{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

morfars GLS {{forumTopicSubject}}

er jeg den enste som syntes det er lort at morfars sender pakkerne med GLS

eks. skulle jeg have nogle ting i dag men jeg var jo i skole og så kan jeg ikke få den før imorgen og der skal jeg skrive på et papir hvor de skal stille den og hvis der kommer en forbi gående kan personen lige læse på det papir og stjæle ens pakke. 2tal ufedt. eller hvad siger i

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  morfars GLS
  • #1   18. jan 2007 arhhhhh. det er jo meningen du skal skrive til morfars, at de skal skrive på pakken hvor den skal stilles f.eks "i karporten" !!

Du kan skrive det til morfars, når du bestiller hos morfars tror jeg. det er et eller andet sted hvor man kan stille et spørgsmål omkring pakken eller få dem til at gøre ting på en anden måde en de plejer... osv.... osv....

jeg synes det virker fint nok deres system, ellers var GLS jo tvunget til at vente på dig indtil du kom hjem eller lave et GLS posthus i nærheden af dig? ligesom post Danmark.

Mvh jacob

• #2   18. jan 2007 nu kan du jo også få leveret pakken på en anden adresse på skolen eller din far eller mors arbejde og det står jo i handels betingelserne.

• #3   18. jan 2007 ja det er rigtigt men. nemmere med post DK

• #4   18. jan 2007 Jeg syntes også det er irriterende at de sender med GLS.
    mvh Rune

• #5   19. jan 2007 ja men totalt ufedt nor man får sin pakke med post danmark 1 uge efter den er afsendt og så er bilen inden i smadret...... sket for mig 2 gange den ene var en brugt nitro intet og gøre ingen forsikring den anden var en ny el heldigvis byttede butikken, Så jeg syntes det er fedt at de sender med et ordenligt firma hvis jeg skal have noget der fra får jeg sendt det til mit arbejde mon ikke ens mor ell far gerne vil have at pakken bliver lev der for de skal jo alligevel køre jer hen til gls for og få pakken ikke??????

• #6   19. jan 2007 Jeg har lige fået sendt noget men jeg har ikke modtaget noget... men når jeg ringer ind til GLS siger de at den er afleveret...
    så ringede jeg ind til morfars og de sagde bare jeg skulle skrive en mail... ;-(

• #7   19. jan 2007 Michael S:
    Jeg har fået pakker 3 gange med GLS, og 2 af gangene har pakken været totalt smadret, den ene gang var der en 30 cm. lang flænge i kassen så jeg måtte stå og tjekke at der ikke manglede noget, så de er sq ikke bedre end post dk.
    mvh Rune

• #8   20. jan 2007 Morfars.dk er noget Lort. for at sige det pænt..
    måske nogen gode vare... men så heller ikke mere godt om morfars.

• #9   20. jan 2007 Mads H .
    lige præcis

Kommentér på:
morfars GLS

Annonce