{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  grafikkort
  • #1   2. maj 2009 ikke så godt, det er en skrabet model, står også den er til ofice internet og video

• #2   2. maj 2009 hvad for en er så god til den pris ?

• #3   2. maj 2009 der er ikk noget der er godt til den pris. Hvis du ska spille GTA 4 ska du noget højere op i pris.. Du ska som minimum op i på en 1500kr.
    Nu ved jeg så heller ikk hva din computer ellers består af, Men den ska være temmelig skrap for at ku køre gta 4

• #4   2. maj 2009 1500 er en overdrivelse Claus.. du kan sagtens få grafikkort til 1000 kr der køre det klokke klart.
    kig på nogle Radeon 4850, Nvidia 9800 GTX eller noget Nvidia 260-280 hvis du har pengene til det.

Jeg køre GTA IV med næsten alt på fuldt:

Intel E8400 3.0 Ghz
    4 Gb ram
    Nvidia 9800 GTX+ 512 grafikkort

• #5   2. maj 2009 køb en Xb 360, og slip for alt det opgraderings bøvl smiley

• #6   2. maj 2009 Lars S: Så var en PS3 da langt at foretrække:)

• #7   2. maj 2009 Hah, nu må jeg da fnise ( smiley ) PS3'n er slet ikke kommet nær så langt som 360'n er, 360 er grafisk overlegen ( for now ) og selvom det koster penge at være på det såkaldte '' Live '' er det MEGET bedre end det langsomme gratis PS network.. også den sidste og allervigtigste detalje.. controllerne / joysticks, ps controlleren er alt for lille og ubekvem, du kan ikke sidde særlig længe med den uden at ende med kramper, hvorimod 360, har du holdt sådanne en fætter så rør du intet andet.

Alt sammen baseret på hva jeg har hørt og personlig viden smiley

• #8   2. maj 2009 360 er den spillekonsol der trækker gta 4 i højeste opløsning. Men på papiret burde playstation 3 være bedre

• #9   2. maj 2009 Ja på papiret smiley men nu når xboxen har været ude i hvad? 2 år mere end ps3, så har spil producenterne '' lært '' at udnytte 360 bedre end den forfærdelige ps3.

Ja jeg er 360 ejer.

• #11   2. maj 2009 Daniel M: jeg har så helt den modsatte holdning til controlleren. Derudover er PS3 Xboxen langt overlegen når det kommer til hardware.
    Udover det har jeg også det problem at jeg absolut ikke kunne finde på hverken at købe eller benytte et microsoft produkt..

• #13   2. maj 2009 "Derudover er PS3 Xboxen langt overlegen når det kommer til hardware."

Kan man jo ikke bruge til en skid når softwareproducenterne ikke orker at optimere deres graphicengines til hardwaren.
    Jeg var selv mest til ps3'eren da den blev lanceret, og et godt stykke tid efter den var kommet ud... men nu er der gået lang nok tid til at man må sige at xbox 360 yder bedst..

• #14   2. maj 2009 Daniel M

Jeg kører det det med de højeste settings i spillet, og har også sat mit grafikkort til at køre det med 16x antialiasing og 16x anisotropic filtering. Det kører flydende, men ka godt hakke en lille smule når der sker mange ting. Stadig er grafikken ikk den bedste, så jeg mener ikk man ska gå efter et dårligere grafikkort end nvidia gtx 260.... Jeg er ikk helt tilfreds med mit, jeg vil gerne op i gtx 295 klassen for at få det til at køre optimalt...

• #15   2. maj 2009 Claus H

Så må jeg have haft hørt forkert ang. GTX 260. Jeg er fuldt ud tilfreds med mit 9800 GTX, har ingen problemer med GTA IV.

Anders N

som Dennis siger, så er hardwaren ikke så vigtig hvis spillene ikke er optimeret ordenligt.
    ang. controlleren, så vil jeg på ingen måde skifte over til PS controllerene, om så jeg fik 500 kr for det, men 5000 kr? det en anden sag.

• #16   2. maj 2009 Jeg har selv en Macbook og har aldrig fortrudt det Køb !. Jeg var også træt af de normale windows problemer. Og jeg overvejede også grundigt købet af min 360'er og satsede.. Og for en gang skyld vil jeg sige at microsoft har taget sig sammen og lave noget ordenligt.. Så hvis jeg var dig ville jeg spare sammen og købe en xbox 360 og slippe for alt det pc bøvl..

• #17   2. maj 2009 lol, ps3 er bare en overdyr blueray afspiller, ville sku ikke byte min modede 360 for den,

Kommentér på:
grafikkort

Annonce