{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

niemi med stort N
niemi med stort N
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14

PayPal og morfars.dk {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har et indestående på min PayPal konto som jeg har tænkt mig at futte af på en Nitro On-roader.

Sagen er den at bilen på morfars.dk koster 3000 beløbet jeg har på PayPal er langt mindre.

1. Vil den automatisk trække det resterende beløb fra min VISA, eller vil jeg få en fejlmeddelse?

2. Skal jeg lægge et beløb oveni ved køb via PayPal, er sluger morfars.dk selv gebyret?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PayPal og morfars.dk
  • #1   12. jul 2007 Du kan jo prøve at lave ordren, for så bliver du stillet direkte videre til paypal, hvor den siger hvor meget du skal betale..

Men kunne forestille mig at du kun skal betale det resterende op til de 3000 kr..
    Den vil ikk automatisk trææke dem, da du jo selv skal godkende først..
    Man taster da også kode på paypal mener jeg, den man får sendt, når du skal overføre de 12.50 kr når du opretter din konto...

• #2   12. jul 2007 Hey Stefan, jeg har lige prøvet og det vil koste 3,055.26 DKK.

Altså et gebyr på 55,26 kr som er til at leve med.

Der står så under Payment Method at der vil blive benyttet mit VISA.

Nu vil jeg så bare gerne være sikker på at den tømmer min PayPal konto for din penge jeg har på den, og de penge der så mangler bliver taget fra min bankkonto.

Altså at den IKKE hæver 3000 kr direkte fra min bankkonto.

Er der nogen der kan bekræfte at det er sådan det forgår?

• #3   13. jul 2007 Tak Hans, men jeg skal lige være helt sikker på at jeg forstår dig. Hvis jeg har 1000 DKK på min PayPal konto trækkes ALLE 3,055.26 DKK fra mit Dankort, og lader min PayPal konto stå uberørt, med de 1000 DKK på den?

• #4   13. jul 2007 Ok. Så dur det jo ikke.

Hvordan er det man fylder penge på sin PayPal konto fra sit VISA? Jeg har heller ikke megen erfaring med PayPal smiley

• #5   16. jul 2007 hans B, det skulle ikke være tilfældet sådan som du skriver.

"Paypal will take what's in your paypal account first, then charge the remainder from your VISA."

Du må have misforstået mit spørgsmål?

Kommentér på:
PayPal og morfars.dk

Annonce