{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny video med Ken Block, i San Francisco
  • #1   9. jul 2012 @ < Unknown > , han laver et fedt show ud af det, at han så ikke kører så godt i rally, det er en anden sag.... kunne noget bedre lide den sidste video hvor han kørte i Hollywood.

Bare synd at der ikke rigtig er noget nyt i denne video, udover et par høje hop/landinger og så at man faktisk ikke ser ret mange mennesker nogen steder, det sidste synes jeg næsten er mest imponerende smiley

Hans videoer drejer sig jo også meget om nogle fede klip og effekter, de mangler lidt i denne video, synes jeg.

• #2   9. jul 2012 man må side hans tema må have nok penge , siden de bare kan lukke ne hel bro og gaderne for at bare optage en lille film ^^

Efter min mening så har alle de andre film være elendige, men den her har overrasket mig smiley begynder at ku li ham lidt smiley

• #4   9. jul 2012 Denne edit video af hans nummer 4 synes jeg er en af de mest underholdende smiley

http://www.youtube.com/watch?v=qSg1uVZNEK4

• #5   9. jul 2012 1. I de to første afdelinger af Global Rally Cross 2012 har han måtte udgå, ikke på grund af kørefejl.
    2. I 3. afdeling af førnævnte kom han ind på en andenplads kun slået af Sebastian Loeb, mange dobbelt WRC mester, Ken Block vel og mærke med en punktering.
    3. Der er stor teknisk forskel på bilerne som bliver brugt i WRC og i Rally America, det kan godt være at han ikke klarer sig specielt godt i WRC men det gør han altså når han deltager i Rally America.

Så alt er relativt, derudover skal lige nævnes at gymkhana filmene er en reklame for DC Shoes og Hoonigan som han ejer en del af. Han er stadig ansat som kreativ direktør i DC Shoes.

Yderligere vil jeg lige nævne at når han kører rally har han meget tilfælles med Colin McRae da han startede med WRC, de promoverer begge sporten bedre end nogen andre har gjort og de kører/kørte begge 110% hele tiden, og som følge deraf, masser af teknisk defekt, afkørsler og andre uheld.

Go mandag aften
    Michael

• #6   9. jul 2012 Det er så gamet i rallycross derovre, den behandling giver alle hinanden... hvis ikke der er plads så laver man plads... og hvis det virkelig var så slemt havde løbsledelsen tildelt ham straf for det..

Jeg siger ikke jeg er hardcore ken block fan, men han kan altså køre bil, han kører jo fra folk som Rhys Millen, Samuel Hubinette og David Higgins som alle hører til i den amerikanske rally og drifting elite...

• #8   10. jul 2012 Jamen skid da på om manden klarer sig godt i nogen som helst løbsserie

I kender ham også kun fordi han er kongen til at lave PR stunts. Man sidder sku da helt og tænker om det virkelig er så stor reklameværdi at han kan bruge så mange ressourcer på at lave en film om sig selv.

Hatten af for Block - han har uden tvivl gjort det igen. fedeste siden 2'eren uden tvivl.

Kommentér på:
Ny video med Ken Block, i San Francisco

Annonce