{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ebay handel?
  • #1   30. nov 2016 Nogle gange, prøv at skriv til sælger, men tit så skal man bare bestille 2 gange desværre...

  • #2   30. nov 2016 Hvis det er samme sælger, så kan man ofte få mængderabat. Men hvis det er 2 forskellige sælgere, så skal du selvfølgelig betalte for 2x fragt.

  • #3   30. nov 2016 Det er selvfølgelig samme sælger:)

    Men syns bare ikke jeg kan skrive til ham, kan det godt passe?


  • #4   30. nov 2016 Der burde stå kontakt sælger et eller andet sted, det plejer der smiley

  • #5   30. nov 2016 Jeg købte fælge og dæk til min lamborghini hos den samme sælger, men på to forskellige annoncer, skrev til ham via "kontakt sælger" i den ene af dem. Han sendte det som en pakke =1x porto

  • #6   30. nov 2016 Okay det har jeg også overvejet:)

  • #7   30. nov 2016 De plejer også at skrive hvad fragten koster pr ting man bestiller. Altså hvis du køber 2 ens, er der måske halv fragt på nr 2.

  • #8   1. dec 2016 Du lægger det i kurven og så klikker du "request total from seller". Bare vær opmærksom på, købet er bindende efter du accepterer.

  • #9   2. dec 2016 Hvis det er "butikker" på EBAY kan du lægge det i kurven. Hvis det er private eller på auktion, må du byde. Jeg vandt to auktioner hos samme sælger, efterfølgende kunne han ikke få lov til at slå porto sammen og vi valgte derfor at han annullerede de to auktioner, lavede en ny "køb det nu"-auktion med de to varer, og en beskrivelse der passede og så en kunstig overskrift på auktionen som var fælles aftalt. Så betalte jeg kun én gang porto. Det åbner selvfølgelig for at en hurtig køber spotter annoncen og køber før mig.

    Uanset så er EBAY ikke altid til at danse med på den front, systemet er ret rigidt - og det er kun blevet værre på det seneste.


  • #10   2. dec 2016 Det har ikke noget med forretningsdrivende eller privat at gøre Jakob K. Det handler om auktionsformatet.

    Auktioner vil altid være underlagt nogle andre regler, og dit bud er bindende også for fragt, så er den sådan set ikke længere. Det ville enten være alt for meget administration (som brugerne kommer til at betale) eller åbne op for endnu mere fusk, hvis det blev en funktion på siden, så jeg forstår godt Ebay på det punkt.

    Sælger skulle have givet dig en delvis tilbagebetaling via paypal, så var problemet løst.


  • #11   2. dec 2016 Nej problemet er ikke løst for sælger betaler stadig fragt x2 til ebay, så delvis tilbagebetaling skader os begge. Der har tidligere været løsninger for den slags derinde, kan jeg se på support-(fprumsvar, men de duer ikke længere

  • #12   2. dec 2016 Det er korrekt, du kan kun spare 90% af fragten på en ene genstand på den måde i stedet for 100% af fragten på den ene genstand.

    Det gad jeg ikke bruge tid på at brokke mig over.


  • #13   2. dec 2016 OK så kunne sælger bare ikke finde ud af det

  • #14   2. dec 2016 Sådan sælger sløjfede den ene fragt,helt af sig selv, kunne dog ikke undgå at betale det i første omgang men, sælgern havde allerede ført den ene fragt på 19 euro tilbage, inden jeg nåede at åbne min mail! Det er fanme iorden!:)

    Mange tak for hjælpeb allesammen:)


Kommentér på:
ebay handel?

Annonce