{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vurdering af bil..
  • #1   25. jan 2008 Med den her tekst som start:

Extreme er en ny bil på det Danske marked og tager RTR kvaliteten til nye højder.

Skal du nok ikke forvente at nogen har testet den ret meget endnu..

Men RTR til dne pris, og med kulgelejer, oliedæmpere osv, ja så kan det sgu ikke gå helt galt. smiley

Jeg kunne nemt finde på at købe én, så Anders havde noget at suse rundt med..

(I øvrigt minder det lidt om en kopi af Tamiya TB-02, syntes jeg umiddelbart)

• #2   25. jan 2008 ( team ((mg))Thomas ) Har været ude at se den OG der er vildt meget alu, diffet er samlet virklig godt, den er solid m fx spur gear i metal, sammenlignet til fx. hbx er den dobbelt så god!!, da jeg så den troede jeg den ville komme til at koste 1800

• #3   25. jan 2008 Det er blot en kopi af Nascada'en, eller Xeme som den også kaldes

Men det er da en helt ok pris.

• #4   25. jan 2008 Det er nascada kopi ja ..

Og Nascada er jo født som nitro bil?
    Så den burde jo være fin :P!..

Efter hvad jeg ved er alle tandhjul i den alu..
    Så der ligger ikke noget problem ..

Den burde være helt fint

• #5   25. jan 2008 Morten H
    Nascada er ikke født som nitro. det er el hele vejen gennem

• #6   25. jan 2008 hva'? - hvad er det nu så for et chassis der er bygget som nitro i tidernes morgen xb?

• #7   25. jan 2008 dunno, men ikke nascada.

Morfars reklamerede med det i sin tid at det var en nitrobil der var blevet lavet om. men det kan man se på den at det slet ikke er...bundpladener lavet til elmotor og det samme er det meste andet også. kun differentialerne og drivlinien kunne være fra en nitro...

• #8   26. jan 2008 hvis alle tandhjulene er alu, så ville jeg fandme ikke købe den bil!

• #9   26. jan 2008 Allan K det er de heller ikke, og det er der ingen der har skrevet!

• #10   26. jan 2008 Michael >Skødstrup< B

Butikkerne tager jo nogle stykker hjem og tester dem helt igennem, før de henter mange hjem jo.. så de er testet

• #11   26. jan 2008 Clement - Hvad er det så morten h skriver?

nu var det også mere for sjov... Alle tror at hele bilen bare ska laves i alu, så holder den evigt.. og kan tåle alt..

• #12   26. jan 2008 Allan K
    differentialetandhjulene er ikke lavet af alu, men af metal. Og de holder til ubeskriveligt meget.

• #13   26. jan 2008 Det holder til noget mere .. ja okay metal det så rigtigt..

• #14   26. jan 2008 Clement - det er ikke alle forhandlere der gør det desværre.

Som jacob skriver er differentialer og gear i metal, og de holder til meget. Jeg har driftet meget med bilen og kan således lave en lille liste med for/imod.

For:
    • Vægten er høj, så bilen tager godt fat i drift, den er nem at finde "greb" med og den hopper ikke rundt som biler uden oliedæmpere gør
    • Holdbarheden er høj. metaltandhjul holder bare i længden, derudover er der heller ikke mange andre ting der nemt går i stykker
    • Gode dele (oliedæmpere, alu, stål, etc)

Når det så er sagt er der nogle ting som ikke holder så godt:
    • Vægten. ligesom den er en fordel er den også en ulæmpe hvis ikke man vil drifte. Bilen er bare for tung til race.
    • Lyden. Metaltandhjulene er vildt holdbare, men de larmer ad helvedes til.
    • Spurgear er meget udsat og det tager nemt småsten ind hvis ikke asfalten er ren. og det holder den IKKE til. = mere larm
    • Kardanakslen er skrøbelig på de modeller jeg har set indtil nu. Den er samlet af 3 led med nogle splitter som ikke sidder ordentligt fast, så med mindre man har en løsning på dette (bedre splitter eller noget låse-værk9 så holder den ikke længe.
    • Nogle af modellerne er født uden batteri-støtter i siderne, dvs batteriet kan glide frit ind og ramme kardanen. Det holder den SLET ikke til.

Og når alt det så er sagt så kan jeg jo se aluet er blåt på den model der, og om det betyder nogle af de fejl den har er rettet, skal jeg ikke kunne sige. men det er en bil som kan være rigtig god hvis man bruger den til det rigtige - men man må tage det sure med det søde.

• #15   26. jan 2008 Når jeg nærstuderer billederne syntes jeg faktisk at kunne se den ikke har den berygtede kardan, så det er muligt den holder bedre end på den model der kaldtes "nascada"

og så er der en ting der undrer mig: Nascada og Xeme er begge 200MM biler, men denne står listet til 190. Så om forhandleren måler dårligt, er forkert oplyst, eller om det virkelig er en 190mm undervogn ved jeg ikke. Men er den det er det jo et ekstra plus, så man kan få nogle flere karosser til den.

Kommentér på:
vurdering af bil..

Annonce