{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

God dag:) {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste som bare har haft en kanon dag indtil nu?, har lige været ude at hente en slash, som bare står som ny, og har lige taget den første tur, og sådan en vogn er altså bare for sjov, og så er det jo genialt at den er vandtæt, når nu det er sådan noget skodvejr:)
Glæder mig til at komme op og prøve den på mig og min svogers Slashbane senere idag.
Havde det dog svært med at skylle den under vandslangen, det er sådan lidt imod ens grundprincipper og vaske den med vand:)
Og så lige et tillykke til alle konfirmanderne idag.
Hvordan har jeres dag været?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God dag:)
  • #2   3. maj 2009 rimlig kedelig har drukket en masse Harboe og freeway cola, spist popcorn og bacon knas og har sidet foran skærmen og nørded Delta force Black Hawk Down og team sabre og høre 80er musik

OG det regner

• #3   3. maj 2009 Skod dag... Drukner i lektier, min computer vil ingen ting, dårligt vejr, fryser, er træt. Kan det bliver værre`? smiley

• #4   3. maj 2009 Tømmermænd, tømmermænd og tømmermænd.
    Det må have været en god fest igår.

• #5   3. maj 2009 Det lyder som om i har haft en kanon dag alle sammen:)
    Og der findes ikke dårligt vejr, der findes kun RC biler som ikke er ordenligt pålædt.

• #7   3. maj 2009 Anders N - lol smiley

Én stille og rolig dag, har været til Fast & Furious Show idag (Se fotoalbum), det var da ok, men skuffende i forhold til 2008 showet, så nu sidder jeg her på RCG og kigger mig omkring og ser om der sker noget spændende, for det gør der sq ikke i Fredericia....Det regner så gider ikke at kører med mine biler....

• #8   3. maj 2009 Ruben træf? det har du da ikke fortalt mig?

• #9   3. maj 2009 Anders N - hva fan blev der af "billigt"??? hehe
    hvor købte du den?

• #10   3. maj 2009 Fin dag......
    Bortset fra i går. Hvor jeg troede min Savage kom ud og køre stærkt. Fuckede nogle lipo'er op. Og nogle tandhjul der ikke helt ville som mig.
    Så prøver at få den klar til Tirdag hvor det burde gå bedere.
    Og Fredag skal jeg konfimeres så i næste weekend skal jeg nok hente en Baja 5B smiley

• #12   3. maj 2009 TASS .: Den var da noget billigere end en ny. Den er 1,5 måned gammel, står fuldstændig som ny (det skal jeg nok få lavet om på) og har kørt 7-8 opladninger.
    Der var et 6 cellers 4500mAh batteri med, og en 5A lader, måtte slippe 1550 for det hele, det syntes jeg da var en helt ok pris.
    Købte den af Martin D herinde, havde ellers besluttet mig for at hente en ny hjem, men mig og så tålmodighed er 2 ting som ikke hører sammen:)

• #13   3. maj 2009 er lidt nederen over en såkaldt proff 1:8 brushless sensorstyret motor.. havde forventet at den var lidt vildere end som så.. den er langsommere og svagere end mine nromale 1:10 bl motorer som er 6 gange svagere end mine 1:8 motorer osv osv.. men kører den uden sensorkabel med mamba max pt så må lige få loddet en sensor esc op og se om det gør nogen forskel.. men hold jer fra speed passion 1:8 bl motorer.. ihvertfald den model som er på 3900kv, den kan ikke trække det samme som en billig kina motor til 30usd (turnigy2600kv 36/56)
    ellers har det været en ok dag. pizza to gange og kage 2 gange og skal ud og gå en tur med konen i det helt regnfrie vejr her i kbh smiley
    peace out og tilykke med din slash smiley det kan godt være den er vandtæt men den har stadig ikke godt af vand smiley

• #14   3. maj 2009 kristian L: Hvad tænker du på når du siger at den ikke har godt af vand?, motor, lejer osv?, for så har jeg allerede flere lejer på vej, og motoren bliver skyllet godt igennem, tørret, og smurt, når den har været ude og "sejle"
    Skal vi i øvrigt ikke snart se en fuldstændigt sindsyg BL slash fra din side?

• #15   4. maj 2009 hey anders. jeps det er lejer og generalt alle metal dele som jeg tænker på.. alle smurte dele osv smiley men det er du også klar over kan jeg læse.. jeg ville bare ikke vaske den ren under en vandslange hehe

• #16   4. maj 2009 Kristian L: Nah, ryger lejerne må den jo have nogle nye, og skruerne er jo også til at finde nye af

Kommentér på:
God dag:)

Annonce