{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING!! {{forumTopicSubject}}

ja det her har ikke noget med rc at gøre men hjælp med det her

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_154649681247920



Kl ca. 16:30 d. 6-12-2010 lidt udenfor Roskilde kommer jeg hjem! der er noget galt for stille tænker hvor er hunden? min homie manne har været og storhygge et par dage, og er gået ca. kl 14:00, griber straks fonen men lille Maxi havde stået trofast i gangen og kigget bedrøvet på ham da han låste døren! jeg tænker han må være blevet syg shiit måske er han død? leder panisk hele huset igennem men ingen Maxi nogen steder! går ud til de 4 nærmeste nabo huse han er jo lille og kunne være smuttet ud! men de har heller ik set ham! går tilbage og ringer til Manne igen, er ved at være i panik, tænker på min datter Sille på 10 År hun elsker Maxi overalt på jorden! men Manne er slet ik i tvivl Maxi stod der, da han gik! mens jeg har manne i røret hører jeg persiennen inden i soveværelset, og min værste frygt bliver bragt til virkelighed! vinduet i soveværelset er smadret og Maxi er Stjålet! der er dyre ting overalt, der ligger 4000 kr. lige inden i stuen på brændeovnen! men det eneste der mangler er Maxi! og dig ja dig du får 25.000 kr hvis du leder mig til den her lede tyv! jeg kan mærke det er en jeg kender! man kan se på fodsporene i sneen at der umiddelbart kun har været en til at bryde ind! en med små fødder!!!! en der får det skidt rigtig skidt! man får hvad man giver!
HJÆLP et familiemedlem er kidnappet!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFTERLYSNING!!
Kommentér på:
EFTERLYSNING!!

Annonce