{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.527 visninger | Oprettet:

El softgun {{forumTopicSubject}}

Hej, vil gerne have en el softgun og har kigget på lidt forskellige.

F.eks

http://www.legbilligt.dk/product.asp?product=7976

(link fjernet)

(link fjernet)

Men kan de el geværer holde til noget? De er jo rimelig billige under 400kr.
Knækker de i plastik delene indeni?

burde man ofre lidt mere og købe et gevær med metaldele indeni?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  El softgun
  • #1   26. feb 2011 Det er meget muligt, men jeg kan se at du er under 18 og derfor er det ikke lovligt at eje et softgun våben....!

• #2   26. feb 2011 du skal ikke købe de billige våben da de tit smidder gearkassen du skal over de 1000 måske over 1500 før de holder

• #3   26. feb 2011 Hej Willy

Min søn Mikkel går også rimelig meget op i softguns...han har lidt forskelliget og har erfaret, at man godt kan købe FOR billigt...men han har bla. en shotgun og en AK81 til de omkring 400 - der er visse af delene i låse / pumpesystemet som er metal. De har skudt mange tusinde skud begge to...jeg kan da spørge ham, hvad det lige er det site hedder han har købt hos !
    Ses
    Med venlig hilsen
    Niels Nitromekanikeren Vangsøe

• #4   26. feb 2011 (link fjernet)

(link fjernet)

jeg har selv denne her og den holder fint
    (link fjernet)

• #5   26. feb 2011 Okay, tak for svarene så også et til lidt over 1000kr med metalgearkasse.

Niels -du må meget gerne spørge din søn hvor han køber dem henne.

Har også haft nogle af dem man køber for 50kr på markeder hvor de små plastik dele der sidder indeni softgunnen bliver skudt med ud lidt efter lidt.

• #6   26. feb 2011 Willy har haft alle tre modeller det kan ikke betale sig de går hurtigt i stykker når det er det der plastik og Legbilligt kan hvert fald ikke anbefales min lille bror har lige købt en gas pistol her i den anden dag og den er defekt magasinet gik i stykker lige da han puttede kugler i og gassen siver ud legbilligt anbefales ikke....

Mvh Andreas..

• #7   26. feb 2011 Hej smiley
    dette gevær: (link fjernet)
    er efter min mening rigtig godt MEN den har det med at fjedren sætter sig fast, men man skal bare lige åbne den og så trækker i en lille "split" der for fjederen til at springe på plads igen og så er den klaret smiley
    mvh Jesper

• #8   26. feb 2011 Kim's bix sælger også softguns.
    Han virker som en rimelig seriøs mand, så tror ikke det han sælger er noget bras....
    Men tag et kik på hans hjemmeside, han har næsten alt.... smiley

• #9   27. feb 2011 Kims bix ejeren er PAIN IN THE ASS IRL, så gør dine handler over nettet.

Jeg købte en CA M4 til 1100 i DragonsLair, og den skød faktisk fint nok, indtil det blev for kedeligt med std, så smed jeg en ekstra celle på, så rev den tandhjulene. Og nu, 3000 kr fattigere, så kører den med 12 volt og smoooth box smiley

Men de andre, som holdte deres M4 på 8,4 volt, de skyder stadig.

• #10   27. feb 2011 Har godt set lidt på hans side, men de er lidt dyrere ved ham men sikkert også bedre.

• #11   28. feb 2011 Det er lovligt at eje et hardball gevær hvis du er under 18 du må bare købe det.. hvis du får en tilladelse af dine forældre til at spille på en godkendt bane og du er over 16 så er det lovligt..

Men men jeg har en ak spesness med alt til.. for 500 kr hvis du er interesseret

• #12   28. feb 2011 Den du har, er det en af god kvali?

• #13   28. feb 2011 det er mærket ASG ikke det bedste men heller ikke det dårligeste..
    det der er med den her er at jeg har skiftet box (indmad) til en bedre boks.. der følger 2 magasiner med og en lyddæmper samt en halv bøtte kugler.
    ud overf det er der der lidt reservedele med til boksen..

geværet er i okay stand

Kommentér på:
El softgun

Annonce