{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cancer f*ck off
  • #1   24. okt 2012 Jep Fuck Cancer...!

    Har desværre selv en i familien som har kræft og ja vi er meget i tvivl om han når og opleve en Jul igen.. smiley


  • kasper S
    kasper S Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #2   24. okt 2012 på med næbet....
    for næsten 30 år siden sagde en læge det sammen omkring min mor.
    hun fik hele julen med og de næste 22 også.
    det er at man er der. der betyder noget!
    og ikke tiden man har at gøre det i
    håber da på mange dejlige år endnu


  • #3   24. okt 2012 Kasper hvis det var til min ja så tror vi desværre ikke det bliver bedre han er godt nok 75 år men han har været aktiv landmand hele livet klaret det hele selv og har haft kræft før hvor han så fik af vide det var væk også lå fik han igen af vide noget tid efter af ham har kræft i lunger lever og ja kan ikke huske hvad det sidste var men han kan ingen ting nu han skal have hjælp til alt og han har vist mistet lysten til livet og det er bare på et par måneder smiley

  • #4   24. okt 2012 Undskyld stavefejl smiley

  • #5   24. okt 2012 Ja smiley jeg lagde også på skejby sygehus i 9 månder med cancer smiley

    og nu......

    mangler jeg det ene ben smiley

    www.bricksite.com/teamsoernsen TJEK DA LIGE MIN HJEMMESIDEN ( GOKART )


  • kasper S
    kasper S Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #6   25. okt 2012 jaa sådan lidt smiley
    det er da træls.. at læse sig til
    sådan lig min mor efter mange år sagde lænerne også der ikke var mere i lungerne mm.
    trods mange hjerneblødninger og blodpropper du godeste....efter nok 12 år hvor har jeg oplevet meget. med ud og ind at sygehus og hvad dertilhøre. så var hun sådan set hvad jeg vil kalde helt normal igen. nogle år efter gik det så galdt igen, da jeg kom og besøgte hende på sygehuset kunne hun denne gang ikke sige min eller min bror's navn eller andet.. men derimod kun sige baaarrrreee og den slags. ubehaligt som meget ung. det er det vel i alle aldre.
    inderest inde mener jeg. alle de personer der er blevet ramt jeg har snakket med, er blevet meget bedre mennesker på både den ene og anden måde. underligt nok
    har fået en anden holdning til livet og nyder det bare mere end andre
    jeg slutter af med et held og lykke fremover
    mvh kasper



  • #7   25. okt 2012 smiley

Kommentér på:
Cancer f*ck off

Annonce