{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rensning af luftfilter
  • #1   20. okt 2007 jeg renser den med nitro og putter filterolie eller hvad det nu hedder.

• #2   20. okt 2007 Vand og opvaskemiddel ! også tører et par dage og noget Luftfilter olie ! øhm nitro er kun til brændstof og intet andet !

• #3   20. okt 2007 øhm har du prøvet at blive forgiftet med nitro ved nærkontakt ? Har du prøvet at for det i øjnene ? Der er andre der læser disse indlæg og gør som i skriver !

ordet Toxic eller Giftig ! Siger det dig noget

• #4   20. okt 2007 nitro ...
    dryp lidt nitro på filteret og pres det sammen 2 -3 gange til det har sin orginale farve
    på med lidt filterolie og du er kalr til mer res ..

olie .. jeg laver 2 striger af olien på ver side af filteret og gnider det godt til det er fordelt i filteret ..

strigerne er filteret fulde længte og 3-4 mm bred ..

ikke alt det hokuspokus . det tager 5 min at rense sådan et filter ...

sådan har jeg gjordt i 10 år

• #5   20. okt 2007 Lad dog være med at stå og dyppe fingerne i det nitro halløj hvis det er giftigt.. vil væde en hat på at benzin for det første virker bedre, og for det andet noget mindre sundhedsfarligt smiley

• #6   20. okt 2007 ruben 14 år, prøv at se hvad du selv skriver. Du gjorde det i dit første indlæg og nu gjorde du det igen.. "hæld noget på filteret og GNID det beskidte ud af det"

Hvordan pokker vil du gnide uden at skulle røre ved det? Så får man sq da også nitro på fingerne

• #7   20. okt 2007 der sker heller ikke noget ved at få syre på huden hvis det bliver skyllet lige bagefter.. men hvorfor tage chancen?

• #8   20. okt 2007 christian: Man kan slet ikke med vand.. det skal jo være noget olieopløsende. Men ja.. du skal ikke hælde en halv liter olie på filteret når du har renset det. Løber bare igennem, og ind i indsugningen. Hvis du har noget filterolie og en sprayflaske ville det være det bedste

• #9   20. okt 2007 christian: Det er jo det jeg siger smiley

• #10   20. okt 2007 Øhm i har jo fuldstændig glemt selve ordet :
    Der er andre der læser disse indlæg og gør som i skriver !
    : $ Mr. R $ : aka Ruben : det jo ikke fordi det skader at få lidt nitro på huden vel.. ????????? DET mener du ikke vel ! Hello Det trænger ind i huden inden det når at fordampe ! så hjælper det sgu ikke at vaske finger bagefter Her skulle der trædde en hjælpe-admin til
    Har altid fem løse med når jeg kører evt til andre nye indenfor RC
    opvaskemiddel er bedre ind nitro og benzin ! og desuden har dette intet med aldre at gøre men uvidenhed ?
    jørgen G : Har du virklig kørt i ti år med sådan en løsning ????

• #11   20. okt 2007 rene: ved altså ikke rigtig hvad jeg ville sige til sæberester fra filteret i min motor. Og så er opvaskemiddel altså heller ikke et særlig fantastisk olieopløsningsmiddel. Rensebenzin sker der da ikke en dyt ved at få på fingerne. Er ret sikker på det eneste sted det kan gøre skade er gennem luftvejene..

og alder og uvidenhed hænger vel sammen.. jo ældre du bliver, jo klogere bliver du

• #12   20. okt 2007 Dentzo Okey jeg er 36 år ! jeg vasker min filter sådan her: balge med varmt vand og lidt opvaskermiddel og vasker 5-7 filter samtidig til de er fine rene, tører et par dage og putter dem i en plastikpose sammen med oliefilterolie og gnide det godt sammen ! Min RB motor har kørt 25 L i år ! og den kører stadig !
    Hvordan for du så sæberester fra filteret til motoren ??????

• #13   20. okt 2007 hmm tjah jah?
    er enig med stortset alle men det med at man ikke kan bruge nitro til at rense med er ikke rigtigt!
    men nu hvor i ''gamle'' siger at det trænger gennem huden så er der altså en mand der har opfundet vandhanen, vandet og sæben smiley
    men hvis det er så satans farligt at få på hænderne hvad gør man så egentlig når man er ude og køre træf på en grus plads med sbsolut ingen adgang til vand?
    skal man så skylle dem med sodavand?
    men de tmest fornuftige i mine ører lyder til at være at rense sit filter i rensebenzin.
    har selv gjordt men sæbe og vand, og har også gjordt det med nitro men jeg syntes nu at det blev renest af nitro.
    Mvh Kris M.

• #14   20. okt 2007 Kris M opfundet vandhanen, vandet og sæben smiley
    Hva nytte har du af at vaske hænder når det er trængt ind i dine blodbaner ????? læs teksten en gang til og du forstår !!

• #15   20. okt 2007 Kris M, hvem sagde du der har opfundet vandet?!
    Det er der sgu' da ingen mand der har gjort?
    WTF!

• #16   16. jun 2010 prøv med et par gummihandsker!

Kommentér på:
rensning af luftfilter

Annonce