{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
222 visninger | Oprettet:

Hvad er min RC værd {{forumTopicSubject}}

Hejsa RCG
Jeg står med min HPI Baja 5B som er et projekt

Ved ikke særlig meget om den og der er lidt der skal samles osv
Fik den i gave på et tidspunkt men har aldrig rigtig fået brugt den.

Valgte og gå igang med at skille den lidt ad for at få den ren så den ik var så klam og kigge på. Jeg kom igang med det store projekt og så gik jeg død i hobbyen og nu står den såment bare og fylder og det syntes jeg er synd.

Den er spækket med aluminiums dele hvilket koster en sjat

Tidligere ejer sagde den har været brugt til ræs (derfor de voldsomme dele)

Står og gerne vil sælge den men aner ikke hva den er værd

Hilsen den unge knejt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er min RC værd
  • #1   8. jul 2023 6000 ish

  • #2   8. jul 2023 skynd dig sælg den til brian n hvis han mener den er 6000 vær det finder du ikke andre der vil gi

  • #3   8. jul 2023 jeg vil ikke købe den til 6000 men det er det jeg ser dem til ca nogle standart til 3000 nogle ødelagt til 1500 nogle nogle bedre stand til 4-5 og når de er opgradere til 6000

  • #4   8. jul 2023 man ser meget men bliver de solgt til de priser det tvivler jeg meget på

  • #5   8. jul 2023 det ved jeg heller ikke jeg skriver bare hvad jeg har set de står til

  • #6   8. jul 2023 Så hvad er den værd i den her tilstand?

    Den står bare og fylder og vil egentlig gerne af med den


  • #7   8. jul 2023 Det er nok mere hvad DU mener er din smertegrænse for at slippe af med den er.

    Lad os nu sige at der kom en og bød dig 1500 for den som den står nu, ville du så være villig til at sælge den eller ikke.

    Man kan slynge nok så mange tal ud, men uden at folk selv har haft den mellem hænderne og undersøgt den så er det meget svært at sætte en specifik pris på og den pris som folk oplyser er jo også blot et gæt fra deres side.

    Det er som med alting, udbud og efterspørgsel.
    Er der mange i udbud men ikke den store efterspørgsel på modellen så får man generelt mindre for sin vare end hvis der er stor efterspørgsel på den vare man ønsker at sælge.

    Det er heller ikke altid at man får noget særligt for de opgraderinger som der er fortaget på en model.

    Du kan prøve at sætte den til salg herinde, på DBA, på FB eller alle tre steder.
    Sæt den til en pris du selv tænker er realistisk eller lidt over din smertegrænse så der er noget at prutte om.


Kommentér på:
Hvad er min RC værd

Annonce