{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilket udstyr til canon eos 1100d til udstilinger og motorløb
  • #1   8. nov 2012 Jeg bruger både en 18-55 samt en 75-300. Det er nødvendigt til motorløb at kunne tage billeder på lang afstand (75-300), men samtidig skal du også kunne tage billeder tættere på (18-55). Du skal jo klart vælge en Canon Speedlite flash, størrelsen er ikke så afgørende, du kan alligevel kun bruge flash til næroptagelser. Jeg vil også anbefale dig at købe en "softbox" til at dæmpe det lidt skarpe lys fra flashen med. Og så er et stativ altså et must. Evt. bare et monopod (enkeltbenet).
    Derudover bruger jeg også fjernudløser til nærbilleder, fordi trykket på kameraets udløser kan give rystede billeder.

• #2   8. nov 2012 kommer jo meget an på hvor mange penge du vil ofre...???

Dette er et super lysstærkt objektiv til indendørs foto (har det selv) http://www.dba.dk/zoom-sigma-18-50mm-128-ex/id-87258582/

Dette objektiv til udendørs, lysstærkt så du selv i overskyet vejr kan fange hurtige bevægelser. http://www.dba.dk/zoom-sigma-70-200mm-f-28/id-86612282/

• sjums
    sjums Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 11
    #3   9. nov 2012 Som Christian siger kræver det noget lysstærkt (lavt F-Stop) glas. Og kunne forestille mig noget godt zoom også vil være fint til RC's.

Men husk, jo mere zoom jo hurtigere lukkertid er krævet! Det anbefales at have en lukker der er mindst dobbelt af brændevidden!

fx ved 300mm skal du have en lukkertid på 1/600s (0.00167sek). Men det er som regel ikke et problem hvis du er ude en god sommerdag med masser af sol smiley

Men det 70-200mm 2.8 ser ikke helt tosset ud smiley

Og med 1100d's crop faktor rammer du jo egentlig 300mm smiley

Kommentér på:
hvilket udstyr til canon eos 1100d til udstilinger og motorløb

Annonce