{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

Søger vejledning mht. byg af ældre Tamiya Subaru P. Solberg 07 (DF03RA) {{forumTopicSubject}}

Hejsa RCGalleri. Jeg er ny her på siden, og har lavet en account med henblik på at få hjælp til at bygge en bil som jeg har fundet efter flytning. Det er et flot eksemplar på en Subaru Impreza fra Rally Monte Carlo 2007, hvor P. Solberg var kører smiley

Kittet er fuldstændigt komplet, alt tilbehør haves og alle indlæg og manualer, alle poser stadig forseglet, samt hjul, dæk, decals, og meget, meget mere.

Er det muligt at få bygget en bil på komission herinde?
Som tænkt i at jeg betaler en for evt. at bygge chassis.


Fordi det er en gave tænkt til min far, og jeg må erkende at jeg ikke har evnerne til at bygge den for ham.
Det har længe været en drøm for mig at få den samlet og malet.
Har brugt et par dage på at kigge på ældre videoer, og diverse forskellige guides, og meget af arbejdet, ser ikke for voldsomt ud.
Veldigt spændende faktisk, og jeg er opsat på at købe mig selv en bil her snart.
Dog er jeg ikke så opsat på, at eksperimentere på denne model..

Jeg beklager virkeligt, hvis sådan et opslag ikke er tilladt, men jeg var ikke sikker på hvor ellers jeg skulle henvende mig.

I må meget gerne skrive til mig i PM og gerne på min mobil også smiley
TLF: 31218145

Mvh Nicklas og sætter pris på evt. henvendelser






Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger vejledning mht. byg af ældre Tamiya Subaru P. Solberg 07 (DF03RA)
  • #1   2. okt 2022 Opdatering på det hele:

    Har fået samlet chassis og lidt andet med hjælp fra en god ven.

    Står PT med et clear body og forseglede decals til bilen, som jeg godt kunne tænke mig blev malet i en flot metallic blue. Jeg har dog ikke erfaring med metallic paint og er bange for at lave lange løbere, for at være ærlig.

    Kunne være super, hvis der fandtes en flink person derude, der mod betaling kunne hjælpe mig med at fuldende dette body smiley
    Der er også et lygtekit, og en diffuser og lidt andet som skal monteres.

    Giv gerne lyd, i har allesammen været så hjælpsomme allerede, jer som har henvendt jer, og det sætter jeg super meget pris på!


Kommentér på:
Søger vejledning mht. byg af ældre Tamiya Subaru P. Solberg 07 (DF03RA)

Annonce