{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hey alle kære på rcgalleri :).
  • #1   16. jan 2011 Det er det.. Ligger inde i gågaden..

• #2   16. jan 2011 Yes! præcis! tænkt lige også det var der, tak for svaret ^^

Skal snart til handle ind der igen da :b.

• #3   16. jan 2011 Underlige produkter de har valgt at sælge, billige mærker af dårlig kvalitet, ting som folk klager over, underligt de ikke har satset på noget kvalitet med flere penge i, indkøb af bedre varer ville ikke engang koste mere.
    De burde have sammenarbejdet med en med forstand på RC inden de købte lager op, så ville de slippe for meget vrøvl og dårlig omtale.

• #4   16. jan 2011 Når for søren, købt min Cen derinde, synes ikke at den er dårlig kvalitit :0). Men de er godt nok nogle dårlig kvalitit eller? :3.

• #5   16. jan 2011 Cen er iblandt bunden, sorry to say.
    De har haft nogle sjove ider, hvis man har prøvet nogle kvalitets biler, og derefter prøver Cen, så griner man bekymret, og dagdrømmer om at tæve den ihjel med en stor hammer.

• #6   16. jan 2011 Jeg så lige din annonce, itu, som man nærmest havde forventet smiley

• #7   16. jan 2011 Aww, jeg kan altså godt tænke mig og købe denne scania Lastbil til kun lidt over 3 kilo, men hvis du siger det er nogle dårlig kvalitit, så ved jeg ikke om jeg skal købe det smiley

• #8   16. jan 2011 Jeg ville holde mig fra den, men det er jo bare min mening, hvis man kører pænt, ikke crasher eller kører den hårdt, så holder den nok længe, men hvem kan køre pænt altid, jeg kan ikke.
    Og så er prisen osse oppe hvor man kunne få noget rigtig fed kvalitet for.
    Men hvis man bare vil have en langsom rc enhed, og køre forsigtigt altid, så betyder kvalitet jo ikke det vilde, men hvis man nogle gange kører galt, kører i dårligt vejr, så er den slags ikke vejen til noget godt.

• #9   16. jan 2011 Hehe, jeg elsker lege med dem hurtigt, både langsom og hurtigt :).

• #10   16. jan 2011 Hvis det er en Tamiya lastebil du vil købe så vil jeg da sige at det er kvali.

Det sælger både Tamiya og LRP der inde så det er ikke kun "skrammel" de har

• #11   16. jan 2011 Sådan en dejlig 27mhz Lrp eller en til 1500kr (kæmpe smiley)
    Eller det Tamiya RISING FIGHTER du tænker MR.Tamia smiley

Er det ikke åbenlyst?

• #12   16. jan 2011 Jo, jeg kan ellers godt tænkt mig og købe den Tamiya Scania smiley

• #13   16. jan 2011 Kig nu godt omkring på andre mærker osse, tag rundt om få det i hånden, føl foreskellen, det er mange penge for noget af den kvalitet.
    Deres helikoptere er af samme kvalitet osse, det går igen hele vejen i den butik.
    det er synd at bruge sine penge på den slags L**T når markedet er så fyldt med bedre og flottere scania lastbiler, hvis det nu er det som man vil have.

• #14   16. jan 2011 Mums, begge siger står der ørne. Ser rigtig godt ud :).

• #15   16. jan 2011 Hvis du gerne vil købe lastbil, så gå efter FGs lastbiler, jeg er ikke selv til den slags, men det er en helt anden kvalitet, det er ikke lang tid siden der var en fed en i markedet til 2500kr RTR.

• #16   16. jan 2011 http://www.rcgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=66352
    Den kan hurtigt blive fed.

• #17   16. jan 2011 Men jeg vil altså ikke købe en brugt smiley

• #18   16. jan 2011 Så køb en ny, men tænk nu over at du er blevet frarådet Tamia lastbiler, de laver flotte karosser bevarres, men resten hører hjemme på hylderne i Fætter BR.
    Tamia er ikke bare dårlige produkter, men de modeller der er til salg i den butik er absolut bunden af Tamias produktioner.

• #19   16. jan 2011 Hm smiley

• #20   16. jan 2011 FG og Tamiya lastebiler er jo ikke lige det ville jeg sige, men fair nok

• #21   16. jan 2011 Søren P,
    Nu er der jo forskel på FG largescale lastbil og så tamiya 1:14 lastbil.
    1/14 lastbiler er jo beregnet til skala tro manøvre kørsel (6-8) km/t.
    Hvorimod FG lastbiler helst skal køre omtrent 100 km/t, tage en kantsten, og så stadig fungere efterfølgende.

At sammenligne de to køretøjer, svarer lidt til at sammenligne en cykel med en rendegraver.

• #22   16. jan 2011 den tamiya cr-01 er da ikke i den dårlige ende

• #23   16. jan 2011 RCG´s elektriker .: Kvaliteten er måske ikke ringe, men du får ikke bil der kører ringere, og er mere elendig i terræn.

• #24   16. jan 2011 Fuck du er en KLAPHAT Søren P...............
    Tamiya laver de fedeste scala lastbiler
    Du er en spasser der ikke har styr på en skid

• #25   16. jan 2011 Hvorfor kan søren ikke have sin mening om tingene uden at han ligefrem skal tilsvines?

Nogle mener traxxas er gud, andre tamiya.. Sådan er man jo så forskellige, men det gør jo ikke folk til idioter..

• #27   16. jan 2011 arh søren nu er du vist på vildspor. en fg lastbil er altså en 1:5 med benzin motor.

en tamiya er vist 1:14 eller 16 og med elmotor.
    tamiya laver noget af det bedste ang scala lastbiler ellers er det wedico men så er prisen og noget anderledes. robbe laver vist også lidt.

jeg kender ikke den shop som du linker til Abel

men modelskibet har også lidt lastbil ellers er der her http://rcmodeltruck.dk/butik/

• #28   16. jan 2011 hvis man skal på udkig efter rc i aalborg synes jeg man skal besøge fjernstyret.dk
    men tror ikk han har tamiya lastbiler smiley

• #29   17. jan 2011 Jeg holder 100% fast i det jeg har skrevet, hvis man siger jeg påstår at Tamia generalt er elendigt, så har man vist ikke læst hvad jeg har skrevet.
    Men at kalde mig grimme ting for at sige sandheden, det er sgu langt ude, jeg gider ikke kaste den slags provokationer tilbage, men at sammenligne billigt plast med delrin dele er jo ganske langt ude, jeg har ikke sagt noget om størrelser som sammenligning, men at påstå at En tamia plast model med den billigste elektronik på markedet er fed, så skal man da have lov at syntes det.
    Man ser jo gang på gang folk have ting som de er glade for uanset pris og kvalitet, og det er da osse fair nok at folk holder af deres ting, men derfra at kalde Tamia`s legetøjs linie status som kvalitet forekommer mig tosset, hvis man skal kalde noget af Tamias for kvalitet, så kald deres pro linie det, ikke det som de laver til toys R´us.

• #30   17. jan 2011 Det er i øvrigt på ingen måde dybt godnat at sige at FGs model er federe kvalitet, og med et rådighedsbeløb på 3000kr, så havde jeg helt sikkert satset på den Brugte FG. så halv pris for en FG frem for en Tamia Plast model, hvem burde tvivle der smiley

Jimmi P.
    Jeg har ikke sagt at de ikke laver flotte karosser, for det gør Tamia rigtigt godt, men stadig er det lavet af lorte matriale, og puttet rundt om noget som kan sammenlignes med alle andre billige produkter som bliver spyttet ud i masse vis på samlebånd til børn, jeg har aldrig følt meget trang til legetøj, men mere RC-Hobby, og det er foreskellen (Legetøj/Hobby)

• #31   17. jan 2011 Jeg troede at alle som gik op i RC videte foreskellen på alm plast og Delrin, lad mig kort forklarre foreskellen, Plast springer meget let, delrin kan give meget mere efter, og har meget lettere ved at klare frost, hvor plast springer ved slag i frost, så derfor upgrader man gerne til delrin dele på sine biler af dårlig kvalitet,
    Ev typisk plast ting er del små gennemsigtige vandpistoler, hvis man tager og skærer et lille stykke lige plast af dem, og prøver at bukke den, så springer det, og man kan skære sig på det, en f.eks gammeldags kam, den indeholder en en del delrin, så den kan man bukke, frem og tilbage i 20 min før den bliver varm nok til at kunne hives over,. delrin og plast foreskellen er vigtig især i RC.
    Tamia bruger osse en delrin blanding i deres race line, men ikke i deres legetøjs produktion, for delrin er mere besværligt at håndterre pga der skal langt dyrre udstyr til at støbe det.

Og ang mærker som ikke blir spyttet ud på samlebånd, der må jeg vist skuffe dig, for det blir de fleste mærker inden for RC biler, men der er dem som bliver spyttet ud til legetøjs butikker, og den som blir spyttet ud til vinde holde, grunden til man ikke bare laver det hele i fed kvalitet, det er prisen, og prisen ville stige hvis folk ville have delrin lastbiler fra tamia, det må folk få hos andre producenter.

Så når folk skriver at plast er fed kvalitet og de ikke har forstand på deres hobby, så foreskellen er tydelig, stort set ethvert hjæm har begge plast typer, så bare find noget i dit hjem, og tænk hvad du helst ville afhenge af i et f.eks løb, eller med dine surt optjænte penge.
    Og hvis du så derefter vælger plast som kan springe så opgiver jeg at forklarre foredele og ulæmper.

• #32   17. jan 2011 Maa da helt klart give Kuno ret her.....

Der er blevet spurgt til en butik, og manden önsker sig en scala lastbil.
    Saa bliver han forelsaaet en en FG lastbil.....

Det har jo ikke ret meget med hinanden at göre, udover at ordet "lastbil"...
    FG, til race, körsel med fart paa.

Tamiya, Scala bil hvor man gaar op i at det skal ligne originalen mest muligt og köre som en original. Alstaaa ikke noget med at komme hurtigt frem.

Er det ikke lidt som at sammenligne en appelsin og en banan ??
    Det er begge frugter, men har vist eller ikke det store med hinanden at göre..

Ang Tamiya's kvalitet....
    Hvorfor skulle Tamiya lave lastbilerne af delrin, hvis de holder fint med alm plast ? Der er jo ingen grund til at lave kvaliteten bedre og dermed dyrere, end hvad der er brug for.
    Hvis en Tamiya scala lastbil kan holde til det brug, den er beregnet til. Saa gider folk da ikke at betale ekstra for at faa den leveret i et endnu stärkere matriale, bare fordi man kan... (ja der er nogle som vil betale, men kig paa hovedparten af mennesker)

• #33   17. jan 2011 På intet tidspunkt har opretteren af denne tråd ytret ønske om en scala lastbil.. Der står Scania smiley Han har ikke selv uddybet om den skulle være til el eller til brændstof..
    Men 1 fjer bliver åbenbart til 10 høns selvom man kan følge samtalen fra starten smiley

Men det er så åbenbart gået hen og blevet en tråd om plastik af forskellig type, syntes istedet i burde hjælpe Abel da det nu engang er ham der har startet tråden og ønsker vejledning..

Jeg kan ikke hjælpe abel til at spore sig ind på hvad han vil vælge, men kan da sige at jeg personligt syntes de der racer lastbiler er fede, er ikke selv så meget til realismen inden for RC.. smiley

• #34   17. jan 2011 @ Martin, det har han jo saadan set skrevet smiley

Citat:
    "Skrevet: 16-01-2011 02:58:45
    Jo, jeg kan ellers godt tænkt mig og købe den Tamiya Scania :/"

Saa udfra det indläg maa det väre en scala bil han er ude efter smiley

• #35   17. jan 2011 @ Lars.. Så fordi man godt kunne tænke sig en så har man ytret at det er en scala bil man vil have?

Kunne være at Abel ikke havde sonderet terrænet for hvad der ellers var af biler. Som da jeg så en onroad bil tænkte, sådan en må jeg have. Men endte med en off road da den dækkede flere af mine behov inden for rc...

"Så nej Lars det har han sådan set ikke skrevet"
    Havde han nu skrevet.. Jeg søger en Scala lastbil så kunne vi snakke om at han "sådan set" havde skrevet det smiley

• #36   17. jan 2011 Helt ärligt.... undskyld min direkte udmelding.... Men ja....

Manden har selv skrevet Tamiay Scania. Om han har bestemt sig for scala eller nogt andet har han maaske ikke direkte skrevet, men er en Tamiya Scania ikke en scala bil ?
    Naar han skriver TAMIYA scania, maa man gaa udfra han mener en scania lastbil fra Tamiya.

Som tilföjelse saa kan jeg fx ikke finde en eneste scania lastbil fra FG....
    Det er dog ikke sikkert at Abel er klar over dette.

Kommentér på:
Hey alle kære på rcgalleri :).

Annonce