459 visninger
|
Oprettet:
Store knejter ;) {{forumTopicSubject}}
Hejsa RC
Jeg går lidt og overvejer en RC. eller nærmere jeg går KRAFTIGT og overvejer en RC men jeg ved ikke om jeg ville syntes det er fedt. jeg mener at gå ud og købe en bil og så køre med den en gang for at finde ud af det egentlig er kedeligt :S
så derfor vil jeg spørge nogen af jer store knejter herinde gerne over de 20 år hvorfor i syntes det er fedt alt det med rc
for man tror jo altid man er for gammel til den slags jo
jun 2006
Følger: 69 Følgere: 64 RC-enheder: 8 Emner: 483 Svar: 1.707
Det jeg syntes er fedt ved rc er det er spændene og man møde nye mennesker og så er det sjovt nåh man fx køre nede i en park hvis man har en off roader man kan hoppe bruge ti på at bygge hop osv og bruge tid på at lave karosseri eller bare nusse med dem nåh man keder sig. håber det kunne hjælpe.
MvH Chriss
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 2 Emner: 31 Svar: 92
nov 2006
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 7 Emner: 49 Svar: 421
maj 2007
maj 2007
maj 2007
MG10 Monstertruck
[CEN8561RTR]
maj 2007
maj 2007
maj 2007
jul 2006
Følger: 32 Følgere: 56 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 1.217
Det der med at holde til en del, tja tjo, har dog set hvor slemt det kan gå når det går galt med en FG, og så skal der punges ud.
Du skal kigge efter noget der passer til dig, og dine "kvalifikationer" en nitro motor skal der skrues i hele tiden næsten for vind og vejr spiller ind, langt mere end på en benzin vogn. Og en benziner er billigere, men med de priser vi oplever nu her er det sq ikke meget
Jeg har selv nitro, gider ikke benzin, lyden, lugten og effekten er en helt anden når vi snakker nitro.
Du skal bare huske at være god ved dig selv. køb IKKE fætter BR vogne, så et indlæg i en anden tråd der passer ret godt ind så jeg tillader mig at citere "pris og kvalitet hører sammen"
Håber det giver dig lidt mere blod på tanden.
//Dan
jul 2006
Det var både bærearme, bunden, uprights og vist en servo der gik til, men det er heller ikke underligt når man tænker på vægten og farten. Det er en af fordelene ved nitro, de vejer kun det halve (CA)
//Dan
jul 2006
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=983
Dog mener jeg at hvis man skal have benzin så er det en Baja 5b man skal have..
Nu skal vi ikke skræmme dig alt for meget Dennis H H,
jeg siger bare, tænk dig godt om, lad være med at handle det første og billigste.
//Dan
jul 2006
//Dan
jul 2006
//Dan
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
HBX fejler ingenting, men man skal ikke forvente de bedste kvalitet til den pris. Det siger jo sig selv.
dec 2004
Følger: 14 Følgere: 33 RC-enheder: 19 Emner: 102 Svar: 2.160
Jeg bruger det for at koble af, med arbejde, kærste, barn, football, så er det rart bare at komme lidt væk en times tid for sig selv.
Derfor også FG, den starter bare hver gang. og den er nem at skruge i.
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 202 RC-enheder: 46 Annoncer: 16 Emner: 108 Svar: 3.297
RC fylder ikke så meget som en ekstra 1:1 bil, det er nemmere at have med rundt ! man møder mange mennesker som lige skal kigge på det man står og leger med. men standard spørgsmålet er næsten altid: hvor hurtigt kan den køre? eller hvad koster den. jeg bygger en del selv til mine FG'er. og det er det som jeg syns er sjovt, prøve nogle ting og nogle gange finde ud af det ikke var godt eller at det var fungere.
Hvad du skal købe er altid svært at rådgive om, men du skal gøre op med dig selv om hvor du vil køre, og udfra det kigge på de biler der så kan køre de steder. og når du så har fundet ud af det, så finder du en biil som du nemt kan få reservedele til. det er ikke noget mere surt end at køre 5 min og så vente 14 dage på dele. men tag ind i din nærmeste hobby forhandler og se hvad de har.
Store knejter ;)