{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

RCcruise er i luften {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har lavet min egen lille hjemmeside hvor der står en masse gode informationer om Traxxas Jato 3.3 og HPI Savage 25. Desuden er der masser af billeder.

Der er også links til danske rc klubber samt hvilke biler der er tilladt på de forskellige baner. Desuden er der oplyst om klubben har DASU licens. Det har været temmelig besværligt at lave, da de fleste klubbers hjemmeside er rimelig ringe. Håber i synes om dette...

Desuden er der billeder fra DM i onroad largescale. Flere kommer efter DM6 i Næstved på søndag d. 24.

Så følg løbene med.

www.RCcruise.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RCcruise er i luften
  • #1   19. aug 2008 ser godt ud, men man må vist ikke lave reklame i forummet

• #2   19. aug 2008 P.s.

Lige for at udryde evt misforståelser, så skulle det gerne være tilladt at lave lidt reklame for min hjemmeside her på rcgal.

Man må ikke reklamere for andre RC forummer, eller egne RC web shops. Og dette overholder jeg smiley

• #3   19. aug 2008 syntes ellers der står noget andet, men nuvel smiley jeg har sådan set ikke noget imod det

• #4   19. aug 2008 Okay, søgte bar her på forummet hvor jeg fandt en gut som også reklamerede lidt for sin siden hvor snakken også faldt på det samme. Og konklusionen var som skrevet smiley Så håber det er i orden. Ellers må en admin jo lige smide en kommentar.

Men ind til da vil jeg hellere høre hvad i synes. Smid også gerne en mail til mig hvis i finder en eller anden form for fejl, ønsker til forbedringer... Hvad som helst.

Tak.

• #5   19. aug 2008 liige, du har skrevet fun istedet for fyn under links til klubber smiley

• #6   19. aug 2008 Hehe, funny smiley

Tak for rettelsen!

• #7   19. aug 2008 Godt tiltag smiley

• #8   19. aug 2008 Fin hp du har lavet, men du må ikke lave reklame for den her desværre.

1.7 Reklamer for hjemmesider
    Det er ikke tilladt at udnytte RCGalleri.dk til at reklamere for andre hjemmesider. Det være sig kommercielle eller private hjemmesider.
    RCGalleri.dk forbeholder sig retten til at lukke brugerkonti eller ændre profiler der udnytter RCGalleri.dk kommercielt eller hvor profilen på anden måde indeholder anden form for reklame for hjemmesider.

Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtigt penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.

RCGalleri.dk forbeholder sig retten til at lukke brugerkonti eller ændre profiler der udnytter RCGalleri.dk kommercielt, eller hvor profilen på anden måde indeholder anden form for reklame for andre hjemmesider.

mvh Rune

• Cattle 5
    Cattle 5 Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 3 Følgere: 6 Svar: 148
    #9   20. aug 2008 Odense R/C MiniRace har også DASU licens smiley Ellers nice.

• #10   20. aug 2008 Tak for rettelsen Jaw. Det er nu blevet tilføjet smiley

Rune: Sådan som jeg opfatter det, så ligger der i ordet Reklame, at man får penge for det. Det er muligt det er en privat hjemmeside, men jeg tjener ikke penge på at henvise jer til den.
    Sådan forstår jeg det ??

• #11   20. aug 2008 Hvorfor nævner du ikke sejlklubber/flyklubber osv?

Der er også flere af de klubber du har nævnt der har andet end kun biler smiley

Og forresten.. Er du sikker på at de kører 1:4 i Greve? Har godtnok aldrig hørt om at der bliver kørt 1:4 her i DK...

• #12   21. aug 2008 Brejne ^: Det har været temmelig besværligt bare at samle bilklubberne og finde ud af hvor hvilke biler må køre. Siden er primært målrettet mod biler. Med tiden kan det dog sagtens tænkes at dit forslag bliver realiseret - men dog ikke inden for den næste måned. Jeg ved godt at nogle klubber også har en sø osv, men igen - siden er mål rettet mod biler.

På greves hjemmeside står der:
    "38. Greve Ringen er fortrinsvis lavet til hurtiggående 1:10, 1:8, 1:5, 1:6, 1:4 formel 1"
    - (link fjernet)

Jeg ved ikke om der er nogen der rent faktisk køre med 1:4 - jeg har heller ikke hørt om det i DK, men det er tilsyneladende tilladt.

Ivan: Tusind tak din ros. Super super lækkert at høre at siden falder i din smag smiley

Kommentér på:
RCcruise er i luften

Annonce