{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Thomas j
Thomas j
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

batterier {{forumTopicSubject}}

hey har en gammel hbx den skal bare forblive standard har et batteri på 2000mah men jeg vil gerne kunne køre længere tid hva skal jeg gøre. bare større batteri eller skal man over til det der lipo,

hvad er forskellen på lipo og de andre nimh batterier

skal lii siges har ikke en brik forstand på det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  batterier
  • #1   26. jan 2011 lipo eller større batt

• #2   26. jan 2011 Du skal bare bruge et batteri på nogle flere mah

• #3   26. jan 2011 Lipo batterier vejer mindre og har meget mere power end nimh batterier.. Dog er der et minus.. Hvis en af cellerne i et lipo kommer for højt op eller for langt ned i volt, risikerer man at cellen selvantænder, og tager det meste af bilen med. Derfor er det en smule farligt med lipo batteier, og man skal helst køre med en såkaldt Lipo CutOff, som slår fra inden batteriet kommer for langt ned i volt.
    Man skal også have en god lader med det der kaldes balancer, et lille ekstra stik, som gør at laderen kan se den enkelte celles volt.
    Så hvis du ikke har en rimelig god lader med lipo balancer eller har en cutoff, vil jeg sige det er et nimh batteri du skal gå efter. Der kan fåes nogle rigtig gode nogle til en god pris.
    Af nimh batterier anbefaler jeg LRP, GM, Intellect og så er der et par andre der er gode også, som jeg ikke kan huske navnet på.
    Du skal gå efter et batteri med et højt antal mah (milliampere) da det giver længere køretid, og i nogle tilfælde, mere power

• #4   26. jan 2011 Og er der mere du er i tvivl om, så spørger du bare smiley

• Thomas j
    Thomas j Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #5   26. jan 2011 mike g - mange tak

Kommentér på:
batterier

Annonce