{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger en med kenskab til rep. af siemens espresso maskine
  • #2   9. nov 2012
    www.ENB-RC.dk Henrik P
    hvad skulle jeg lige kunne se ud af den manual ?
    der er ikke noget i den der har hjulpet.

• #3   9. nov 2012 Der står på side 7 hvad du skal gøre

• #4   9. nov 2012 1 du henviser til forkert maskine.
    2 på side 7 står der ikke noget der kan bruges
    3 den skriver

FILL UP PIPE-SYS tryk cafe
    trykker så cafe og den køre lidt og så kommer meddelelse igen
    FILL UP PIPE-SYS tryk cafe
    og det bliver den så ved med

så måske bedre bud kunne hjælpe

• #5   9. nov 2012 Måske få fat i Siemens...? Har du prøvet det?

• #6   9. nov 2012 Du må sku undskylde jeg prøver at hjælpe
    men på side 7 står der  nu hvad du skal gøre maskinen har samme styresystem som din men prøv at gå efter sidetalet på de sider så er det side 6 og side 7 i adobe reader jeg har en som din og har haft samme problem og det løste det for mig
    men igen undskyld jeg prøver at hjælpe men du må jo se om der kommer et bedre bud

• #7   9. nov 2012 Har du fyldt vand på?

Maskinens vandledningssystem er tomt

• #8   9. nov 2012 ja der er vand på
    og jeg har 100 gange trykket på cafe knappen som på side 7
    jeg har forsøgt afkalkning og alt andet men intet hjælper.
    derfor ville jeg gerne have en på banen som kendte til maskinen og dens nøkker
    har haft den nede ved et firma som ikke kunne løse problemet.
    har haft kontakt til siemens som mente den skulle ind for fejlfinding til ca 2000kr

så hvis der er nogen der har et insiter fif så kom med det plz.

• #9   9. nov 2012 Okay I got it. Tech support just reads you the manual but when I got onto the repair centre the tech told me what it probably was. A LOOSE WIRE! Here I made the choice to open the unit myself. You need two different Torx drivers. Remove the back spacer (thing with large round hole) by pulling at each clip gently. Remove all the screws on the back of the unit and allow the panel to tip back. Next remove the water reservoir and remove each of the flip up doors on the top by pulling gently at each of 3 hinges. Next remove the SS warming tray on the top by removing the 2 (smaller) Torx screws. Next pull straight back on the top panel and it will disengage. Remove the reservoir side panel by sliding it up and it will disengage. Now, on this side, inside the machine at the bottom centre, towards the front you will see a pump (thing with silicone rubber hoses attached). There should be 2 wires attached with insulated spade connectors. Pickup the one that fell off during shipping and slide it back on the contact on the pump. Next, reassemble the machine, the side panel is the trickiest, ensure all clips are FULLY engaged. Now follow the manual again and poof, you up and running. Enjoy!!!

Dette er godt nok til en Bosch maskine, så adskillesen er nok anderledes.
    Men kan se der er mange der har samme problem, så måske er løsningen en løs ledning.
    Hvis man evt kunne finde den sensor, som registrere vandet, og derved kortslutte den (hvis den er ligeglad, bare den har forbindelse)
    Alt dette er et vildt gæt smiley

Og det med vand var ikke for at være flabet

• #10   9. nov 2012
    Michael P RCMagasin.dk
    har kørt som it teknikker så kender godt til mange af fejl 40 udgaverne :o)
    og vand i beholderen ville nok falde ind under den gruppe hehe

har også læst den du linker til og jeg har haft den adskilt og der var ingen løse ledninger
    jeg tænker mere om der er noget specifik elektronik der evt er def

vh
    tommy

• #11   9. nov 2012 Jeg ville køre den på et siemens værksted. Det er en meget dyr maskine fra ny ( mener de kostede over 10k + moms) og den burde stadig være værd at ofre et par tusser på, hvis det er det der skal til smiley

• #12   9. nov 2012 Måske luse den føler, hvis du kan finde føleren, der "ser"/måler om der er vand smiley

• #13   9. nov 2012 Brian S ja den er dyr fra ny. men det pisser mig lidt af at når den så er så dyr og den så går i stykker efter 3 år :o( og man så skal til at hælde flere penge i den.
    jeg købte alle hvidevare i siemens til mit køkken og det har jeg godt nok fortrudt.
    microovn gik efter 26 månder , expressomaskine efter 36 månder :O(
    vh
    tommy

• #14   9. mar 2018 Jeg har samme problem, har du fundet en løsning ?

• #15   9. mar 2018 Camilla M
    pm sent smiley

• René S
    René S Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Svar: 2
    #16   18. jul 2018 Hey - fandt I ud af det, min melder det samme nu.... godt nok efter 10.000 kopper så ok men den er meget savnet....

• #17   19. jul 2018 Fandt en privat person i viborg der fixede den
    vh

• René S
    René S Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Svar: 2
    #18   11. sep 2018 Ved du hvad han gjorde ved den? Noget man selv kan fikse eller?

• #19   21. sep 2018 hejsa.
    så vidt jeg husker sider der en pumpe / mængde tæller som blev skiftet på min.
    jeg har ikke kontakt til reparatør mere så i må selv finde en der kan fixe den

vh
    tommy

Kommentér på:
søger en med kenskab til rep. af siemens espresso maskine

Annonce