{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Airbrush {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Har længe gået med tanken om at lege med Airbrush. Men hvilke sæt kunne være et ok startsæt.
Kan se der er nogle til salg på siden her, men når jeg ikke har nogen ide om priser og mærker, vil jeg ikke bare købe uden St vide om det er noget der er ok eller ej.
Skal bruge det til rc body og måske lærred også.
Nu prøver jeg så at starte med at spørge herinde, så jeg da kommet så langt. ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Airbrush
  • #1   20. dec 2018 Jeg har malet i mange år med air-brush.
    Mit råd til dig er og se på et mærke der hedder Hansa de laver gode air-brush og de er til at betale.
    Har du spørsmål er du velkommen til at skrive.
    Vh. Carsten.


  • #2   20. dec 2018 Køb en brugt kompressor og en airbrush i god kvalitet. Jeg har købt mit i airbrush shop i ålborg.

    Min første er harder og steenbeck ultra nr. 24071. Ca. 700kr

    Du skal købe en dual action. Da du i løbet af 30min bliver træt af at du ikke kan styre luft og maling ud afhængigt.

    Hvis du køber en brugt airbrush så se den virke før du køber.


  • #3   20. dec 2018 Ps. Køb stencils på ebay. Meget billigere.

    Stencils er iøvrigt en rigtig god måde at lave noget fedt fra start uden egentlig at kunne male


  • #4   21. dec 2018 Jeg har en iwata, og det kan klart anbefales med noget bedre. Det er også vigtigt du starter med en ordentlig kompressor og ikke én fra harald skrald eller biltabu.

    De helt små entry level airbrushes egner sig bedst til oliemaling, frugtfarve osv. hvor du skal have noget ordentligt før du kan sprøjte akryl.

    Du er i øvrigt også chanceløs, hvis du ikke investerer i en god fortynder til din maling fra start af, også selvom det er maling beregnet til airbrush. De 80-100kr sådan en primitiv renseflaske koster er også godt givet ud.

    I den billige ende ville jeg godt turde købe sådan et sæt her. Det er ihvertfald en udemærket kompressor til prisen. https://midhobby.dk/produkter/51-model-hobby/469704-sparmax-airbrush-begyndersaet/


  • #5   21. dec 2018 Tak for jeres indput. har om ikke andet fået noget at tænke over, og er glad for jeres kommentar.


Kommentér på:
Airbrush

Annonce