{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.342 visninger | Oprettet:

john sangen tekst {{forumTopicSubject}}

hey så har jeg fået skrevet teksten til john sangen ned HEHE!

hvad siger du john? siger du til mig den skal ha´ john? så skal den kraftedeme få john! go go, go go go . Ja den får john ja rigtig meget john og mere john og endnu mere john. for uden john så er der ingen john så den får john ja EXTRA meget john, go go. john john john john john john john. john john john john john john john, for uden jooohn så er der ingen jooohn så den får joohn ja EXTRA meget john. For den får john ja rigtig meget john og mere john ja og endnu mere john. For uden john så er der ingen john så den får john ja EXTRA meget john, go go go, john john john john john john john go john john john john john john john. For uden john så er der ingen john så den får john ja EXTRA meget john, go go go go, john john john john john john john go john john john john john john john. For uden john så er der ingen john så den får john ja EXTRA meget john ja EXTRA meget extra meget extra meget extra meget john!

hvis der er nogen der vil sende den så vil jeg rigtig gerne have den skriv lige smiley

håber teksten er skrevet rigtigt xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  john sangen tekst
Kommentér på:
john sangen tekst

Annonce