{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Go aften Danmark {{forumTopicSubject}}

I syntes måske jeg er total latterlig !
Er der nogle af jer der har set Goaften Danmark i aften?
Faren til den 10'årige pige som var blevet tæsket, voldtaget , kald det hvad i vil ?
Han var inde i Goaften Danmark !
Jeg mener seriøs det så sejt gjort det han gør !
Han er dybt seriøs , man kan se hvor nedtrygt han er !
han kan ikke holde til at se hende på skadestuen.
"Jeg syntes du er så mega cool osv"
"Jeg er ikke cool, jeg holder det bare, om en halv time når det er slut kan du finde mig i et hjørne siddende og græde!"
Noget i den stil sagde han ! Det er så sejt gjort ! Se ham være helt oppe og køre ! jeg har seriøs fuld forståelse for det , og jeg mener det frygteligt !
Jeg mener virkelig at de idioter der finder på den slags skulle graves ned i en mege lille hul ! Og lide til døde ! for at mærke hvordan det er !
Jeg har så ondt af den familie og pigen !
Jeg håber i er med mig ?
Det bare mine ord!

Ps. HVIS I HAR SET DET SAMME FORUM PÅ SCOOTERGALLERI ! ER DET OS MIT ! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Go aften Danmark
  • thomas i
    thomas i Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Svar: 9
    #1   14. sep 2007 j a det er en syg verden vi lever i

• #2   14. sep 2007 Man skal være seriøst forskruet i toppen for at gøre noget i den stil mod en 10 årig, i det mindste har han da ikke voldtaget hende.

Han skulle have en tidsubestemt behandlings dom.....det dumme svin

Thomas

• #3   14. sep 2007 sviin svin svin hvad er det man tænker på når man gør sådan noget pis..? han burde stilles op mod en mur og blive smadret med en frossen havestol

bare min mening..!!

Asbæk.

• #4   14. sep 2007 Hende som har hørt pigen skrige, flere gange endda, og bare er gået sin vej, hun skulle have samme omgang som manden, når de finder ham!
    Utroligt at noget sådant kan ske i lille Danmark, der burde sku snart ryddes lidt op i 'rækkerne'

• #6   14. sep 2007 Eneste rigtige straf er da at spænde "Bollerne" fast i et skruestik inde i et skur man har sat ild til, og så give han en kniv i hånden... Så er man da rimlig sikker på at det ikke sker mere...

Ej pis til side... Det er jo helt forfærdeligt at kunne finde på sådan noget. Desværre lider de fleste jo af en slags psykisk syge. En psykopat måske, men uden for terapeutisk rækkevidde det er da sikkert... Sådan noget kan efter min mening aldrig tilgives, uanset om de 10 Bud siger det eller ej.

Mvh. Søren

• #7   14. sep 2007 jeg har kun en ting at tilføje, håber snart at gerningsmanden bliver pågrebet, og at det danske retssystem for en gangs skyld virker, og ham bjørn elmquist ikke er indblandet og får forbryderen frikendt.
    det var bare min mening

• #8   14. sep 2007 @ Søren taget i betragtning det ikke er en sexuel forbrydelse syntes jeg ikke hans boller har meget med det at gøre. Men derfor kan vi jo godt ønske for ham han lider en smertefuld død, -og meeeegeeeeet laaaangsooooommmttt...

• #9   15. sep 2007 Han skulle have så mange tæsk at han er lige ved at dø. Så skal han på sygehus, hvor man skal lappe ham sammen igen, og hvor man skal holde øje med at han ikke begår selvmord.
    Når han så er helt oven på igen, så starter vi forfra.
    Så skal han bare have tæsk igen indtil han han er lige ved at dø. På sygehus igen, lappes sammen, osv.

så må vi se hvor mange år vi har lyst til at putte penge i ham.
    Det dumme svin.

• #10   16. okt 2007 han skulle skydes ved et nakkeskud sådan et pikhovedet jeg håber de har indført dødsstaf når de fange ham. når man høre sådan noget det første man tænker er bare FUCK ET SVIN MAND!!! det var det første jeg sagde da jeg hørte det

Kommentér på:
Go aften Danmark

Annonce