{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  god begynder udendøres heli
  • #1   12. feb 2007 Billig, god og begynder hænger ikke sammen, hvis du vil flyve helikopter må du af med mange penge for at få noget der virker-.. Det bedste bud er nok

Align Trex 450

Karsten

• #2   12. feb 2007 link

• #3   12. feb 2007 Se den under min Profil Trex450SE eller

http://www.rotordisc-rc-helicopter.dk/

søg på

TR-KX015040TA-SET-1

Karsten

• #4   12. feb 2007 Måske du skulle starte med at søge på "real flight G3" eller "reflex" og øve noget simulator.
    Der er pengene givet rigtig godt ud og du for en fornemmelse af hvordan de reager i stedet for du ryger i jorden de første mange mange gange.

• #5   12. feb 2007 el

1000-3000

• #6   12. feb 2007 Kan se at du er 10 år, så kunne forestille mig at der var lidt økonomiske begrænsninger for f.eks en trex osv..

Hvad snakker vi om af pris? 200-500 Kr.?? 1000 kr??? Hvad har du af forventinger til den?
    Skal den bare kunne flyve, altså være i luften, og som næsten flyver selv, eller vil du have noget hvor man skal styre den for at den ikke falder ned?

Dem man skal styre selv for at de ikke falder ned er de "rigtige" og også dem med flest muligheder i..

De "andre" Er dem der mest af alt bare hænger stille af sig selv, med minimal mulighed for at styre..

Men er det bare et stykke "legetøj" du lige skal have, eller vil du noget med det, altså lære at flyve, for så skal du jo satse på en man kan styre, og ikke sådan en fra føtes eller bilka.

• #7   12. feb 2007 Så kom du lige først med et indlæg(-: Til de penge syntes jeg du skal kigge på walkera 4, dragonfly 4, og hvad navne den ellers går under.. Kan fås for ca 850 kr.
    Det er nok det mærmeste du kommer en " rigtig " heli for de penge. Har selv haft en dragonfly 4, den fløj godt!

• #8   12. feb 2007 hov, så ikke det var 1000-3000 så det ligesom 1000-1300(-:

Med 3000 skulle der være mulighed for en brugt trex 450 med det hele, det ville ikke være dårligt!

• #9   12. feb 2007 3000 kr for Helikopter.. Så kommer styring og lader..

Karsten

• #10   12. feb 2007 Skal du rode dig ud i de billige nogen.

Så ville jeg anbefalde dig denne her frem for dragonfly 4
    (link fjernet)

Men for at være ærlig. Glem det. Det er ikke udendørs helikopter med mindre der er helt vindstille.

Men ja du kan købe selve helikopter med motor til 3-4000kr
    Så kommer en sender samt servo og gyro.
    Og evt start udstyr.

Og tja. hvis du aldrig har prøvet en "rigtig" rc helikopter. Skal du regne med du banker den i jorden de første mange gange du ville lette med den.
    Og så koster det igen mange penge at få den op og flyve.

Så en simulator ville hjælpe dig rigtig meget på vej hvor du kan styrte med enheden lige så meget som du ville.

• #11   12. feb 2007 jeg vil have en god rigtig begynder

• #12   12. feb 2007 Skum P

En Trex 450S er da komplet med Gyro, servoer osv til ca 3500 kr

Mangler kun styring og lader

Karsten

• #13   12. feb 2007 http://www.dynam-rc.com/products/helicopter/hughes.htm

den har jeg kiget på er den god

• #14   12. feb 2007 Karsten - Ja Bente køre vist nogle kanon priser på dem. Men snakkede nu hen af med udsigt til nitro modeller.
    Da de jo er større og mere begynder venlig i stabiliteten hvad jeg har læst af folks erfaringer.

Jesper - Læser du ikke ens indlæg? Sådan en som jeg også linker til... Det er bare kopi af kopi udgaver smiley
    Men den er fin til at starte op med. Men kan IKKE flyve udenfor med mindre det er 98% vindstille vejr.

Men for at være ærlig er det en som man kun lige starter op med. Den har fast picht så den styres op/ned via omdrejninger.
    Så det ville sige den kan ikke flyve på hoved osv.
    Samt gyro er ikke noget at råbe hurra for.
    Startede selv med den i udgaven jamara hg micro.

EFTER jeg havde fløjet simulator.

Men man bliver hurtig træt af den og ville have en der kan mere. Samt at det er med kul motor. Så man kan ikek flyve for længe da motoren skal køle af smiley

Men du for simpelhen ikke en ny GOD begynder helikopter hvor der er alt til den for de penge.
    Det er komplet umulig med mindre du køber en stjålet en

• #15   12. feb 2007 jeg gider bare ikke betale over 2000

• #16   12. feb 2007 Du skriver længer oppe 1-3000kr? og nu ikke mere end 2000kr?

Men sorry. Men du kommer på den ene eller anden måde til at betale mere end 2000kr

Alle de begynder helikopter du kan finde. Det er billig fjernbetjeninger som du ikke kan lave noget med end lige at styre dine 4 kanaler
    En god fjernbetjening koster mindst 2000kr og opefter.

Så det beste bud må være brug de 1600-1800kr på en fly simlulator og øv dig der og se om det er noget for dig.

Køber du en helikopter uden noget som helst øvelse for du den bare ikke op og helskindet ned igen da du jo ikke ved hvordan du skal reager når den flyver uden noget øvelse.

Så køb af helikopter uden øvelse regn med at købe mange reservedele.

• #17   12. feb 2007 Hvorfor kalder i det begynder helikopter?

Der er ikke så meget begynder i helikopterne som sådan.

Kun at du vælger og spare penge på elektroniken som så koster et par crash i sidste ende.

Ja du kan købe helikopter på benzin.
    Men de koster en del mere.
    http://www.sparetime.dk/product_info.php?cPath=36_47_48&products_id=1135

Hvor større helikopter hvor beder generelt da den er mere stabil på grund af vinge fanget smiley

Kan da selv mærke betydelig forskel på de 3 helikopter jeg har.

• #18   12. feb 2007 Bemærk du stadi skal have mere udstyr til den benzin helikopter for at du kan flyve med den.

• #19   12. feb 2007 Jamen hvorfor læser folk ikke hvad der skrives her inden?`

Læs chris O Skrevet: 12-02-2007 18:11:22
    Det er de "andre" du ville købe.

Dem kan du lige så godt købe på el.
    Køb dem i bilka.
    Eller køb picoZ som også flyver af sig selv.

Kommentér på:
god begynder udendøres heli

Annonce