{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Jesper E
Jesper E
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Bygge offroad bane {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kan fortælle hvilke regler der gælder når man vil bygge en udendørs offroad bane.Støj i forhold til naboer,regler om størrelse m.m.
Kanon hvis I kan hjælpe mig videre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bygge offroad bane
  • Jesper E
    Jesper E Tilmeldt:
    nov 2006

#1   11. nov 2006 Har en renskovet cirka 10.000 kvm skov som jeg muligvis kunne tænke mig at lave en kæmpe bane m.m. på

• #2   11. nov 2006 Der er sådan set ingen regler.

Reglerne kommer først når du begynder at blande kommunen ind i det med hensyn til at de skal yde støtte til grund m.m.

Og ellers er der f.eks DASU regler hvis det skal være en godkendt bane til DASU løb. Men dette skal du nok ikke gøre forhåbninger om det første stykke tid. Men de har nogle regler om der skal være overdækket pit, samt luft og strøm tilstede og bane sporet skal mindst være 4meter.

• Jesper E
    Jesper E Tilmeldt:
    nov 2006

#3   11. nov 2006 nøjagtig midt på djursland ved en by som hedder Kolind, dem der er interresseret i at køre på sådan en bane må meget gerne give en tilbagemelding så jeg kan se hvor stor efterspørgsel der er efter sådan noget og evt. komme med forslag til specielle udformninger af den

• #4   11. nov 2006 Du ville få rigtig meget ud at at tjekke hvordan andre baner er opbygget og hvor gode de er. Tag simpelhen ud og kig på andre baner og få ideér og snak med kørende om hvad der er godt og hvad der er skidt.

Kommentér på:
Bygge offroad bane

Annonce