566 visninger
|
Oprettet:
FG-DUSTDIGGER {{forumTopicSubject}}
Hehe, lige endnu en lille film med min FG MT fra Crossbanen ved Vesterlund. Min fotograf bliver bogstaveligt talt stenet i slutningen af filmen, en af stenene rammer ham direkte i panden *lol* Så fremover sidder fotografen IKKE bag ved FG'eren og filmer når den bliver fyret af
(link fjernet)
(Det er bl.a også her ved Vesterlund at Nordborg RC Klub, bygger deres nye offroad bane)
Smid evt. en kommentar til filmen
dec 2005
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 5 Emner: 7 Svar: 84
Jeg skriver normalt ikke tingene anderledes end de står i forvejen, jeg kopierede jo bare filmens titel direkte ind som overskrift og den er altså med stort og har du et problem med sådan en ubetydelig bagatel, hvorfor så gå ind under mit oprettede emne????
Det er UTROLIGT hvorfor der ALTID er nogen brugere som bliver irriterede over enten bittesmå bageteller, eller simpelthen bare lige skal stikke deres ubehagelige kommentarer ind under et seriøst oprettet emne for at kritisere det, jeg fatter ikke at I gider at spilde jeres tid på at genere folk, har I ikke andet at lave eller er I her kun for at irritere/genere andre brugere???
Vær dog i stedet glad for at der er nogen som gider at bruge deres tid på at dele deres rc oplevelser med andre brugere her på galleriet
feb 2006
Følger: 44 Følgere: 41 RC-enheder: 6 Emner: 31 Svar: 455
feb 2006
Følger: 44 Følgere: 41 RC-enheder: 6 Emner: 31 Svar: 455
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 7 Emner: 64 Svar: 429
tip: prøv at stå i foreskelige vinkler i forhold til bilen, feks lige fra siden lidt tæt på så man rigtig kan se hjulet spinde.
dec 2005
Det glæder mig at du kunne lide min FG MT'er, jeg lægger flere film og billeder ind efterhånden som jeg får tid til at få dem uploadet. Men vil du se mere, så hold øje med min hjemmeside som jeg opdaterer løbende, link dertil i min profil
dec 2005
Ja, filmene er helt rå og skal først klippes sammen, men jeg syntes nu alligevel at i skulle have muligheden for at få en lille forsmag på hvad der venter jer når den endelige film er færdiglavet ;D
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 7 Emner: 64 Svar: 429
dec 2005
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Svar: 9
det er den rigtige link til codec
dec 2005
Det var en totalt fed dag på Crossbanen, vi oplevede min FG MT fra sin bedste side, den var stillet perfekt i motoren og den leverede et brag af en toppræstation som senere på måneden vil blive klippet sammen til en samlet film med det bedste fra dagens ræs.
Indtil at det samlede filmprojekt er færdigt, så må I "nøjes" med at se klippene et af gangen, på min Putfile hj.side efterhånden som de bliver uploadet de kommende dage. Håber at I smider en kommentar til filmene, det kan både gøres via hj.siden og under min FG MT her på galleriet
FG-DUSTDIGGER