{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støt lars i kampen mod dr
  • #1   31. jan 2010 +1

• #2   31. jan 2010 JA da den er jeg da med på det har jeg været fra dag 2

• #3   31. jan 2010 +1

• #4   31. jan 2010 +1

• #5   31. jan 2010 Man betaler da ikke kun licens til DR, man betaler for alt/alle kanaler/programmer man ser og hører, utroligt at folk ikke fatter det... hvorfor tror alle at man kun betaler til DR ?
    Man burde hellere lave en støttegruppe mod Fjæsbrok, det ville samle en masse smiley

• #6   31. jan 2010 John J: Nej, en kanal som TV3 får da eksempelvist ikke så meget som en krone i licens..

I 2007 blev der opkrævet 4,7 mia. kr. i licens, heraf 937 mio. kr. i moms. Af de resterende 3,75 mia. kr. modtog DR 3,3 mia., mens 408 mio. kr. tilfaldt TV 2-regionerne. Endelig gik i alt 73,4 mio. til lokale radio- og tv-stationer, Station Next, Mediesekretariatet mm.

• #7   31. jan 2010 Det er nødvendigt for oprettetholdelsen af vores demokrati, at vi har et medie som ikke er styret af reklame-kroner. Vi er nødt til at have noget uforbeholdent journalistik, der ikke først skal tænke over hvem de måtte træde over tæerne, ved at bringe en given rapportage. Helt ærligt gutter.. Det er samfundsfagslære a la 8. klasse det her..

I øvrigt er jeg ret så sikker på alle i landet nyder godt af en eller anden service DR udbyder, selvom den måske er lidt "dyrt købt" hvis man ikke bruger andet. Sådan er det bare at bo i Danmark.

• #8   31. jan 2010 JA der er så bare det ved det hele at hvem bestemmer hvad jeg vil se jeg ser aldrig DR tv men tv 3 som jeg betaler for ved siden af og discovery disse kanaler er ikke omfattet af den danske licens men man skal betale for dr alligevel så man er tvangsindlagt hvorfor så ikke vælge de kanaler fra som man ikke ser og ikke betale licens, nej staten den bliver bare ved og ved med at kræve penge ind

• #9   31. jan 2010 Det har jeg jo svaret på. Sådan er det at leve i vores demokrati. Hatten af for TV2, der ikke umiddelbart er bange for at træde potentielle reklame-kunder over tæerne i visse programmer og nyhedsudsendelser. Men TV3.. Jeg tvivler på de vil stille kritiske spørgsmål overfor L'EASY, eller andre af deres store reklame-kunder, og det duer bare ikke.

Vi er nødt til at have noget journalistik, der kan stille skarpt på problemstillinger, uden først at skulle tænke reklame-kroner. DR forpligter sig overfor regeringen, til at yde denne service, og i øvrigt have en programflade der rammer bredt i befolkningen, mod at de må opkræve en licens. Og det synes jeg faktisk de gør rigtig godt. Hvis du tænker dig rigtigt grundigt om, så kan du - eller en i din husstand - sikkert også finde en service fra DR du/I benytter.

• #10   31. jan 2010 Det man faktisk betaler for med sin licens kroner er for at ha lov til at have elektriske apperater som kan modtage de forskellige signaler det gælder for ALT der kan modtage et signal fra en radio, tv og internet udbyder.

Jeg har selv snakket med DR Licens sidste år fordi jeg ville vide hvordan det hang sammen. Det er hverken DR eller TV2 eller nogen af disse som diktere hvor meget man ska betale i licens eller hva som er grundlaget for at man betaler licens det er den danske regering som bestemmer de tal og kriterier. Så hvis man vil brokke sig til nogen er det regeringen man ska brokke sig til... Husk det er også dem som vil indføre medieskat for folk som har en telefon, bærbar og internet osv. som deres arbejdsgiver betaler for.

• #11   31. jan 2010 Det hedder ganske vist DR Licens det er fordi de rager pengene ind og formidler deres videre fremfærd ud til de andre modtagere som TV2.

• #12   31. jan 2010 Der er så bare det ved det at 84% af hele baljen går til DR. De 14% går ganske rigtigt til TV2 - det skal så bare lige tilføjes at det er regionalprogrammerne, som TV Syd, TV Midtvest osv.

• #13   31. jan 2010 hvilket er helt godnat fordi tv2 også har indtægter fra reklamer,

• #14   31. jan 2010 Sandt nok Brinker men til syvende og sidst er det regeringen som bestemmer hvor meget DR ska kradse ind. PLUS det faktum som MANGE glemmer Danmarks Radio ER stadig statsejet og IKKE et privat firma.

Kommentér på:
Støt lars i kampen mod dr

Annonce