{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

hvad synes i om TOTALCAR ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle RC´s intus !
her er min ordre som jeg har bestilt hos TOTALCAR :
www.totalcar.dk/account_history_info.php?order_id=58
ordre fra den 19/9/06 .efter en masse af tlf samtaler og emaile ,fik jeg ik varen tilsendt ,for ca. 2uger siden siger jeg til dem at jeg skal have min penge tilbage , så siger de at de har gjordt det men intil nu fik jeg ik en krone tilbage . synes i hvad jeg skal gøre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad synes i om TOTALCAR ?
  • #1   23. okt 2006 Skriv en mail til dem at hvis de ikke tager sig sammen, så blander du forbrugerstyrelsen ind i det. Den trussel tager de fleste shopejere rimeligt alvorlig. Men nu har vi jo ikke hørt butikkens side af historien. Så inden vi får den (hvilket vi nok ikke gør) så holder jeg ikke med nogle parter.

• #2   23. okt 2006 jeg har heller ik fortalt lignøjaktig hvad det forgik medlem mig og ham som ejer af total. men sidste for ca 2 uger siden da jeg ringede til ham for at sige at jeg skal have min penge tilbage ,så svarede han at han tror han har gjort det men idag kommer jeg ud og checker mit konto ,der kommer ik nogen peng fra dem så derfor skriver jeg for at spørge jer om hvad man skal gøre

• #3   23. okt 2006 jeg har lig checket på min email , så er det på den 17/10
    ham som ejer total har skrevet email til mig at han troede at det er overføret ,

• #4   23. okt 2006 Hvis du ikke har fået noget endnu skriver du bare en mail til dem der lyder:

Hej

Jeg har stadigvæk ikke modtaget nogle penge, hvis i ikke kan finde ud af at sende dem må jeg jo få forbrugerstyrelsen til at snakke med jer.

-Navn

Kommentér på:
hvad synes i om TOTALCAR ?

Annonce