{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye action billeder og tekst -tjek dem
  • #1   1. aug 2009 Gode billeder, men der skal da vidst snart en hurtig motor i den buggy (brushless)

• #2   1. aug 2009 Jesper K en hurtig motor??

1. kan du få flere krafter i jorden på en bane??
    2. Hvilke løb skal han så køre med den på?? Kan du ikke se han køre med RC som en sport? og ikke som et legetøj frem og tilbage på den lokale fodboldbane..
    3. BL er lidt fesent uanset hastighed, jeg kunne også sætte en tubine på min bil og den bil blive endnu hurtiger.. Men der er tale om sport, så alt det der el noget, hjæper jo ikke en pind, vi vil have motor lyd som mænd vi er.. du må heller ikke give en håndbold målmand kæmpe luffer på så han kunne dække hele målet selv om det var bedre, så tænk dig nu om :O)

• #3   1. aug 2009 Hvis ikke man får noget ud af brushless, kan jeg da ikke forstå at alle nitro folkene tuder, hvis nogen foreslår en blandet klasse...

Men det er fint du har din mening, så jeg vil nu beholde retten til også at have min. Men ja det er en sport, og inden for få år, vil der være en del el klasser, bare vent og se.

Men det var nu egentlig ment som en joke, for ja det er da en fed bil manden har.

• #4   1. aug 2009 Synes mere det virker som om BL køre har et mindreværns kompleks ;O) Siden de altid skal fortælle os deres er hurtiger..

Jeg har ikke sagt de ikke er hurtiger jeg har sagt at det er der så meget der er bla en tubine, men vi dyrker en sport hvor man bruger en nitro motor, hvor det at justre ,fintune, tanke osv er en del af spillet om hvem der er best,
    Skulle vi køre sammen med BL spiller vi jo ikke med samme regler.. Sjovt at i ikke kan forstå det :O) En EL bil er nemmer at styre på en bane hvilket ikke vil være fair, hutiger tjaa tjooingen tvivl om at den har mere power men hvorfor tror du at fek.s Orion´s 21 motor blev tunet ned?? Den var for kraftig, ingen kan bruge hjulspind til noget som helst man kan ikke få det i jorden. Men en EL er nemmer fordi den har en helt lige kurve for måden den levere power på hvilket gør den nemmer at køre...
    Ville du køre DTM mod en F1 racer?? eller er det sjover at man er i samme klasse???

Kommentér på:
Nye action billeder og tekst -tjek dem

Annonce