18. mar 2005 Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.885
Støbning af plastic... {{forumTopicSubject}}
Jeg vil høre om der er nogle der kender en måde at få lavet en god håndfuld af disse:
http://i.ebayimg.com/15/!C!oJNVQB2k~$(KGrHqYOKjYEzqCRzlqyBND1cuvZH!~~_12.JPG
Jeg står og skal bruge omkring 40 stykker af disse "bulk heads" til noget avanceret brætspil. Og de koster omkring £3 stykket. Så vil høre om der er nogle som kender en måde at få lavet disse på en del billigere. Muligvis eventuelt lave det for mig.
Det eneste de skal holde er små figurer og pap. Så det skal ikke være forstærket på nogle måder. Og farven er ligegyldig da jeg bare kan male dem over
Jeg har pt. ikke nogle af dem liggende, men jeg tænker på at bestille en eller 2 hjem også få lavet kopier af dem. Størrelsen er ca. 10x10x0.5cm
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 128 RC-enheder: 10 Emner: 128 Svar: 5.159
1: En sprøjtestøbemaskine (Den er ikke gratis)
2: En sprøjtestøbeform (de koster kassen)
3: Den rette type plastik med de rette egenskaber.
Du kunne derimod se om du kan finde et sted hvor de har en vand, plasma eller laserskære til metal og gi dem de plastik dimser og se hva de kan lave nogle til dig for. i f.eks 0.3mm eller 0.5mm plade.
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.885
Og jeg har i tidernes morgen arbejdet med at støbe plastic. Så ja, jeg ved godt at sådan en støbeform er dyr
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 128 RC-enheder: 10 Emner: 128 Svar: 5.159
Jah så kender du jo til alt hva priser på støbemaskiner og værktøjer koster og det er noget man ikke lige finder på stumpemarkede.
Støbning af plastic...