406 visninger
|
Oprettet:
Moffe's Performance 1.8 lader? {{forumTopicSubject}}
Hey alle
Min ven og jeg undrer os lidt..
Vi sad og kiggede på en slash hos moffe, og den valgfri deluxe pakke.
´Den deluxe pakke består af et 3300mah batteri og en Performance 1.8 intelligent lader..
Så kigger vi under deres ladere for at se nogle specs på den.. Men de har den ikke som en lader man kan købe for sig selv..
Nogle der har erfaringer med denne lader? Eller evt. kan linke til en anden side hvor jeg kan læse mere om den
Indlæg bliver slettet når jeg har fået mit svar.
På forhånd tak.
jun 2006
Følger: 16 Følgere: 14 RC-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 219
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.749
Personligt ville jeg nok vælge at købe en brugt imax B5, performance charger D5 eller lignende..
De performance 1.8 og 3 ladere gir jeg ikke særligt meget for...
Har selv 1.8eren, og ja, den kan da lade og aflade, men så er det da os det... der gik ik særlig lang tid før jeg opgraderede til en ordentlig lader.
jun 2006
apr 2007
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
Men prøv eventuelt at skrive om det nu også er den der er med, eller 3'eren.
KAn dog godt være de har lidt travlt med at starte op i Århus i denne uge
jun 2006
apr 2007
det spurgte jeg om, og fik det svar at de ikke havde et svar, da ham der laver deres hjemmeside havde ferie.
Virkeligt professionelt.. eller, nej...
Den er ikke brushless ready :o) men kunne være sjovt at se hvad de svare til dig..
sep 2004
Det er der skam ikke noget "uprofessionelt" i. Men nogen leder jo med lup efter det mindste at komme efter - og så kan det være svært selv for de bedste, at være fejlfri.
apr 2007
Desuden er det bare en ud af utallige episoder hvor ansatte i virksomheden har sagt ting der var direkte løgn. Både i butikkerne, telefonisk og via E-mail.
Et reelt svar havde været:
Det vil vi undersøge nærmere....
sep 2004
Men det er godt du har svaret på hvordan den perfekte service er. Andre havde måske sagt "det vil vi underøsge nærmere" - og så aldrig nogensinde vende tilbage til dig igen. Men det havde åbenbart - i dine øjne - været en bedre service end at sige sandheden.
Du fandt jo ud af det alligevel, i stedet for de skulle bruge tiden på at forklare dig det, så er alle jo glade.
apr 2007
kan godt se din logik...
Min fremtoning er fuldstændig irellevant. grunden til jeg spurgte dem istedet for at fortælle dem det var forkert, var at de jo mulighvis havde informationer som jeg ikke kunne finde. Men det er åbenbart forkert at stille spørgsmål istedet for at konkludere kan jeg forstå på det hele...
Måske du skulle stille et par spørgsmål istedet for at kommentere?
eftersom du ikke ved hvordan det hænger sammen.
sep 2004
Det kan da også sagtens være det faktisk forholder sig sådan at summit'en er lavet med BL-ready gearkasse. Men er det ikke tilfældet, og man har købt en og smidt brushless i, så er skaden jo ikke større end man må gå tilbage og sige "hov, det kunne den sørme ikke holde til" - og så få den lavet eller erstattet på garantien.
apr 2007
der kan ikke fåes en 2 speed gearkasse der er bl ready.
Dvs dem der køber den med henblik på at få en rigtig multi basher risikere at blive slemt skuffet, hvorved de har smidt 4500 ud af vinduet (groft sagt)
Uanset hvad, er det for ringe de ikke kigger nærmere på det, når de oven i købet bliver gjort opmærksomme på det, som jeg jo netop har gjort.
Mine informationer stammer i øvrigt fra traxxas, og selv samme mail som jeg fik fra traxxas videsendte jeg til moffes. Det er nu ca. 1 måned siden.. (hvis ikke mer)
Bevares, fejl kan ske, det her er bare en fejl der kan rettes på 30 sek. Men ikke er blevet det.
Moffe's Performance 1.8 lader?