamiya, og er egentlig godt tilfreds med det. Men kan se at der er flere mærker, der også fylder godt på hylderne.
Airfix og Revell er der mange sæt af også. Airfix har maling med i mange af deres små sæt, har jeg bemærket.
Håber at kunne få nogle gode fif til hvor det er bedst at købe, tænker på pris sæt og maling mm.
Jeg vil kun samle biler, da jeg ikke har interesse for fly, både og miltærkøretøjer.
Billede viser min første samlet bil. Ja der er mange fejl på bilen, men af en første gangs samler er jeg tilfreds, og øvelse gør mester, har bestemt ikke opgivet, men det har kun givet mig blod på tanden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Model samlesæt
  • #1   20. nov 2016 Jeg har altid bygget sæt fra primært Monogram da jeg var yngre, og kvalitetsmæssigt synes jeg godt om dem..
    Byggede også en del andet end biler, og har var yndlingsmærkerne: Fujimi, Hasegawa, Tamiya og Italeri.. Airfix og Heller-sæt har jeg ikke specielt gode erfaringer med..
    Har altid holdt mig til Humbrol-maling, og gør det stadig..


Kommentér på:
Model samlesæt

Annonce