{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Gt5 anmeldelse {{forumTopicSubject}}

Hej Gutter.
Så er anmeldelserne begydt at komme på diverse online sites.
Jeg har fundet denne:
http://ps3.ign.com/articles/113/1136103p1.html

Den er på Engelsk.
Desværre bekræfter den hvad jeg frygtede, en score på 8,5/10 er bare ikke godt nok når man tænker på hvor længe spillet har været undervejs.

Sad også og kiggede en carlist med 1031 biler, ja det er godt nok. der er jeg ved ikke hvor mange næsten ens Skylines, Mx5, Rx7 og alt det sædvanlige. At en Skyline har en anden sponsor livery eller farve gør det IKKE til en ny bil i mine øjne.

Jeg afventer spændt at prøve mit eksemplar af spillet, og give det min personlige dom.
Men lige nu ser det ud til det har lidt at bevise i forhold til Forza 3....

Hvad er jeres holdning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gt5 anmeldelse
  • #1   24. nov 2010 Spillets udviklere er japanere, og japanske biler er derfor en kende overrepræsenterede. Fint for folk der er JDM, hvilket jeg er, og dermed er min vurdering nok rimeligt subjektiv, for jeg er tosset med Skylines og agter at købe hver eneste version i spillet..

    Jeg tror personligt Forza får en røvfuld af episke proportioner, for alt skulle være så meget federe lavet i GT5. Jeg forventer i hvert fald en bedre kørefysik. Grafikken er som allerede set helt igennem fantastisk, banerne er virkelig flot udviklet, og vejrkonditionerne forventer jeg mig ligeledes meget af.
    Karting delen glæder jeg mig også til, tror de er hylende morsomme at smide rundt!


  • #2   24. nov 2010 Det ser da nogenlunde ud, men det jeg nok helst har ventet på var Offroad/rally, og vejr... at køre i perfekt sol i Forza 3 er død kedeligt.

    dog syntes jeg ikke der er nok "drift" i den sne video de har på ign


  • #3   24. nov 2010 " japanske biler er derfor en kende overrepræsenterede"

    Se det var en underdrivelse der er til at forstå smiley
    Har du læst anmeldelsen?

    Glæder mit til at høre fra folk der har prøvet både GT5 og Forza3 (2)


  • #4   24. nov 2010 I har helt ret ang Vejret, det er ganske sikkert en fed feature. Som jeg også ser frem til, ligesom natkørsel.

    De videoer jeg har set online har jeg dog lagt mærke til lyden er under hvad Forza leverer, for mig er lydoplevelsen utroligt vigtig i bilspil.

    Jeg ser meet frem til at prøve handlingen, det skal dog være mange mange gange bedre en prologen. Fo rden sutter da godt nok numse hvad handling angår.


  • #5   24. nov 2010 Den ser lidt "fast" ud efter de film jeg kan se, eller ihvertifald er det overflade sne/grus de kører på så smiley

  • #6   24. nov 2010 En Dansk Anmeldelse er også kommet online:

    http://www.gamereactor.dk/anmeldelser/81314/Gran+Turismo+5/


    Mine forventninger er efterhånden ikke ret høje.


  • #7   24. nov 2010 Bare det at sammenligne noget med Need For Speed er da rent til grin. Jeg læste den danske anmeldelse dertil, og så bailede jeg den. Det kan jeg simpelthen ikke tage seriøst, for Need For Speed har da været rekord elendigt siden NFSU2.

  • #8   24. nov 2010 Jeg er enig i at trække en sammenligning mellem NFS GRID og Forza 3 er direkte latterligt, jeg har begge spil og de tåler ikke sammenligning!!

  • #9   24. nov 2010 Har både Forza 3 og GT5 - og GT5 er klart federe!
    Bilerne i GT5 kører meget bedre end i Prologen, og det er lidt mere ovre i noget "forza-agtig" styring - hvilket er godt smiley

    Man har ikke helt de samme muligheder for at designe og modde bilerne på samme måde som i Forza, bl.a. er der et meget mindre udvalg af fælge, og man kan ikke skifte fælge på alle biler.
    Men på trods af det fungerer tuningsdelen stadig sindsygt godt i GT5,og det virker mere gennemført end i Forza - fx. får bilen en helt anden lyd ved at skifte udstødningen..

    Jeg har altid været klar Forza-fan, men GT5 er bare det bedre..


  • #10   24. nov 2010 Christian E. Fedt at høre!

  • #11   24. nov 2010 Glæder mig dælme til at få det, ellers meningen jeg skulle hente dete ved elgiganten idag, og self "Signature Edition", men de klumpehoveder har det ikke på lager... flot!

    Men tror Leman delen i GT5 er fed. Især med regn og om natten. Drift delen har jeg aldrig forstået i GT serien.. alt for svært at finde et ordenligt set-up og svært at begynde et drift synes jeg. Og håber de har lavet en bedre styring end i GT5 Prologue. Den var nemlig alt for svag og langsom.

    Sad lige og så car-listen igennem, og det fede er at der er et hav af Skylines, Silvia og Impreza modeller! Det bliver nice med alle de gamle Skyline modeller som KPGC-100 og R32 GT-R


  • #12   24. nov 2010 anmeldeser skal man seriøst ignorer nogle gange smiley btw hvor mange af jer modtog gt5 idag ? smiley

  • #13   24. nov 2010 Jeg har så lige hentet GT5 og NFS Hot Pursuit 2 i Bilka!
    Gad ikke vente på elgiganten fik snøvlet sig færdig med Signature Edt.


  • #15   25. nov 2010 Så er der lidt flere review. Som altid, tag sådanne med et gran salt. Vent evt. til der kommer en demo, hvis du ikke er HELT sikker på at du vil have det.

    Men her er de så.
    Destructoid 10/10 - Flawless Victory
    http://www.destructoid.com/review-gran-turismo-5-188383.phtml

    Playstation Lifestyle 10/10 - Editors Choice
    http://playstationlifestyle.net/2010/11/24/ps3-review-gran-turismo-5/

    Den danske Gamereactor anmeldelse, er stadig den laveste score som spillet overhovedet har fået.
    Ellers får det top karaktere i de fleste anmeldelser der efterhånden er kommet. Se evt. selv resten på Metacritic.
    http://www.metacritic.com/game/playstation-3/gran-turismo-5/critic-reviews


Kommentér på:
Gt5 anmeldelse

Annonce