828 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
10. jan 2010 Følger: 15 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Emner: 21 Svar: 395
10 gadgets, du skal have i 2010 {{forumTopicSubject}}
Så er der vidst ikke mere tvivl.. E-Maxx er den bedste bil:P
http://mand.dk.msn.com/gadgets/galleri.aspx?cp-documentid=152158147
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 39 RC-enheder: 13 Emner: 76 Svar: 595
mmh nå ja, folk der ikke aner hvad de snakker om
ej benzin fan her :I men den er sku fed, bare for dyr
feb 2009
Følger: 14 Følgere: 15 RC-enheder: 2 Emner: 66 Svar: 3.957
Men det jo valgt af en usagkyndig
jan 2009
Følger: 176 Følgere: 124 RC-enheder: 19 Emner: 168 Svar: 1.680
feb 2009
Følger: 14 Følgere: 15 RC-enheder: 2 Emner: 66 Svar: 3.957
jan 2009
Følger: 176 Følgere: 124 RC-enheder: 19 Emner: 168 Svar: 1.680
10 gadgets, du skal have i 2010