{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Vurdering af highlift {{forumTopicSubject}}

Da min High lift egentlig bare står og glor på hylden tænkte jeg at det kunne være lækkert med en vurdering af denne ...

Den kan ses i mit fotoalbum under "vintersutter"

Bilen er den gamle Toyota Hilux High Lift malet i original Lamborghini Murcelago Orange med gul farvespil

Der sidder gearservo, towerpro styreservo, vandtæt ESC fra england og et Hitec 7 kanals modtager incl kontrol Hitec Prism 7

Bilen kører uden problemer uden mislyde, skifter gear som en drøm og kunne dog godt trænge til en high torque servo til styrtøjet

Bilen kommer med 2 sæt 2.2" Beadlock fælge og de originale hjul monteret på topcad alufælge
Med bilen følger også den originale kasse, reservedele div dimser og dingenoter

Standmæssig er der kommet en skramme eller to på karossen efter brug men ikke noget voldsomt

Hvad ville sådan en fin fætter kunne være værd ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdering af highlift
  • #1   12. nov 2010 Uden at have haft den i hånden vil jeg sige over 3000,- men under 4000,- det er svært at vurdere ud fra et par billeder. ca 3400-3600 er nok muligt her inden jul.

• #2   12. nov 2010 Du er velkommen til at have den i hånden smiley

Men den har kørt et par gange og ser faktisk ud som ny har jo lidt mærker på akslerne men ellers har den faktisk bare stået for at stå

Det er jo lidt synd når den ny tigger om at gerne vil ud og blive brugt smiley

Men igen så er det jo heller ikke sikkert at den vil blive solgt, det er mere så jeg ved hvad jeg kan / skal gå efter hvis den nu skal afsted til en ny stolt ejer smiley

Kommentér på:
Vurdering af highlift

Annonce