{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Kender i det? {{forumTopicSubject}}

Jeg kan starte med at sige at dem under 18 ikke kender dette..

Men lad og begynde fra starten... for ca. en uge siden fandt jeg min drømmebil til den pris jeg vil give... Bilen er en Nissan 200SX fra 1993. dog havde den lidt buler og lakken var grim. MEN! Det gør så bare den er billigere at indregistrere. den havde en nyrenoveret motor og alt det mekaniske virker perfekt. Men selvfølgelig vil jeg gerne have en uddannet mekaniker med for at sige god for bilen. for det kan jo sagtens være at den har nogle skjulte fejl som jeg ikke selv er opmærksom på... Men min mekaniker er først hjemme fra ferie på torsdag smiley Så jeg kan ikke komme op og se på bilen før weekenden. Og hvis jeg er uheldig så er den allerede solgt... Så gæt lige hvem der er irriteret!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i det?
  • #1   12. maj 2008 Jeg er ikke over 18, men kan squ godt se at det bringer ens pis lidt i kog ..
    kan du ikke "resevere" den hos ham :)?


  • #2   12. maj 2008 jo, men hvis der kommer en og byder højere så er den jo væk... Derfor jeg bare skal afsted med mekaniker og penge og hvis den er i den stand den skal være så smider man pengene på bordet og smider bilen sidelæns hele vejen hjem til det sønderjyske igen smiley

  • #3   12. maj 2008 Lækkert :)..

    Sådan en 200sx er squ heller ikke værst :)..

    Hvad har du budt på den smiley


  • #4   12. maj 2008 Prisen er sådan set ligemeget... Men ca. det samme som en håndfuld at de bedre RC-biler smiley



  • #5   12. maj 2008 Hahah smiley

  • #6   12. maj 2008 arhh nedern hvis den bliver solgt

    håber for dig at du får din drømme bil


  • #7   12. maj 2008 Well jeg er 21 og under uddannelse til mekaniker...

    Dét du skal være opmærksom på er om der er rust i vanger og bund - Alt der hedder plademateriale er ikke så vigtigt for dér kan du svejse nyt på! Det er ikke nemt at lappe huller i bunden... Bedst ville det være om du kan få bilen på en grav eller lift og tjekke med en god lommelygte og en lille hammer måske. Hvis du ved at motoren er nyrenoveret er det jo bare dejligt men HUSK at gearkassen også skal være god. Går den nemt i gear og lyder det fornuftigt når du skifter? Bremser skal også være gode men de er heldigvis nemme at lave (i hvert fald på min gode gamle Kadett)... Er der slør i rattet og styrtøj generelt? Hvordan har lejerne det i ophænget? Dette kan du tjekke ved at løfte bilen en smule fra jorden og sætte et dækjern ind under dækket og vride opad. Det må IKKE give sig meget... Nu er det sikkert begrænset hvor meget du kan komme til at tjekke på bilen men rust er altid nr. 1 - Danmark sutter mht. til rust desværre smiley

    Håber det hjalp lidt?


  • #8   12. maj 2008 Anders M
    Det med rust er jeg udemærket selv klar over. Men som jeg gider ikke køre maskinen hjem for at finde ud af at der er en fejl i den der gør jeg ikke kan få den indregistreret.

    Og sælger har en lift. Så der er intet problem med at få den op i vejret.

    Selvfølgelig så betyder flere fejl en lavere afgift. Så at der er problemer i hjulophæng, skader i lakken, huller i søder og andet så gør det mig intet. de er aligevel ting jeg vil have skiftet ud hurtigst muligt.

    Men problemet er at det ikke er 100% migselv der giver penge til bilen. Det er desværre også den gamle der synes det er på tide jeg finder noget at køre i. Og da jeg pænt takkede nej til en polo. Så er denne bil altså alternativet hvis jeg selv smed nogle penge oven i. Så der for skal jeg have en mekaniker med for at sige god for den... rimelig øv, men sådan er det jo


  • #9   12. maj 2008 Kender det sgu godt smiley Det er et helvede at købe brugt bil! Tja desværre kan jeg nok ikke hjælpe dig videre men jeg håber det lykkes for dig. Det ville være dejligt hvis jeg havde råd til min drømmebil også. Men så længe den kører, er nem at lave selv og billig i reservedele er jeg godt tilfreds... Hvad med at leje nogle prøveplader og så trille svinet ned til synshallen? Jeg ved godt det er ærgelige penge at skulle af med hvis det viser sig den ikke er en pind værd men på den anden side er 1000 kr. ikke galt at bruge for så at være sikker på at bilen også kan synes! - Men det er måske bare mig der synes sådan ^_^

  • #10   12. maj 2008 Anders M
    Ja, det er selvfølgelig en mulighed... Men tror jeg nøjes med at tage en mekaniker med i første omgang og så derefter hive den til synshallen her i sønderborg. Så kan det jo være de har nogle gode råd og andet... Og hvis lortet ikke kan indregistreres så må jeg jo bruge den til banekørsel, selvom det bliver meget dyrt


  • #11   12. maj 2008 Tja se det på denne måde så: Bedre legetøj får du ikke! smiley Men krydser da fingre for at du 1. når at købe den og 2. får den indregistreret! smiley Du må jo lige lade høre hvad der sker... Og så kan det jo være man kan se dig cruise rundt på gaderne her i byen snart smiley

  • #12   12. maj 2008 Haha.. Den kommer først på plader til vinter... Så får den lov til at køre frem og tilbage til venner, kammerater og andet godtfolk der laver lidt småting som skørter, rust, og maling smiley

    Men ja, jeg håber da virkelig jeg får fingerne i bilen. Og så ser du mig med sikkerhed rundt i byen smiley


  • #13   12. maj 2008 sådan er det når man ikke er den hurtigste

  • #14   12. maj 2008 Christian W
    Jeg har skam været hurtig nok... Men har lige fået en mail fra sælger at han stadig har den og gerne vil vente med at sælge den til jeg har været at kigge på den... Så jeg er i ufattelig godt humør lige nu


  • #15   12. maj 2008 min far har 25 års erfaing som mekaniker og er DK bedste honda mekaniker du kan da hvis du ligger nogle $$$ så kan du måske få han til at kigge på den... lol hvor er jeg entlig noob

  • #16   12. maj 2008 Jonas nu med MCD RACE RUNNER= D !
    hjælper absolut intet at han er en god honda mekker når det er nissan jeg skal have smiley


  • #17   12. maj 2008 han har lavet nissan i 10 år? og honsa i 5 og volvo i 10 han er nu honda mekaniker

Kommentér på:
Kender i det?

Annonce