{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Muhammed Tegningerne - Børne tv amok {{forumTopicSubject}}

beklager overskriften men kunne ikke lige finde på en god en. hvis der er en hjælpe admin som har en bedre overskrift end min er han velkommen til at bytte min ud med hans smiley

- Prøv at se dette.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article978589.ece

Jeg syntes simpelthen de skal ta' at styre sig lidt!!
Mange af dem styrter til vores land for at få asyl og jeg ved fandme ikke hvad..
når de så får hus og hjem så er der sgu nogle anden generations indvandre som render og laver kriminaliter og vold og overfald gang på gang..
men det er uden at skære alle over en kamp for nogle er sgu flinke nok..

Men hvis man vender det om så ser jeg fandme ikke hvorfor de skide aviser skulle gentrykke de tegninger igen?
de så hvor stort et tab Arla foods led af sidste gang jeg tror vi snakkede flere millioner fordi de trykkede tegningerne, og ikke kun Arla led af boycutning nej faktisk alle de danske firmaer som solgte noget der nede blev boycuttet.
Men ikke nok med firmaerne blev boycuttet men den danske ambacade blev osse brændt af og vi skal høre på bombe trusler på jyllands posten hele tiden, dog er det heldigvis falsk alarm.. men hvis Danmark fortsætter på den her måde er det kun et spørgsmål om tid før det ikke kun er falsk alarm mere.
Så jeg håbede faktisk jyllands posten havde dårlig smag i munden efter den første trykkelse af tegningerne..
men de syntes åbentbart det er sjovt at trykke dem.
Så de valgte og trykke dem igen hvor Arla kun lige havde nået af få deres omsætning igang dernede igen.

Men vender man det igen hvor mange milliarder ligger vi ikke i støtte til dem til de store landsindsamlinger.?
mon ikke det er på tide vi får dem tilbage igen så? MED RENTER!!
Jeg vil ikke donere så meget som 25 øre til den næste indsamling, så kan i kalde mig racist eller hvad i vil men det er jeg sgu ikke.
så længe de truer med at bombe og med selvmordsbomber og hele skidtet så er de tegner som blev trykt, bare et bevis på få indvandre er sådan?

Jeg er bare ved at få nok af de skide bombe trusler 24/7, jeg er ikke racist på nogen måde men jeg syntes bare ikke det kan være rigtig vi skal føle os truet en aften hvor vi går på gaden eller på vores arbejdsplads og til og med vores hjem!!

JEG SYNTES (!) at Danmark burde stoppe al hjælp til de lande som truer os med død og ulykke. - Hvilken logik - vi skal brødføde disse børn og deres forældre. -
Børnene bliver opdraget til at hade os, der blir sået et frø, der vokser dag for dag. Og netop dette er jo årsagen til indvandrerrødders brand og vold i vore byer her den sidste tid.
Mange muslimske indvandrere opdrager deres børn ved at så et frø, at vi danskere og andre i vestlige lande er vantro og derfor er det jo ikke svært at regne ud, hvorfor det er så let for terrorister at hverve dem til onde formål.


Så syntes jeg at de danske politikere skulle tænke over at de 5.3 milliarder, som folketinget vedtog at give til støtte for det palæstinensiske selvstyre, blev taget op igen og overvejet om de skulle gives eller ej..
jeg finder det forkert, at danske skatteborgere skal være med til at finansiere et styre, der i den grad lægger Danmark for had.
Disse mange penge kunne med meget større værdiu komme til gavn i vort eget land. jeg kan nævne eksempler som daginstitusioner, skoler, sundhedssektoren, ældreplejen og så selvfølgelig til at afbøde virkningen af de mange skader, som den seneste tids uroligheder har forvoldt den almindelige danske borger. her kunne de anvendes til at dække skader, som ikke dækkes af forsikringer.

Filmen kan ses her - http://www.youtube.com/watch?v=AF6HOx6TGr8


Og vi holder lige kammertonen i dette emne!!!

Mvh Nicolai


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muhammed Tegningerne - Børne tv amok
  • #1   26. feb 2008 fuldstændig enig med dig


  • #2   26. feb 2008 Er 100% enig!

  • #3   26. feb 2008 Kommer der ikke snart nogle mere brugbare indlæg??

  • #4   26. feb 2008 overhoved ikke enig!!!!! du vil ikke give de fattige penge i østen mere pga. en tv udsendelse siger noget dårligt om deres land? Så er du overhoved ikke bedre end dem? (det tv indslag kan jo også bare være for at udtrykke ytringsfrihed)

    Håber ikke jeg får nogle udstemmer pga min menning (har nok)


  • #5   26. feb 2008 om dit land****

  • #6   26. feb 2008 hvorfor er det du tror er at hele mellemøsten mener det samme som det tv pga? man kan ikke engang kalde det generalisering

  • #7   26. feb 2008 Clement jeg kan ikke acceptere de skal true os med bomber selvom vi årligt bruger mange millioner og resurcer på at for først at støtte deres land så de ikke lever i fattigdom og så rydde op efter nogle af de uroligheder de laver her hjemme..
    De pisser os jo mildt sagt op og ned af ryggen.. først giver vi dem 2-3 milliarder og så skider de på os brænder vores flag af truer med at bombe danmark og jeg ved ikke hvad.. jeg mener min mening er fair nok..


  • #9   26. feb 2008 1. du er under 18 betaler ikke skal så du har reelt ikke give dem en krone fra din lomme.
    2. skal alle de mennesker i mellemøsten så stå med et smil på læben? nå de ser en danske? Jeg kan da sagtens forstå at der er mange der bliver sure pga. de tegninger.
    Tror også der var mange fra europa der ville blive sure hvis der blev sendt billeder ud over alt af jesus som bliver hugget op el. lign især i de katolske lande.

    så hvis danmark boycuttede hele østen var vi jeg overhoved ikke bedre


  • #10   26. feb 2008 undskkyld alle stavefejl osv. toger lidt

  • #11   26. feb 2008 Mads M .
    Jeg hørte den anden dag i radioen at nogen foreslog at hvis en anden generations indvandre eller bare en indvandre voldtog eller brugte vold på en blev hele hans familie smidt på gaden eller far, mor, søster, bror, og de 10 fætre som de bor med.. smiley


  • #12   26. feb 2008 Clement det gør ikke mig noget hvis de gjorde det da jeg ikke tror på gud.. men det er fordi alle skal gøre så stort et nummer ud af ingenting..
    det er det der irriterer mig .


  • #13   26. feb 2008
    _Nicolai Sørensen_ . nej det ville heller ikke gøre mig noget, men det kunne jo være at Roberto fra Salamanco som er katolik laver en optagelse om at man skal henrette alle muslimer og ligge ud på youtube... (bare et eks.)


  • #15   26. feb 2008 Så dybt tror jeg ikke de kristne folk er sunket!.
    dernede henretter de jo folk når de har gjort noget forkert som at stjæle et guld ur eller hvad de nu har stjålet derfor er det normalt for dem så bliver man sgu bare slået ihjel istedet for fængsel..
    jeg syntes bare stadigvæk de gør et stort nummer ud af dem . ligesom andre muslimske lande skal have ondt af dem fordi de har det så hårdt..


  • #16   26. feb 2008 Præcist som Mads M skriver det!

  • #17   26. feb 2008 ajjj stop nu år 1400? tror i skulle komme nogle steder andet end hjørnet på havnen, evt rejs til et muslimsk land og jeg har ikke set noget i den stil. der er storbyer, butikker. sikkert også ligeså meget rc som i danmark. osv osv

    håber ikke det krænker jer så meget så jeg får en udstemme smiley


  • #18   26. feb 2008 og det er jo også en generalisering "jaja de der nede i de varme lande de stener deres koner hvis de er sammen med en anden"

    tror du selv alle er sådan? det er jo heller ikke alle fattige i østen der er muslimer overhoved. sikkert også en stor del der er 100% ligeglad ang. de tegninger. Så kan jeg sgu ikke se nogen grund til at staten ikke må hjælpe dem


  • #19   26. feb 2008 Nu ved jeg godt det er en del af deres såkaldte tro men jeg var i netto igår i et frikvarter og der bliver vi betjent af en dame ved kasse aperatet hvor man kun kan se hendes øjne.. eller det kunne man knapt nok for der var sgu da et sjal over osse..
    hvorfor fanden skal de pakkes sådan ind.. jeg bliver irriteret af at se på det..


  • #20   26. feb 2008
    _Nicolai Sørensen_ . haha så bliver du også krænket over dem
    de skal simpelthen være ligeglade med de tegninger og stadigvæk smile stort, men du bliver sur hvis de har et tørklæde på? (der går du lidt ind i dig selv)


  • #22   26. feb 2008 jeg ventede faktisk kun på at en som dig skulle flippe ud.. Mini Rodeo vi har ytringsfrihed i vores land . så vi kan næsten sige hvad vi har lyst til..

    Clement du vil bare misforstå alt.. du er da lidt en klaphat.
    jeg nævner ikke jeg bliver krænket over det, men normalt når jeg ser sådanne mennesker tænker jeg inde i mig selv og ikke siger det højt..


  • #23   26. feb 2008 Smid en Bombe over dem !!!!!

  • #24   26. feb 2008 jah Sorry ,, men sikkret ikk parkistaner

  • #25   26. feb 2008 nå okay

  • #26   26. feb 2008 det er os bare alle de der Gangstere "tror de , de er! som sætter ild til alt og alle de skulle satme smides ud

  • #27   26. feb 2008 Mike du har lige scoret en udstemme, for du har 100% ikke læst emnet helt igennem...

  • #28   26. feb 2008 tak smiley

  • #29   26. feb 2008 så må de sku da tænke Med det der sidder inde i hovdet på dem og lade vær med at gøre sådan noget sindsygt noget ! !!!!

  • #30   26. feb 2008 Da vi jo skulle ha ytringsfrihed her i DK burde vi ikke lade os diktere af NOGEN om hva vi kan trykke i vores aviser.
    Den sørgelige sandhed er at vi faktisk ikke har 100% ytringsfrihed for så snart vi skriver eller siger noget omkring andre folk som fx de fanatisk islamister så er vi straks racister og intollerante
    .
    Men så er der lige det som gnaver i mit sind som er at DE må gerne sige "vi dræbe dig" eller noget i den stil og det er ikke racisme fordi de er en minoritet så de må sige og skrive alt det lort de vil uden der følger noget i dets kølvand

    Det er fandme for ringe og så snart de ikke får deres vilje eller man ikke deler deres opfattelse for noget så skaber de uro ikke bare ude i verden men også i VORES egen andedam

    Jeg syntes kan de yallaer ikke li hvordan vi køre ting på i DK så kan de fandme fise ud af DK og det skal være UDEN penge fra staten
    De udnyttere DK på det groveste og de ska nok sørge for at malke systemet totalt

    Jeg bliver sur når jeg ser sådan en flok aber der brænder Dannebrog og hærger ambassader.
    Skaber kaos og uro her i DK.
    .


  • #31   26. feb 2008 Ja det er yderst rystende. Tænk at et par tegninger kan have så stor betydning for en gruppe mennesker. Det er ikke blot u-normalt, det er direkte sygt. Det er helt i orden at have en religion, og tro fuldt og fast på den. Men man må have en forståelse for, at andre mennesker lever anderledes.
    Ligeledes er det i orden de brokker sig, hvis de alligevel føler sig trådt på. Men at brænde offentlige bygninger og privat ejendom af, er simpelthen at overdrive. Tænk på den stakkels person, der ikke har kasko på sin bil, og derfor ikke får en rød reje for den.

    Efter min mening, skal de have lov til at betale skaderne, er det børn, må forældrene gøre det. De skal derefter have en ordentlig straf, der passer til de handlinger de har forvoldt. De mest ekstremistiske, skal sendes hjem - hvilket stort set gælder alle involverede. Ja, måske er de født i Danmark, men de er IKKE danskere, når de kan finde på sådan noget.


  • #32   26. feb 2008 ... jeg deltager ikke lige i debatten, da jeg skal have sløret nummerpladerne på mine rc-enheder, så de ikke pludselig bliver fundet og brændt af, på baggrund af mine udtalelser!

  • #33   26. feb 2008 Nemlig kan kun være helt enig med dig og det skulle ikke bare være de ballademagere som skulle sendes hjem man skulle tage HELE deres familie de har og sende dem hjem da der så ville være et pres fra familien at deres skæbne er i hinandens hænder gider de ikke styrre deres børn og opdrage dem selv må vi jo sørge for at familien vil opdrage deres afkom for at de ikke ska blive smidt ud af DK

  • #34   26. feb 2008 Enig Mr. Vectra
    og det er korrekt Nohm det er nogle tegninger for pokker da og som om de ikke laver karikaturer af både kristne og jødiske ikoner men går vi totalt i selvsving over det? nej ikke nok med det dele af den islamiske verden benægter direkte at Haulocaust fandt sted....


  • #35   26. feb 2008 @Mini Rodeo

    Bure dem inde ligesom resten - selvfølgelig.


  • #36   26. feb 2008 Jeg har ikke læst hele emnet, så nu siger jeg bare min mening om tegningerne og om det der tv program. Jeg vil starte med tegningerne først. Selvom vi har ytringsfrihed i Danmark synes jeg det er at gå over strengen at lave de tegninger, og så at de er så dumme at vise dem igen. Vi må bare lære at respektere hinanden, uanset ytringsfrihed eller ej.

    Om tv programmet. Jeg synes også det er at gå meget over stregen. Blev en smule chokeret da jeg så det smiley

    Jeg synes sådan set bare man skulle glemme alt det her, og så komme vidre, for jeg tror ikke der er andet der hjælper.


  • #37   26. feb 2008 Folk der af anden etninsk herkomst som IKKE vil integrere sig 100% i det danske samfund er ikke andet en yallaer og banaplukkende aber det er MIN mening og den har jeg LOV til at ha om du så kan li den eller ej. Jeg praktisere 100% ytringsfrihed!!!

  • #39   26. feb 2008 LOL det kan jeg kun støtte dig i der Mads

  • #40   26. feb 2008 så må man håber det ikke er en fuser derhjemme lol


  • #41   27. feb 2008 @Mini Rodeo
    Ja, gør du bare det. Vi har nemlig vænnet os til racismen fra Jeres side - og ja den er i højeste grad tilstede. Forskellen er bare, at vi ikke weiner op over den konstant.

    Men kunne vi nu ikke vænne tilbage til emnet, for jeg har lidt på fornemmelsen, at det der sker her, er det der altid sker når man diskuterer personer med indvandrerbaggrund. I finder som regel på alle mulige andre ting der er galt, end selve emnet. For inderst inde, er Jeres PERSONLIGE overbevisning jo egentlig den samme som vores. I lader bare religionen undertrykke den, og forsøger at slippe ud af kniben, ved at finde andre ting der er galt.
    Indtil videre, har du ikke givet udtryk for din egen personlige holdning ét eneste sted. Tilgængæld har du nu 2 gange, hevet irelevante ting ind til debat.


  • #42   28. feb 2008 Fuldstændig ligesom vi kan vende den om, og sige at langt fra lige så mange danskere er racistiske, som I gerne vil tro.
    Men ærlig talt, hvis det ikke er pga religionen I bliver sure, hvorfor er det så? For havde I ikke den religion, ville I jo slet ikke kende til ham, så hvorfor blive sur over han tegnes?

    Det var dejligt endelig at få en holdning på banen. Jeg kan kun erklære mig enig med dig. Det var måske dumt, men det er ikke forkert. Tilgængæld kan jeg rigtig godt forstå de trykkede tegningerne igen, da det planlagte mord blev afværget. Vi har i Danmark ytringsfrihed, den er en af de vigtigste byggesten i vores samfund, og vi må og skal værne om den. Ved at trykke tegningerne igen, viser vi netop vi ikke vil lade os undertrykke, og vil kæmpe for vores ret.

    Jeg synes ikke du kan sige aviserne har været skyld i det. For de har ikke gjort én eneste ting, de ikke har lov til. Selvfølgelig er det en konsekvens af de tegninger, men det er ikke avisernes skyld. Vores folkefærd er nu engang så forskellige, at vi tolererer og reagerer på forskellig vis. Det gik ud over Arla, men der kan ikke placeres en skyld.


Kommentér på:
Muhammed Tegningerne - Børne tv amok

Annonce