{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Smølf s
Smølf s
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Hvad skal jeg vælge ? {{forumTopicSubject}}

Puha, så er jeg blevet 59 kr + sms takst fattigere.. Bare for at aktivere kontoen herinde.

Nå men.. Jeg har længe ønsket mig en rc bil. Helst noget på EL og så skal det nok være en drift bil men jeg ved ikke hvad jeg skal vælge da jeg absolut ingen erfaring har inden for RC

Det skulle gerne være noget holdbart,og noget som er til at skaffe del til hvis nu det går i stykker eller jeg vil opgradere og så skal det helst være RTR

Jeg får nok råd til en RC engang i februar så i mellem tiden vil jeg finde ud af hvad der præcist passer til mig. Jeg har nok 2-2500,- til rådighed.

I må meget gerne komme med nogle forslag til hvad jeg skal købe og hvor det kan købes evt. hjemmeside eller fysisk forretning

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg vælge ?
  • Smølf s
    Smølf s Tilmeldt:
    dec 2011

#2   23. dec 2011 Jeg vil helst have noget nyt, så jeg ved hvad jeg har at gøre med.
    Hvad mener du med "nogle af de store..." ?

• #3   23. dec 2011 Velkommen på RCG smølf smiley Hvis du er nørdet nok er det alle pengene værd at være her ...hi

Prøv at søge lidt rundt på forum der er RIGTIG mange der har spurgt om det samme som dig, og RIGTIG RIGTIG RIGTIG mange som har svaret. tror faktisk ikke der kan svares noget som ikke allerede står her om emnet smiley

Gó fornøjelse.

• #4   23. dec 2011 Måske en traxxas rustler

• #5   23. dec 2011 (link fjernet)

den her, så mangler du bare en lader, du kan sikkert finde en god brugt her inde til måske 200-300

• Smølf s
    Smølf s Tilmeldt:
    dec 2011

#6   23. dec 2011 Kan se at der er mange som snakker om en TT-01 ? som kan købes ved noget der hedder "morfar.dk"

Men er det noget som dur og er pengene værd ? Kan se at inde på den hjemmeside har de en TT-01 RTR til 1999,- ?

• #7   23. dec 2011 Argh, den er jo go nok til at starte med, men du bliver hurtigt træt af at den ikk køre så stærkt, og så skal du til at smide ca 600-1000 til et brussless sæt

• Smølf s
    Smølf s Tilmeldt:
    dec 2011

#8   23. dec 2011 Joachim : Den ser fed ud smiley men kan man opgradere med noget alu og den slags ?

• #9   23. dec 2011 jeg vil ALDRIG anbefale en ny begynder at smide alu dele i en bil, første gang du laver et stort styrt har du sikkert bøjet det hele, og så skal det nok også skiftes

• Smølf s
    Smølf s Tilmeldt:
    dec 2011

#10   23. dec 2011 Hmm okay... måske jeg skal overveje at købe noget brugt og lege lidt med det og finde ud af om RC overhovedet er noget for mig.

Når jeg kigger på folks billeder herinde ser det bar så fedt og lækkert ud med alle de detaljer osv. de er lavet på bilerne.

• #11   24. dec 2011 Brug dine hårdt optjente penge et andet sted end mofars... magen til ringe service skal man lede længe efter.
    Start med at finde ud af hvad det egentligt er du vil have..
    Hvis du skal drifte så er det ikke Traxxas du skal kigge på.

Hvor bor du henne i vestjylland? det kunne være der var en shop i nærheden hvor du kunne komme og kigge.. også rart at have noget lokalt hjælp når nu du er ny..

//Dan

• Smølf s
    Smølf s Tilmeldt:
    dec 2011

#12   24. dec 2011 Jeg kommer fra Varde. Ved at der er noget der hedder RCmodels i Esbjerg
    og så har jeg fundet ud af at hardball butikken som hedder "bogormen" også sælger RC biler de har også nogle fine nitro biler men jeg vidste ikke hvad jeg skulle vælge da jeg var derude for nogle måneder siden

• #13   24. dec 2011 Jeg ville aldrig råde en nybegynder (eller andre jeg ikke er meget meget træt af) at handle hos svindleren B2B. Men det emne er der også skrevet rigtig meget om på forum smiley

• #14   24. dec 2011 Lige en stak "gode" steder at handle online

superhobby

midhobby

iccom

fghobby

happysale

holte-modelhobby.

• Smølf s
    Smølf s Tilmeldt:
    dec 2011

#15   24. dec 2011 Tak for det. smiley

• #16   24. dec 2011 HPI Firestorm 10T 2.4 Ghz og vandtæt. meget begyndervenlig!

husk når du googler navnet: 2011 edition!

• #17   24. dec 2011 Brian, MIDhobby bliver vi ikke enige om.. Han har for mange folk i butikken som ikke ved hvad de snakker om.
    Og med Holte har jeg oplevet at de sender det de vil når de vil, og ringer man til dem så har de ofte ikke tid til at snakke med en...

RCmodels i Esbjerg kan du fint handle ved. Kør du ned til Henning og få en snak med ham.. Fin fyr.

//Dan

• #18   24. dec 2011 Kender dem ikke men har du prøvet at snakke med

(link fjernet)

• Smølf s
    Smølf s Tilmeldt:
    dec 2011

#19   24. dec 2011 Brian s ; Nej har jeg ikke... vidste ikke engang vi havde sådan en klub her i byen

• #20   24. dec 2011 @ Dan.

Der findes ikke 1 butik som ikke har en utilfreds kunde eller 2:-/

Men der findes et par stykker som har en del utilfredse kunder (morfars bla)
    og så findes den 1 butik som har så mange utilfredse kunder at man kan undre sig over at de kan overleve (yep rigtig gættet B2B)

Og det er den information jeg prøver at overbringe til en (forhåbentlig mange) ny rc´nørd.

//Brian

• #21   24. dec 2011 Jeg er nu tilfreds med morfars.dk smiley Nok om det, alle har dårlige erfaringer.

Men forstår ikke helt hvad en traxxas, og en firestorm laver i dette emne, når nu manden vil have en drifter smiley

Vil du køre indenfor eller udenfor?
    For hvis du vil køre udenfor, så vil jeg nok anbefale dig en med lukket gearsystem (med kardanaksel osv) Og hvis du vil køre indenfor så kan du vælge mellem remtrækket og den anden jeg lige snakkede om.

Kommentér på:
Hvad skal jeg vælge ?

Annonce