{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grupper?!
  • #1   4. mar 2010 Det er jo ingenting. se hvor mange grupper der er herinde der omhandler drift smiley

• #2   4. mar 2010 - Tobias D -

der er så mange folk der har en hbx bil så hvorfor ikke lave en gruppe tænker alle smiley

• #3   4. mar 2010 Skal admin nu bestemme hvad grupper folk har ??..

• #4   4. mar 2010 Karsten K
    Det vil jeg næsten mene hvis det er 20 ens grupper. Og Specielt hvis 19 af dem har præcis samme formål som den 20. og har meget få medlemmer.

F.eks vil jeg mene at en gruppe med navnet "HBX klubben" er helt fint.
    Men at lave en "For os der har en HBX" og "Vi har en HBX" vil være spild af plads på serveren. At man så istedet laver en "HBX klubben Bornholm" er ifølge mig helt fint da det er mere specifikt end "HBX Klubben"

• #5   4. mar 2010 Lidt sjovt.
    Folk råber op om at vi går i små sko, er for hårde, håndtere vores opgaver forkert...
    Men nu skal vi pludselig til at blande os i de grupper der bliver oprettet ?!?!?

Næh nej, grupperne er en selvstændig del af RCG, længere er den ikke.

Eller vi skal måske os lave en begrænsning på hvor mange E-revo der må være oprettet? Hvor mange fotoalbums der må omhandle karosser, hvor mange drift video der må være??

Kig dog den anden vej, hvis der er nogen der gerne vil have en HBX gruppe for sig selv, så lad dem dog. Det er der på ingen måde nogen der bliver skadet ved, og er i øvrigt ikke imod nogen form for regler eller andet.

• #6   4. mar 2010 Tass

Det var nemlig osse lige min tanke..

Karsten

• #7   4. mar 2010 Tror vis admins skulle gå meget mere ind i rcgalleri, Så ville det blive til et fuldtidsjob, eller så skal der en hel del flere Ha ind.
    jeg synds at Ha'erne gøre et godt stykke arbejde. smiley

• #8   4. mar 2010 Tass, skal jeg være ærlig syntes jeg du kommer med noget, der ingen mening giver. Hvis du ikke kan se ligegyldigheden ved 20 hbx grupper med præcis samme formål, eller de grupper der er som Jakob nævner, der handler om drift. Hvis du ikke kan se ligegyldig heden der, burde du efter min mening ikke være admin.

Når man er admin for et sted som rcgalleri, er det da bla. netop sådan nogle opgaver man skal tage sig af?.

Syntes bare det ingen mening giver....

Tobias.

• #9   4. mar 2010 Forklarer gerne meningen smiley

Hvis en person har 6 RC kammerater, og de altid kører sammen, så er det jo smart for dem at oprette en gruppe hvori de kan aftale sted og tidspunkt. Hvad gør man så, man opretter en gruppe på RCG.
    Om det så er for at snakke rc, aftale kørsel eller noget helt andet er ligegyldigt. De 6 mand er nøjagtigt lige så meget i deres ret til at oprette en gruppe med et hvilket som helst (ikke stødende) navn som alle andre.

Hvad JEG så ikke forstår, er hvorfor i går op i det, det er mig virkeligt en gåde. Jeg går ud fra i melder jer ind i den/de grupper i har lyst til, hvad er problemet i at der er andre grupper end dem? eller hvor mange der er af dem??

Desuden er grupper en selvstyrende del af RCG. altså en afdeling som HAerne på ingen måde hverken kan eller vil blande sig i. Det er op til de enkelte gruppers administratore og hjælpeadministratore at sørge for tingene foregår som de skal. HVIS der opstår problemer som førnævnte ikke håndtere korrekt er det RCGs Admin der håndtere sagen, IKKE hjælpe administratorene.

Argumentet "de fylder på serveren" er i øvrigt lidt til grin (skal ikke forståes som et angreb) Sådan en gruppe fylder stort set ingenting, da al grafik hentes fra samme fil til samtlige grupper. Det er således kun teksten der fylder (indlægene) og her er vi altså nede i ekstremt små mængder data smiley

• #10   4. mar 2010 Tobias

"Hvis du ikke kan se ligegyldig heden der, burde du efter min mening ikke være admin.

Når man er admin for et sted som rcgalleri, er det da bla. netop sådan nogle opgaver man skal tage sig af?. "

Du er jo helt tabt bag en vogn.. ved du entlig hvad jobbet som HA indebærer ??

Karsten

• #11   4. mar 2010 Karsten. Nej. Jeg ved ikke hvad jobbet som admin på rcg indebærer. Men noget jeg vil skyde på jobbet indebærer, er at sætte orden på sådan nogle ting. Kig på andre forummer som Rcdrift, Fg-forum. Brushless forum osv. Se hvor flot de holder stilen der?. Ikke kun med grupper men, generelt bare?...

Tobias.

• #12   4. mar 2010 Grupper der dækker det samme formål er jo bare spild, da det betyder viden om et emne bliver delt, frustrerer brugerne og i sidste end sænker værdien af siden

• #13   4. mar 2010 Tobias

Hvordan kan du så sidde og sige Tass ikke er berettet til at være HA ??.. Du ved ikke engang hvad jobbet indebærer..

Som HA har vi nogle regler at følge, sådan er det bare.. Vi kan ikke bare begynde og lave vores egne.. Som Tass allerede har skrevet, så har vi som HA INTET og skulle have sagt med grupper og hvad der til hører..

Hvis i syntes det er forkert, så skriv til hovedadmin igennem kontakt formularen, andet kan i ikke gøre, at sidde i forum hvor kun vi HAér ser det er spild af tid

Karsten

Kommentér på:
Grupper?!

Annonce