Resultat af Gennemsnits alder. {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg fik mig sørme noget af en overraskelse da jeg fandt ud af folks alder, både godt og dårlige. Men nu kender jeg gennemsnits alderen og må siges den er højere end hvad jeg havde forventet, hvilket efter min mening er perfekt. Sammenlignet med cykelgalleri.dk..
Udregning er således:
1498 (alle brugerne's alder lagt sammen) - hele tal)
/ DIVIDERET /
65 besvarelser
== 23,04 omregnet til hel tal = 23år.
--------------------------
Jeg er blevet positivt overrasket mht. til alder, sammenlignet med cykelgalleri så er folk meget mere modne herinde, hvilket er en stor fordel. Derinde bedømmer alle de små dårligt om alle andre end deres venner, hvilket smadre hele ideen med bedømmelser...
Jeg må dog sige jeg har haft set nogle tråde og bedømmelser som vidst nok ikke er på sin plads, men det er måske en ud 100
Hav en god dag
Mvh
MIkkel
sep 2009
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 1 Emner: 26 Svar: 63
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 34 Svar: 1.080
Jeg troede gennemsnits alderen var omkring 15 eller sådan noget
nov 2008
Følger: 21 Følgere: 21 RC-enheder: 3 Emner: 15 Svar: 130
så tror ikke man helt kan regne det ud på denne måde.. så skal man have ALLE aldre fra profilerne..
feb 2009
Følger: 15 Følgere: 16 RC-enheder: 2 Emner: 66 Svar: 4.073
sep 2009
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 1 Emner: 26 Svar: 63
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 10 RC-enheder: 9 Emner: 48 Svar: 265
Jeg har snart været oprettet en god del år (tjek min profil) og jeg har sku oplevet mange sjove ting, det har ikke ALTID noget med alderen at gøre selv nogle personer her ind på 28-40år kan være ligeså DYBT useriøse omkring tingene og ikke mindst flabbede.
Dog vil jeg pointere at det primært er folk på de 13-14 og nedaf der ikke altid lige er de skarpeste her inde, men det er primært med at de ikke læser folks annoncer i markede ordenligt i gennem så man kan sidde og bruge 4gange så lang tid på at sælge en ting her inde bla fordi de lige skal spørge mor, far, morfar osv osv først....
Jeg håber dog du får en god oplevelse, der er rigtig mange sjove/hjælpsomme brugere her inde
Mvh
Jesper C
Resultat af Gennemsnits alder.