453 visninger
|
Oprettet:
RCcruise er i luften {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg har lavet min egen lille hjemmeside hvor der står en masse gode informationer om Traxxas Jato 3.3 og HPI Savage 25. Desuden er der masser af billeder.
Der er også links til danske rc klubber samt hvilke biler der er tilladt på de forskellige baner. Desuden er der oplyst om klubben har DASU licens. Det har været temmelig besværligt at lave, da de fleste klubbers hjemmeside er rimelig ringe. Håber i synes om dette...
Desuden er der billeder fra DM i onroad largescale. Flere kommer efter DM6 i Næstved på søndag d. 24.
Så følg løbene med.
www.RCcruise.dk
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 11 RC-enheder: 6 Emner: 11 Svar: 333
dec 2003
Følger: 8 Følgere: 9 RC-enheder: 8 Emner: 12 Svar: 151
Lige for at udryde evt misforståelser, så skulle det gerne være tilladt at lave lidt reklame for min hjemmeside her på rcgal.
Man må ikke reklamere for andre RC forummer, eller egne RC web shops. Og dette overholder jeg
okt 2006
dec 2003
Men ind til da vil jeg hellere høre hvad i synes. Smid også gerne en mail til mig hvis i finder en eller anden form for fejl, ønsker til forbedringer... Hvad som helst.
Tak.
okt 2006
dec 2003
Tak for rettelsen!
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 135
maj 2006
Følger: 49 Følgere: 49 RC-enheder: 8 Emner: 46 Svar: 1.078
1.7 Reklamer for hjemmesider
Det er ikke tilladt at udnytte RCGalleri.dk til at reklamere for andre hjemmesider. Det være sig kommercielle eller private hjemmesider.
RCGalleri.dk forbeholder sig retten til at lukke brugerkonti eller ændre profiler der udnytter RCGalleri.dk kommercielt eller hvor profilen på anden måde indeholder anden form for reklame for hjemmesider.
Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtigt penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.
RCGalleri.dk forbeholder sig retten til at lukke brugerkonti eller ændre profiler der udnytter RCGalleri.dk kommercielt, eller hvor profilen på anden måde indeholder anden form for reklame for andre hjemmesider.
mvh Rune
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 6 Svar: 148
dec 2003
Rune: Sådan som jeg opfatter det, så ligger der i ordet Reklame, at man får penge for det. Det er muligt det er en privat hjemmeside, men jeg tjener ikke penge på at henvise jer til den.
Sådan forstår jeg det ??
jul 2005
Følger: 17 Følgere: 16 RC-enheder: 9 Emner: 41 Svar: 712
Der er også flere af de klubber du har nævnt der har andet end kun biler
Og forresten.. Er du sikker på at de kører 1:4 i Greve? Har godtnok aldrig hørt om at der bliver kørt 1:4 her i DK...
dec 2003
På greves hjemmeside står der:
"38. Greve Ringen er fortrinsvis lavet til hurtiggående 1:10, 1:8, 1:5, 1:6, 1:4 formel 1"
- (link fjernet)
Jeg ved ikke om der er nogen der rent faktisk køre med 1:4 - jeg har heller ikke hørt om det i DK, men det er tilsyneladende tilladt.
Ivan: Tusind tak din ros. Super super lækkert at høre at siden falder i din smag
RCcruise er i luften