502 visninger
|
Oprettet:
Det rene anarki?! {{forumTopicSubject}}
Er det kun mig, eller er der ved at opstå det rene anarki herpå RCG.
Flere annoncer truer med, at ejeren vil stemme utilfredsstillende bud ud.
Tekst som "sælger ikke, lad værer med at spørge!" under oprettelser af biler.
Jeg syntes ærlig talt, at tonen herinde er ved blive lidt for useriøs, hvilket er meget sørgeligt, eftersom RCG, mig bekendt, er det største danske RC site.
jan 2009
Følger: 34 Følgere: 36 RC-enheder: 29 Emner: 353 Svar: 999
med hensyn til udstemme så er det nok fordi man mener personen ikke er seriøs og useriøsotet i markedet kan ende med frtsning af brugeren
dec 2008
Følger: 46 Følgere: 45 RC-enheder: 13 Emner: 102 Svar: 994
I foregårs da jeg oprettede min mini revo, fik jo 2 beskeder inden for 3 timer. Begge var bud på bilen. Det ene var på 700 kr. og det andet på 1000kr. Det får mig til fremiver når jeg skal ligge noget ind, også skrive, den kan købes for 6.000.000... Får syns sku det er for latterligt. Når man opretter sin nye bil, gør man det som regel for at vise andres ens glæde, så skal man ikke skambydes fordi der er nogen der ikke kan kende forskel på kvalitet og billigt lort.
Og jo hvis man laver en annonce hvor du sælger noget uden nogen fast pris, også får du pludselig et på 1000 kr. under hvad du havde forventet, så skriv da bare, at køber godt kan ud og finde en tusse, eller noget i den stil. Men når den 3 og 4 spørg ville jeg også blive provokeret...
Tobias.
feb 2009
Følger: 15 Følgere: 16 RC-enheder: 2 Emner: 66 Svar: 4.073
feb 2009
Følger: 15 Følgere: 16 RC-enheder: 2 Emner: 66 Svar: 4.073
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.837
Jov, det er lidt skufferne som folk opføre sig.
Når folk spøger om hvilken bil der ville være god at købe med hensyn til tun, er der en masse der svare ”Køb min” uden nogle begrundelser eller hensyn til om der er on-road eller off-road der er tale om.
Også bruger navnene forurenet af ”Til Salg”, og der kommer flere og flere ”vurdering af min bil” som om nogen kan give et realistisk bud på hvad noget koster ud fra et par halv dårlige billeder som kan være taget for et år siden.
Det er som om at Markeds pladsen breder sig ud over det hele.
Angry Mr. Onroad [bjerringbro] .
Ytringsfrihed har aldrig været at man kunne sige hvad man ville, og det vil det heller aldrig blive
Ytringsfrihed er at man kan sige det man mener under ansvar, det vil sige at alle folk ved hvem du er og kan holde dig ansvarlige for det du siger.
Det kan man ikke når man som her på siden er anonym og derfor ikke er ansvarlige for det man siger.
Derfor er der også faste regler for hvad man må og ikke må, og kan man ikke holde dem bliver man frosset eller smidt ud
Bryder man reglerne på samme måde i et offentligt medie, tv, aviser eller radio, og uberettiget hænger en person ud, kommer man til at betale en kæmpe erstatning eller ryger en tur i fængsel
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 1 Emner: 20 Svar: 122
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.837
Udover det tror jeg ikke at der er særlig mange som køber en ny bil for at sælge den med det samme for halv pris.
Der er også det jeg mener med at ”Marked” breder sig ud over resten af siden.
sep 2008
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.749
Står der en pris er sagen en anden, en god idé er at skrive FAST PRIS. Det får om ikke andet NOGEN til at holde igen (jeg plejer ikke at have problemer)
Føler man sig irriteret eller provokeret af en person der byder under ens profil, så kig da lige om det er hans generelle fremgangsmåde, eller om det er et enkelt stående tilfælde. Og kontakt om nødvendigt en HAer.
Når i endelig beslutter jer for at give en udstemme, så skriv hvorfor, og smid MEGET gerne et link med til hændelsen, det gør vores "arbejde" en del nemmere nogen gange :o)
Tilsidst vil jeg gerne påpege at der skal være plads til alle, under ansvar. Der er mange der lidt hurtigt går i en spids, istedet for at tage en snak om tingene. Mange af de ting jeg falder over er forseelser som er ude af verden ved en ganske normal og venlig samtale, hvilket os er et OK bevis på at langt de fleste brugere er venlige og ganske søde personer
Vi kan alle have en dårlig dag, forskellen ligger i om man kan erkende en fejl, eller bare er ligeglad.
Jeg kan sagtens se at flere ting der forgår herinde kan være frustrerende, men når det sker, så læn jer tilbage, se 5 min fjernsyn, og vend så tilbage. Ofte ser man tingene fra et lidt andet perspektiv, og finder en bedre løsning end den første der lige havner på "lystavlen"
Det er trods alt et herligt samlingssted vi har her. Jeg har fundet flere mennesker igennem RCG som jeg idag tæller til min vennekreds. Og i mine øjn er det guld værd.
Til sidst skal det lige siges at jeg ikke omtaler nogen personer specifikt, der er en generel udtalelse om RCG
sep 2008
Det rene anarki?!