401 visninger
|
Oprettet:
Ny video med Ken Block, i San Francisco {{forumTopicSubject}}
KEN BLOCK'S GYMKHANA FIVE
http://www.youtube.com/watch?v=LuDN2bCIyus
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.628
Bare synd at der ikke rigtig er noget nyt i denne video, udover et par høje hop/landinger og så at man faktisk ikke ser ret mange mennesker nogen steder, det sidste synes jeg næsten er mest imponerende
Hans videoer drejer sig jo også meget om nogle fede klip og effekter, de mangler lidt i denne video, synes jeg.
aug 2009
Følger: 44 Følgere: 42 RC-enheder: 6 Emner: 18 Svar: 382
Efter min mening så har alle de andre film være elendige, men den her har overrasket mig
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.628
http://www.youtube.com/watch?v=qSg1uVZNEK4
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 37
2. I 3. afdeling af førnævnte kom han ind på en andenplads kun slået af Sebastian Loeb, mange dobbelt WRC mester, Ken Block vel og mærke med en punktering.
3. Der er stor teknisk forskel på bilerne som bliver brugt i WRC og i Rally America, det kan godt være at han ikke klarer sig specielt godt i WRC men det gør han altså når han deltager i Rally America.
Så alt er relativt, derudover skal lige nævnes at gymkhana filmene er en reklame for DC Shoes og Hoonigan som han ejer en del af. Han er stadig ansat som kreativ direktør i DC Shoes.
Yderligere vil jeg lige nævne at når han kører rally har han meget tilfælles med Colin McRae da han startede med WRC, de promoverer begge sporten bedre end nogen andre har gjort og de kører/kørte begge 110% hele tiden, og som følge deraf, masser af teknisk defekt, afkørsler og andre uheld.
Go mandag aften
Michael
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 3 Svar: 37
Jeg siger ikke jeg er hardcore ken block fan, men han kan altså køre bil, han kører jo fra folk som Rhys Millen, Samuel Hubinette og David Higgins som alle hører til i den amerikanske rally og drifting elite...
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
I kender ham også kun fordi han er kongen til at lave PR stunts. Man sidder sku da helt og tænker om det virkelig er så stor reklameværdi at han kan bruge så mange ressourcer på at lave en film om sig selv.
Hatten af for Block - han har uden tvivl gjort det igen. fedeste siden 2'eren uden tvivl.
Ny video med Ken Block, i San Francisco