{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Det rene anarki?! {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig, eller er der ved at opstå det rene anarki herpå RCG.

Flere annoncer truer med, at ejeren vil stemme utilfredsstillende bud ud.
Tekst som "sælger ikke, lad værer med at spørge!" under oprettelser af biler.

Jeg syntes ærlig talt, at tonen herinde er ved blive lidt for useriøs, hvilket er meget sørgeligt, eftersom RCG, mig bekendt, er det største danske RC site.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det rene anarki?!
  • #1   15. dec 2009 kan godt forstå at folk skriver at de ikke sælger så lad hver med og spørg da det må være trætne at folk hele tiden spørger
    med hensyn til udstemme så er det nok fordi man mener personen ikke er seriøs og useriøsotet i markedet kan ende med frtsning af brugeren

• #2   15. dec 2009 Jeg forstår da udmærket godt at hvis man har fået en ny bil, også folk bare begynder og byde, som om det var en auktion, hvor det starter fra 100 kr. og op efter

I foregårs da jeg oprettede min mini revo, fik jo 2 beskeder inden for 3 timer. Begge var bud på bilen. Det ene var på 700 kr. og det andet på 1000kr. Det får mig til fremiver når jeg skal ligge noget ind, også skrive, den kan købes for 6.000.000... Får syns sku det er for latterligt. Når man opretter sin nye bil, gør man det som regel for at vise andres ens glæde, så skal man ikke skambydes fordi der er nogen der ikke kan kende forskel på kvalitet og billigt lort.

Og jo hvis man laver en annonce hvor du sælger noget uden nogen fast pris, også får du pludselig et på 1000 kr. under hvad du havde forventet, så skriv da bare, at køber godt kan ud og finde en tusse, eller noget i den stil. Men når den 3 og 4 spørg ville jeg også blive provokeret...

Tobias.

• #3   15. dec 2009 Det er jo fordi der er nogle der bryder reglerne, og så "ødelægger" det fra os andre lovlydige, ligesom invandrerne har fået dårligt ry da vi hører meget om nogle indvandere der laver ballade..

• #4   15. dec 2009 Næh nej, bare generalt

• #5   15. dec 2009 Henrik D
    Jov, det er lidt skufferne som folk opføre sig.
    Når folk spøger om hvilken bil der ville være god at købe med hensyn til tun, er der en masse der svare ”Køb min” uden nogle begrundelser eller hensyn til om der er on-road eller off-road der er tale om.

Også bruger navnene forurenet af ”Til Salg”, og der kommer flere og flere ”vurdering af min bil” som om nogen kan give et realistisk bud på hvad noget koster ud fra et par halv dårlige billeder som kan være taget for et år siden.

Det er som om at Markeds pladsen breder sig ud over det hele.

Angry Mr. Onroad [bjerringbro] .
    Ytringsfrihed har aldrig været at man kunne sige hvad man ville, og det vil det heller aldrig blive smiley
    Ytringsfrihed er at man kan sige det man mener under ansvar, det vil sige at alle folk ved hvem du er og kan holde dig ansvarlige for det du siger.

Det kan man ikke når man som her på siden er anonym og derfor ikke er ansvarlige for det man siger.
    Derfor er der også faste regler for hvad man må og ikke må, og kan man ikke holde dem bliver man frosset eller smidt ud smiley

Bryder man reglerne på samme måde i et offentligt medie, tv, aviser eller radio, og uberettiget hænger en person ud, kommer man til at betale en kæmpe erstatning eller ryger en tur i fængsel smiley

• #6   15. dec 2009 Sauron L -- Dejligt at høre, at det ikke kun er mig, som har føelsen af, af et skred i tingende. Men, jeg forstår udemærket f.eks Tobias, det er særdeles irriterende med useriøse henvendelser.

• #7   15. dec 2009 Jeg forstår også Tobias, hvis det var at han ville sælge sin bil, ville han da sætte den til salg på markedet.
    Udover det tror jeg ikke at der er særlig mange som køber en ny bil for at sælge den med det samme for halv pris.

Der er også det jeg mener med at ”Marked” breder sig ud over resten af siden.

• #8   15. dec 2009 Nu forstår jeg dig helt.

• #9   15. dec 2009 Folk der laver en annonce kan som udgangspunkt skrive en pris. Ingen pris, ja så må de leve med skam bud. De er selv uden om det.
    Står der en pris er sagen en anden, en god idé er at skrive FAST PRIS. Det får om ikke andet NOGEN til at holde igen (jeg plejer ikke at have problemer)

Føler man sig irriteret eller provokeret af en person der byder under ens profil, så kig da lige om det er hans generelle fremgangsmåde, eller om det er et enkelt stående tilfælde. Og kontakt om nødvendigt en HAer.
    Når i endelig beslutter jer for at give en udstemme, så skriv hvorfor, og smid MEGET gerne et link med til hændelsen, det gør vores "arbejde" en del nemmere nogen gange :o)

Tilsidst vil jeg gerne påpege at der skal være plads til alle, under ansvar. Der er mange der lidt hurtigt går i en spids, istedet for at tage en snak om tingene. Mange af de ting jeg falder over er forseelser som er ude af verden ved en ganske normal og venlig samtale, hvilket os er et OK bevis på at langt de fleste brugere er venlige og ganske søde personer smiley
    Vi kan alle have en dårlig dag, forskellen ligger i om man kan erkende en fejl, eller bare er ligeglad.

Jeg kan sagtens se at flere ting der forgår herinde kan være frustrerende, men når det sker, så læn jer tilbage, se 5 min fjernsyn, og vend så tilbage. Ofte ser man tingene fra et lidt andet perspektiv, og finder en bedre løsning end den første der lige havner på "lystavlen"

Det er trods alt et herligt samlingssted vi har her. Jeg har fundet flere mennesker igennem RCG som jeg idag tæller til min vennekreds. Og i mine øjn er det guld værd.

Til sidst skal det lige siges at jeg ikke omtaler nogen personer specifikt, der er en generel udtalelse om RCG
    smiley

• #10   15. dec 2009 Du har min fulde respekt for det indlæg Tass.

Kommentér på:
Det rene anarki?!

Annonce