607 visninger
|
Oprettet:
hardball hjælp? {{forumTopicSubject}}
Hej rcg.
jeg har lidt problemer med min ak47 hardball, jeg havde ladet batteriet helt op, og ville ud og skyde, men da jeg trykkede på aftrækkeren skete der ikke andet end at den sagde en mærkelig pibe lyd. ps jeg har prøvet med et andet batteri jeg ved der virkede i et andet gevær men det virkede stadig ikke
håber i vil hjælpe;b
vh jesper
apr 2004
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 28 Svar: 406
Her er stedet hvor den slags diskuteres:
(link fjernet)
Der sidder nogle ritti kloge gutter derinde.
Pøj pøj med problemet!
aug 2009
Følger: 12 Følgere: 12 RC-enheder: 2 Emner: 15 Svar: 53
Du burde istedet logge ind på Airsoftzone.dk og læse lidt om reglerne, og der kan du også lære en masse om diverse rifler, sikkerhed og hvad der kan komme af problemer med riflerne osv.
Og når du så er fyldt 16 år, så er du klar til at tilmelde dig en klub eller forening, og du vil derefter kunne få alt den hjælp du behøver.
apr 2004
Du må selv købe en skyder når du er 18år, eller du kan få lov at låne en, når du er 16år, hvis du har en underskrevet fuldmagt fra dine forældre, hvor der står at de giver dig lov til at skyde...
Og det kan godt være at det lyder lidt sippet at være så firkantet, men Hardball hobbyen har det ret svært, fordi medierne altid finder de dummeste folk at skrive om. Og så hjælper det ikke på tingene at myndighederne udskriver regler til bane arealer efter at det er Paintball man skyder med. De skyder med mange flere joule så det er næsten absurde krav. F.eks.:
"Som grundregel skal der være 50 m. til bebyggelse og offentlig vej. Derudover så må der ikke spilles på de første 10 meter fra områdets kant. Dvs. spilleområdets afmærkning skal være 10 meter fra den faktiske kant på området og på disse ti meter må der ikke spilles og der må ikke skydes udover afmærkningen på banen."
Nå, nok om det. Ind på (link fjernet) og læs noget mere.
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 31 Svar: 111
apr 2004
Ja, for den har vi jo aldrig hørt før
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 202 RC-enheder: 46 Annoncer: 16 Emner: 108 Svar: 3.297
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 31 Svar: 111
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 1.006
hardball hjælp?