{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Licens :(
  • #1   22. feb 2007 jeg har intet imod at betale licens

• #2   22. feb 2007 men på den anden side så brokker alle sig over reklamer...

sådan er livet.....

• #3   22. feb 2007 Ja surt er det jo, men desværre hjælper sådan en underskrift indsamling desværre ikke en dyt smiley

Jeg kunne osse NEMT undvære Dr1.. Men betaler da licens med glæde tuuud piiiv smiley (NOT) !!!

Karsten

• #4   22. feb 2007 #Søren

Problemet er det koster godt 2000 kr. om året og hvis man ikke ser DR 1, hører deres radio eller brugere deres hjemmeside er det lidt svært at se hvad man får for de penge..

• #5   22. feb 2007 Tag jer en kiks og tør øjnene. dem inde ved Danmarks radio skal også have løn for deres arbejde..
    Og hvem høre ikke P3 med alt deres geniale sende tid??

Så ty til lommerne i nærige syltere/sort serere!!

Vester

• #6   22. feb 2007 Deres Radio afdelig er ikke så godt smiley

• #7   22. feb 2007 Steffen..

Jeg tror han var lidt sur over han skulle betale for at se noget han ikke ser eller hører for den sag skyld :-)...

Du betaler vel heller ikke til noget andet som du ikke bruger smiley

jo jeg betaler Licens.. Men ser stort aldrig Dr1 eller Dr2 for den sag skyld.. Men jeg hører meget P3.

Karsten

• #8   22. feb 2007 haha min far han har stillet over til P3 på radioen og jeg hører den nogle gange i fritkvarterene hvor jeg er hjemme fra skole!!

så hører man sådan en dyb kedelig stemme, som bare kører derud af i en pære vælling. Hvor kommer ordet nedern egentlig fra og hvem har opfundet det? hvordan blev det til?
    så har de fandme invitieret en eller anden ord ekspert ind i studiet og han forklarer at det er os unge der altid sætter rn som slutning. og hvad ordets betydning er?

Selv jeg ved sgu da at det ikke er os unge der bare har en "vane" med at sætte RN som endelse, men at det kommer ud fra "nederen" som så bare er blevet sagt lidt for mange gange og lidt for hurtigt og derefter er blevet til "nedern".

hovsa der pissede jeg vidst af undskyld for grimt sprog hvis der er noget hehe? men seriøst alt det her de brugte en halv time på kunne man bare sig " ja og hva for fucking så"???? også vil de oven i købet have at man skal give 2000 kr for at høre på det?

mvh jacob

• #9   22. feb 2007 kan godt være at de skal have løn for deres arbejde, men helt ærligt så syns jeg at deres løn skal betales af "alle" dem der bruger deres ydelser

• #10   22. feb 2007 Min Far hører P4 det er sgu polka musik det hele

• #11   22. feb 2007 Karsten K.

Nej det er rigtigt jeg har da heller ik lyst til at betale for noget jeg ik bruger. Men kan man tage kanalen og der går en fed film en dag man lige surfer forbi siger man jo ups nej jeg betaler jo ik licens så jeg hopper da lige væk fra den.
    Mener bare man kommer ikke uden om Danmarks radio,på et eller andet tidspunkt er man bruger af deres ydelser.
    Det er ik for at jeg ska gøre mig hellig,men jeg sys det er fint vi ska betale til Danmarks radio,for fuck det der reklame sponsoreret fjernsyn/radio er da ik til at holde ud..

Vester

• #12   22. feb 2007 P3 er sq da godt! eneste kanal hvor de ikke sætter et bånd med de samme 10 sange på og lader det køre hele dagen!

• #13   22. feb 2007 og som steffen skriver REKLAME FRI radio!

• #14   22. feb 2007 ja det er så rigtigt rasmus L

de er også den eneste kanal der gider bare at spille en smugle metal ! det er altså vildt latterligt at man bare har boycuttet metallen i DK, hvis man kommer bare en smugle ud for danmarks grænser opdager man at der er et hav af metal radio canaler at være på derude!

mvh jacob

• #15   22. feb 2007 jeg betaler altid licens men er os lidt bitter over det. vi har parabol i ejendommen men den er styren af gamle mennesker så den peger kun på tyske og så lige eurosport- discovery- dr1-dr2 -sbsnet- zulu-tv2 og så de svenske og tv 3 og 3+ så lidt øv vi ikke kan tage mere. og når man har bil er det os svært at slippe for licens smiley

• #16   22. feb 2007 jeg hører p3 ca 8 timer dagligt på arbejdet

• #17   22. feb 2007 Steffen V.. Nu er det ikke lige fordi at P3 har penge problemer hvis de ikke fik licens penge... de SKOVLER penge ind.. de har op til 600.000 sms´er ind HVER dag... og som du jo nok ved tager de 1kr pr stk....
    og ja jeg betaler desværre også licens... men for første gang i de 8 år jeg har boet selv... og jeg har aldrib haft kodet hverken dr ell tv 2 og det andet pis ind.. og går ikke til koncerter.. så jeg er DYBT modstander af og skulle betale det lort.. det er bare extra skat...

• #18   22. feb 2007 Allan S

Samme her

Karsten

• #19   22. feb 2007 MAC

Hvor får de lige de 600.000 smsér ind for ??

Hvis du nu hørte radioen, så ville du osse have hørt de ikke selv får de penge.. De går til det firma der udbyder den service for dem !

Karsten

• #20   22. feb 2007 deres konkurancer, musik ønsker osv osv.. alle sms`er der går derind giver 1kr...

det er da rablende vandvittigt hvis de giver alle de penge væk...

• #21   22. feb 2007
    M A C

ja men de fortalte for et par dage siden at de ikke får mere end et par 1000 smsér om dagen så der er langt til de 600.000 du snakker om

• #22   22. feb 2007 Allan S

Osse det jeg hørte.. De har slet ikke noget der ligner de lytter tal overhovedet.. Selv om de har mange

Karsten

• #23   22. feb 2007 Hvorfor brokke sig over licens, uden at brokke sig over skat?

For det første ved vi ikke hvad halvdelen af vores skattepenge bliver brugt på, for det anden bliver mange af vores skattepenge brugt på skulpurer, parker og den slags, som vi SLET ikke har brugt for.

Jo vi har brug for det, men hvad er der fedt ved fx. mine skattepenge bliver brugt på en skulptur, der måske ligger 40 km fra hvor jeg bor, så man alligevel ikke får noget nytte af det.

• #24   23. feb 2007 kan også godt være at de sætter licens priserne op da den såkaldte DR BYEN har kostet mere end de regnet med og derfor kan det være os som kommer til at betale noget af det smiley man skal også betale for at se cannal digital men der får man da mere end en kanal heldigvis

• #25   24. feb 2007 MAC: Lige til orientering, så er den krone det koster oven i normal SMS-takst et gebyr det går til det firma der leverer SMS-servicen til DR (modtager SMS'erne og laver den statistik der sendes videre til DR). Det går ikke i DR's egen lomme, så om det er 1.000 eller 600.000 om dagen gør ikke nogen forskel på økonomien for DR P3!

VH Poul Steen

• #26   24. feb 2007 Poul Steen..

Har jeg osse forsøgt og forklare ham længere oppe

Karsten

Kommentér på:
Licens :(

Annonce