{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

Dårligt bedømmelsessystem {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste som syntes det er et utroligt ringe bedømmelsessystem der er her på siden

1. det er da totalt latterligt at hvis men ikke lige er tilfreds med den bedømmelse ens bil har, ja så kan man a bare lige nulstille dem

2. det er for dårligt at man kan se hvem der stemmer hvad, det giver kun anledning til en masse diskution og hævnbedømmelser

3. Det er lidt latterligt at man har mulighed for at ændre sin bedømmelse. det ville være fint hvis man kun kunne ændre til en højere karakter da der jo kan ske væsentlige forbedringer på enten bilen eller billedkvaliteten. Giver jeg en en middel til en bil og jeg har fået høj af personen så er chancerne for at personen ændre sin karakter til middel meget meget høj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårligt bedømmelsessystem
  • #1   15. jul 2006 Prøv og søg i forum og se hvor mange gange det har været oppe. Der har været mange gode forslag i gennem tiden. Det er bare aldrig blevet til noget.

• #2   15. jul 2006 der kan ikke laves noget godt system ... der er for mange barnlige personer herinde ... hvis man giver en lav fordi man synes den er grim eller andet så får man bare en lav igen uanset hvor flot ens bil er .... og en kommentare jeg tit ser er hvis du giver en høj giver jeg også en høj... det kan simpelthen ikke lade sig gøre...

• #3   15. jul 2006 1 okay...?
    2 Det er da fedt! så kan man given en stemme igen, hvis en stemmer på ens enhed smiley
    3 Det er da godt hvis der kommer upgades på bilen, nye billeder osv. Deter da rart at man kan give en bedre bedømmelse så!

• #4   15. jul 2006 Ja ellers skal man lave det så andre ikke kan se hvad man stemmer på enhederne.

For nu er det jo sådan at giver man en lav/middel stemme fordi at bilen ikke er berettigt til en høj eller x-høj efter sin egen mening, så for man en lav/middel tilbage selv om man har noget af det fedeste her inden.

Så derfor burde det være at man ikke kan se hvad andre har stemt da mange stemmer efter det.

Men en sjov ting som jeg har lagt mærke til.
    Det er at nogen folk stemmer x-høj og skriver man skal smide en tilbage. Men hvis man så undlader overhovedet at stemme tilbage, så efter et stykke tid har de endten lavet den om til høj eller fjernet den helt fra ens enhed.
    Og også bare generelt så ændre de deres x-høj til f.eks høj eller fjerner den.

• #5   16. jul 2006 børn skum ....

• #6   16. jul 2006 Stig - Ja... Og aligevel, det er jo også sådan på bil/scooter galleri.

Et andet IT forum jeg er på der har de "karma" som man kan tildele, og der kan man være anonym, og det har gjort at folk ikke kan "hævne" sig når der bliver givet dårlig/middel. Mange har jo ondt i R..... over alt muligt mærkeligt.

Men vi ved jo selv hvad vores ting er værd, så vi behøver jo ikke ligge i toppen for at bevise et eller andet over for andre smiley

• #7   16. jul 2006 lige nøjagtigt heh

Kommentér på:
Dårligt bedømmelsessystem

Annonce