{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.584 visninger | Oprettet:

Ja så blev man snydt igen {{forumTopicSubject}}

Hej!

Ja som overskriften siger, er jeg blevet snydt!
Mikkel M Link : http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=6596 og jeg blev enige om vi skulle bytte min NTC3 til hans TT-01 som han sagde hans kørte fint!
Men da den af hans TT-01 kom hjem til mig kl 10:00 i morges lignede den noget fra 2 verdenskirg, hele bilen var raslet fra hinanden og nogle af kaross pingende var knækket og der manglede en masse kulelejer osv, så jeg gik i gang med at samle den, for at se om det var noget der virkede, og et pr timer efter da jeg fik den samlet, fandt jeg ud af den kørte af H.. til.

Jeg har snakket med ham på msn og det enste han siger er : At det ikke er hans problem og at han var den smarteste hans min situation.

F... hvor kan jeg blive gal på sådan nogen !

// Emil B


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ja så blev man snydt igen
Kommentér på:
Ja så blev man snydt igen

Annonce