547 visninger
|
Oprettet:
11. maj 2007 Følger: 36 Følgere: 34 RC-enheder: 9 Emner: 195 Svar: 1.357
Et bedre rcgalleri {{forumTopicSubject}}
Mer er nogle forslag til et bedre rcgalleri.
Muglighed for at udfordre hindandens videoer.
Muglighed for at kommenterer udfordringerne.
Bedre upload.
Dansk rc-tv hvor man andmeldte rc-enheder og værterne var til løbende rundt om kring i Danmark.
Kom med jeres forslag.
dec 2006
Følger: 32 Følgere: 30 RC-enheder: 8 Emner: 67 Svar: 563
maj 2007
Følger: 36 Følgere: 34 RC-enheder: 9 Emner: 195 Svar: 1.357
dec 2007
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 4 Svar: 62
Der er en fin video sektion herinde, du kan jo lave din anmeldelse og smide videoen op...
Det er jo det som det er lavet til...
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 18 RC-enheder: 24 Emner: 12 Svar: 267
Det første man burde gå efter, er navigationen. Næsten alt herinde foregår på forsiden. Det er yderst sjældent folk går ind på de underlæggende sider og browser rundt. Jeg har selv taget mig i at bare "lalle" rundt på forsiden.
Så en bedre opdeling af tingene vil hjælpe en del , og så hjælper det ikke at man lave siden i "widescreen" hvis al navigation er baseret på forsiden.
Det er forståeligt at man vil ha' så meget på forsiden som muligt, da det er det første man ser.
Forbedringer kan laves på mange måder
Selve forummet kunne godt trænge til en gevaldig overhaling. F.eks er pisse irreterende at man sidder og skrive i sådan en lille kasse som denne. Især når man kan se der er masser af plads til at udvide den. Skrift størrelsen vil også hjælpe.
Man kunne blive ved hvis man ville, og det vil jeg ikke lige PT :-)))
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 106 Svar: 638
og grunden til man ikke kommentere udfordringer så ville folk bare skriv jeg giver x-høj hvis i stemmer på mig
maj 2007
Følger: 36 Følgere: 34 RC-enheder: 9 Emner: 195 Svar: 1.357
Samtidig det kunne være rart at vide hvad der gjorde at man fx ikke fik en stemme til en udfordring.
Et bedre rcgalleri