{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

opdatering af tekst.. Hjælp. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Hvorfor kan jeg ikke opdater min tekst? Jeg har prøvet 3 gange.. Og tvilver meget på at man kan have for meget..

Jeg skal have lagt mere tekst ind om mit nye set-up. Her er det hvis det er:
Update 1-6-08: Så fik jeg lavet et nyt set-up på esc'en, det tog "kun" 3 dage :-o. Nu er den sat til 4 cellers lipo, 0 tímming, Very fast Acc. og bak til. Det var svært at forstå i starten, bøvlede meget med det. 1. dag: Jeg fandt ud af at komme ind i set-up. Valgte at stoppe med at lave vidre, da jeg ellers havde kastet den ud af vinduet. 2. dag: Jeg bøvler vidre. Jeg tror jeg har fundet ud af det, men nej. Da jeg tænder og vil tjekke set-up'et, er intet endret. Jeg stopper igen ellers (det kan i prøve at gætte jer til) 3. dag: Jeg ptøver igen, og wow jeg får det til at virke! Jeg tjekker set-up'et igen, alt er som jeg vil have det smiley Så fik jeg lagt lipo i den, og forfanden det sparker røv! Ballon hjul og det hele. Kørte omme på en brænd sti, godt med løse sten og grus. Den kaster sten rundt, laver hjul spin selv om den er oppe i fart. Har løsnet slipper clutch'en ellers ryger den bag over :-D... Lidt om lipo smiley

Håber I kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opdatering af tekst.. Hjælp.
Kommentér på:
opdatering af tekst.. Hjælp.

Annonce