{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

FG-DUSTDIGGER {{forumTopicSubject}}

Hehe, lige endnu en lille film med min FG MT fra Crossbanen ved Vesterlund. Min fotograf bliver bogstaveligt talt stenet i slutningen af filmen, en af stenene rammer ham direkte i panden *lol* Så fremover sidder fotografen IKKE bag ved FG'eren og filmer når den bliver fyret af smiley

(link fjernet)

(Det er bl.a også her ved Vesterlund at Nordborg RC Klub, bygger deres nye offroad bane)

Smid evt. en kommentar til filmen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FG-DUSTDIGGER
  • #1   9. jul 2006 iceman :
    Jeg skriver normalt ikke tingene anderledes end de står i forvejen, jeg kopierede jo bare filmens titel direkte ind som overskrift og den er altså med stort og har du et problem med sådan en ubetydelig bagatel, hvorfor så gå ind under mit oprettede emne????

Det er UTROLIGT hvorfor der ALTID er nogen brugere som bliver irriterede over enten bittesmå bageteller, eller simpelthen bare lige skal stikke deres ubehagelige kommentarer ind under et seriøst oprettet emne for at kritisere det, jeg fatter ikke at I gider at spilde jeres tid på at genere folk, har I ikke andet at lave eller er I her kun for at irritere/genere andre brugere???

Vær dog i stedet glad for at der er nogen som gider at bruge deres tid på at dele deres rc oplevelser med andre brugere her på galleriet smiley

• #2   9. jul 2006 hæhæ aaav fed mt

• #3   9. jul 2006 kim p det er de små børn som her er så mange af de tror alle sammen de er konger

• #4   9. jul 2006 ja fed film men er sammen klipning med den anden og lidt baggrunds musik ville den bare havde været top..

tip: prøv at stå i foreskelige vinkler i forhold til bilen, feks lige fra siden lidt tæt på så man rigtig kan se hjulet spinde.

• #5   9. jul 2006 Hehe.... Ja jeg kender efterhånden ALT til brugerfladen her på galleriet Stig og desværre skal der være nogle af de der møgirriterende unger imellem, men sådan er det jo, når det er et site for alle.

Det glæder mig at du kunne lide min FG MT'er, jeg lægger flere film og billeder ind efterhånden som jeg får tid til at få dem uploadet. Men vil du se mere, så hold øje med min hjemmeside som jeg opdaterer løbende, link dertil i min profil smiley

• #6   9. jul 2006 Der kommer flere film Victor hvor jeg netop står som du anbefaler, der blev taget 30 minutters film over 2 dage og dette her er kun begyndelsen derfra smiley

Ja, filmene er helt rå og skal først klippes sammen, men jeg syntes nu alligevel at i skulle have muligheden for at få en lille forsmag på hvad der venter jer når den endelige film er færdiglavet ;D

• #7   9. jul 2006 men vil nok anbefalde at du ikke klipper alle 30 minutter med men kun tager det bedste.. for ellers bliver det ret kedligt at se på smiley

• #8   9. jul 2006 Lige præcist, kun cremen af det allerbedste kommer i den færdige film, det er klart og i måske 2-3 afsnit så man ikke skal vente alt for længe når man skal uploade, for det kan jo også blive kedeligt.

• #9   9. jul 2006 (link fjernet)
    det er den rigtige link til codec

• #10   9. jul 2006 Hehe.... Er der nogen der måtte være i tvivl, så er det Arjan der er fotografen bag filmen og derfor er det også ham man hører beklage sig højlydt, da FG'eren "stener" ham, mens jeg skriger af grin i baggrunden *LOL*

Det var en totalt fed dag på Crossbanen, vi oplevede min FG MT fra sin bedste side, den var stillet perfekt i motoren og den leverede et brag af en toppræstation som senere på måneden vil blive klippet sammen til en samlet film med det bedste fra dagens ræs.

Indtil at det samlede filmprojekt er færdigt, så må I "nøjes" med at se klippene et af gangen, på min Putfile hj.side efterhånden som de bliver uploadet de kommende dage. Håber at I smider en kommentar til filmene, det kan både gøres via hj.siden og under min FG MT her på galleriet smiley

Kommentér på:
FG-DUSTDIGGER

Annonce