{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

Moffe's Performance 1.8 lader? {{forumTopicSubject}}

Hey alle smiley Min ven og jeg undrer os lidt..

Vi sad og kiggede på en slash hos moffe, og den valgfri deluxe pakke.

´Den deluxe pakke består af et 3300mah batteri og en Performance 1.8 intelligent lader..

Så kigger vi under deres ladere for at se nogle specs på den.. Men de har den ikke som en lader man kan købe for sig selv..

Nogle der har erfaringer med denne lader? Eller evt. kan linke til en anden side hvor jeg kan læse mere om den smiley

Indlæg bliver slettet når jeg har fået mit svar.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Moffe's Performance 1.8 lader?
  • #2   30. aug 2009 Bare sjovt at de ved 90% af deres andre biler skriver at det er 3'eren der følger med smiley Så tror ikke det en fejl ^^

• #3   30. aug 2009 Spørg dem eventuelt smiley

Personligt ville jeg nok vælge at købe en brugt imax B5, performance charger D5 eller lignende..

De performance 1.8 og 3 ladere gir jeg ikke særligt meget for...
    Har selv 1.8eren, og ja, den kan da lade og aflade, men så er det da os det... der gik ik særlig lang tid før jeg opgraderede til en ordentlig lader.

• #4   30. aug 2009 Til at starte med skal det bare være noget billigt noget som virker efter hensigten, uden at man skal have lade tider over 1½ time smiley Så han kan se om rc verdenen er noget der fanger ham smiley Og hvis han er utilfreds til den tid, kan han jo opgradere smiley Var nu bare interesseret i at høre hvor meget den kan lade med osv smiley

• #5   30. aug 2009 hvis det ER den samme som min (kan sq ik huske om min hedder 1.8 eller 1.5) så lader den med valgfrit 1-2 ampere. kan ik huske afladestrømmen..

• #6   30. aug 2009 Yep, man kan selv vælge mellem 1 og 2 amps på 1,8'eren.

Men prøv eventuelt at skrive om det nu også er den der er med, eller 3'eren.

KAn dog godt være de har lidt travlt med at starte op i Århus i denne uge smiley

• #7   30. aug 2009 Okay. Siger tak for svarene. Må prøve at smide en mail til dem.

• #8   30. aug 2009 så spørg dem lige hvorfra de har at gearkassen på sumitten er brushless ready..
    det spurgte jeg om, og fik det svar at de ikke havde et svar, da ham der laver deres hjemmeside havde ferie.
    Virkeligt professionelt.. eller, nej...
    Den er ikke brushless ready :o) men kunne være sjovt at se hvad de svare til dig..

• #9   30. aug 2009 TASS - det er da et helt reelt svar? hvem har du spurgt? Skal alle ansatte tage ansvar for om vedkomne der har lagt det på nettet har lavet en fejl eller ej?

Det er der skam ikke noget "uprofessionelt" i. Men nogen leder jo med lup efter det mindste at komme efter - og så kan det være svært selv for de bedste, at være fejlfri.

• #10   30. aug 2009 en professionel virksomhed ville lade spørgsmålet gå videre.. og ikke be mig om at kontakte dem igen på et senere tidspunkt. Desuden er oplysningerne på traxxas hjemmeside. så jo, jeg mener bestemt det er uprofessionelt.

Desuden er det bare en ud af utallige episoder hvor ansatte i virksomheden har sagt ting der var direkte løgn. Både i butikkerne, telefonisk og via E-mail.

Et reelt svar havde været:
    Det vil vi undersøge nærmere....

• #11   30. aug 2009 Du stiller jo tilsyneladende spørgsmålet med viden om at deres informationer er forkerte, og din umiddelbare framtoning her på forummet kunne tyde på du heller ikke har lagt skjul på det i den anden situation. Men det skal jeg ikke sidde her og dømme.

Men det er godt du har svaret på hvordan den perfekte service er. Andre havde måske sagt "det vil vi underøsge nærmere" - og så aldrig nogensinde vende tilbage til dig igen. Men det havde åbenbart - i dine øjne - været en bedre service end at sige sandheden.

Du fandt jo ud af det alligevel, i stedet for de skulle bruge tiden på at forklare dig det, så er alle jo glade.

• #12   30. aug 2009 | Highflyer | - alle er glade ja, inklusiv alle dem der køber en summit hos dem i den tro at den har en brushless ready gearkasse...
    kan godt se din logik...

Min fremtoning er fuldstændig irellevant. grunden til jeg spurgte dem istedet for at fortælle dem det var forkert, var at de jo mulighvis havde informationer som jeg ikke kunne finde. Men det er åbenbart forkert at stille spørgsmål istedet for at konkludere kan jeg forstå på det hele...

Måske du skulle stille et par spørgsmål istedet for at kommentere?
    eftersom du ikke ved hvordan det hænger sammen.

• #13   30. aug 2009 Jeg kan i sagens natur ikke vide hvordan alt hænger sammen. Og jeg har ingen spørgsmål, for så havde jeg stillet dem.

Det kan da også sagtens være det faktisk forholder sig sådan at summit'en er lavet med BL-ready gearkasse. Men er det ikke tilfældet, og man har købt en og smidt brushless i, så er skaden jo ikke større end man må gå tilbage og sige "hov, det kunne den sørme ikke holde til" - og så få den lavet eller erstattet på garantien.

• #14   30. aug 2009 den er ikke BL ready.
    der kan ikke fåes en 2 speed gearkasse der er bl ready.

Dvs dem der køber den med henblik på at få en rigtig multi basher risikere at blive slemt skuffet, hvorved de har smidt 4500 ud af vinduet (groft sagt)

Uanset hvad, er det for ringe de ikke kigger nærmere på det, når de oven i købet bliver gjort opmærksomme på det, som jeg jo netop har gjort.

Mine informationer stammer i øvrigt fra traxxas, og selv samme mail som jeg fik fra traxxas videsendte jeg til moffes. Det er nu ca. 1 måned siden.. (hvis ikke mer)

Bevares, fejl kan ske, det her er bare en fejl der kan rettes på 30 sek. Men ikke er blevet det.

Kommentér på:
Moffe's Performance 1.8 lader?

Annonce