251 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hjælp til sang???"
hjælp til sang
hey rcg er der nogle der han hjælpe med en sang de synger noget med wolla wolla og så kan man høre nogle pistol skud i bagrunden lige efter de har sagt det på forhånd tak
hey rcg er der nogle der han hjælpe med en sang de synger noget med wolla wolla og så kan man høre nogle pistol skud i bagrunden lige efter de har sagt det på forhånd tak
Skrevet af: Rune c - 28. sep 2008
Hjælp til Sang
er der nogle der ved hvad den her sang hedder? http://www.youtube.com/watch?v=erVt0ozPRN0
er der nogle der ved hvad den her sang hedder? http://www.youtube.com/watch?v=erVt0ozPRN0
Skrevet af: Søren P - 27. apr 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardiner 500 kr.
- Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
- Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
- Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
- Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
- Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.
apr 2005
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 1 Emner: 8 Svar: 211
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
"Uhh-jeg-har-lige-fået-et-trommesæt-i-13-års-fødselsdagsgave-og-min-søster-har-lige-lært-at-spille-klaver-sang"
Med andre ord, nej det kan jeg overhovedet heller ikke høre. Næste gang du indspiller lyd på mobilen skulle du måske prøve at tage fingeren af mikrofonen
jan 2006
Følger: 34 Følgere: 41 RC-enheder: 10 Emner: 77 Svar: 253
2. man kan ikk optage det tydelig nok når det er i et tivoli
3. i burde dælme gå til ørelæge hvis i ikk kan høre melodien
4. fingeren har ikk sat på microfonen da han slet ikk har holdt ved mobilen da en blev optager
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
2. Nej det kan man ikke, derfor bør man nok ikke optage i et tivoli.
3. Jeg har være ttil ørelæge, min hørelse fejler intet
4. Sejt han kaster mobilen op i luften i 20 sekunder, altså hvis han ikke holder ved den...
Jeg kan høre:
klimpe-klimpe-klampe-klampe-klimpe-ti-klimpe-klampeklampeklampe... ogg så hvad der lyder som en sindsforvirret knægt på trommerne bagved. Og så en der råber et eller andet uforståeligt efter ca 15 sekunder.
aug 2005
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 4 Emner: 85 Svar: 1.711
Hjælp til sang???