325 visninger
|
Oprettet:
Grupper?! {{forumTopicSubject}}
Nu må det snart være nok med de grupper. Folk bliver jo ved og ved med at oprette samme grupper. Der er snart 5-6 Hbx grupper... Wtf?.
Admins, kom igang...
Tobias.
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.885
maj 2009
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 11 Emner: 16 Svar: 112
der er så mange folk der har en hbx bil så hvorfor ikke lave en gruppe tænker alle
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.885
Det vil jeg næsten mene hvis det er 20 ens grupper. Og Specielt hvis 19 af dem har præcis samme formål som den 20. og har meget få medlemmer.
F.eks vil jeg mene at en gruppe med navnet "HBX klubben" er helt fint.
Men at lave en "For os der har en HBX" og "Vi har en HBX" vil være spild af plads på serveren. At man så istedet laver en "HBX klubben Bornholm" er ifølge mig helt fint da det er mere specifikt end "HBX Klubben"
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.749
Folk råber op om at vi går i små sko, er for hårde, håndtere vores opgaver forkert...
Men nu skal vi pludselig til at blande os i de grupper der bliver oprettet ?!?!?
Næh nej, grupperne er en selvstændig del af RCG, længere er den ikke.
Eller vi skal måske os lave en begrænsning på hvor mange E-revo der må være oprettet? Hvor mange fotoalbums der må omhandle karosser, hvor mange drift video der må være??
Kig dog den anden vej, hvis der er nogen der gerne vil have en HBX gruppe for sig selv, så lad dem dog. Det er der på ingen måde nogen der bliver skadet ved, og er i øvrigt ikke imod nogen form for regler eller andet.
apr 2004
Det var nemlig osse lige min tanke..
Karsten
apr 2007
Følger: 19 Følgere: 27 RC-enheder: 2 Emner: 35 Svar: 1.149
jeg synds at Ha'erne gøre et godt stykke arbejde.
dec 2008
Følger: 46 Følgere: 45 RC-enheder: 13 Emner: 102 Svar: 994
Når man er admin for et sted som rcgalleri, er det da bla. netop sådan nogle opgaver man skal tage sig af?.
Syntes bare det ingen mening giver....
Tobias.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.749
Hvis en person har 6 RC kammerater, og de altid kører sammen, så er det jo smart for dem at oprette en gruppe hvori de kan aftale sted og tidspunkt. Hvad gør man så, man opretter en gruppe på RCG.
Om det så er for at snakke rc, aftale kørsel eller noget helt andet er ligegyldigt. De 6 mand er nøjagtigt lige så meget i deres ret til at oprette en gruppe med et hvilket som helst (ikke stødende) navn som alle andre.
Hvad JEG så ikke forstår, er hvorfor i går op i det, det er mig virkeligt en gåde. Jeg går ud fra i melder jer ind i den/de grupper i har lyst til, hvad er problemet i at der er andre grupper end dem? eller hvor mange der er af dem??
Desuden er grupper en selvstyrende del af RCG. altså en afdeling som HAerne på ingen måde hverken kan eller vil blande sig i. Det er op til de enkelte gruppers administratore og hjælpeadministratore at sørge for tingene foregår som de skal. HVIS der opstår problemer som førnævnte ikke håndtere korrekt er det RCGs Admin der håndtere sagen, IKKE hjælpe administratorene.
Argumentet "de fylder på serveren" er i øvrigt lidt til grin (skal ikke forståes som et angreb) Sådan en gruppe fylder stort set ingenting, da al grafik hentes fra samme fil til samtlige grupper. Det er således kun teksten der fylder (indlægene) og her er vi altså nede i ekstremt små mængder data
apr 2004
"Hvis du ikke kan se ligegyldig heden der, burde du efter min mening ikke være admin.
Når man er admin for et sted som rcgalleri, er det da bla. netop sådan nogle opgaver man skal tage sig af?. "
Du er jo helt tabt bag en vogn.. ved du entlig hvad jobbet som HA indebærer ??
Karsten
dec 2008
Følger: 46 Følgere: 45 RC-enheder: 13 Emner: 102 Svar: 994
Tobias.
dec 2009
Følger: 7 Følgere: 5 RC-enheder: 5 Emner: 8 Svar: 84
apr 2004
Hvordan kan du så sidde og sige Tass ikke er berettet til at være HA ??.. Du ved ikke engang hvad jobbet indebærer..
Som HA har vi nogle regler at følge, sådan er det bare.. Vi kan ikke bare begynde og lave vores egne.. Som Tass allerede har skrevet, så har vi som HA INTET og skulle have sagt med grupper og hvad der til hører..
Hvis i syntes det er forkert, så skriv til hovedadmin igennem kontakt formularen, andet kan i ikke gøre, at sidde i forum hvor kun vi HAér ser det er spild af tid
Karsten
Grupper?!