{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Panorama ramme projekt {{forumTopicSubject}}

Goddag RCG

Jeg leger lidt med tanken om at lave et ret langt panoramabillede, eller har det, det skal bare printes. Men jeg mangler lidt en ramme. Og jeg tænker at jeg gerne selv vil lave en ramme, for billedet bliver cirka 20 cm i højden og så 200cm langt. Jeg har selv tænkt noget med en plade, som jeg maler sort, og så på en eller anden måde skaffer noget glas og så på en eller anden måde får sat det glas på.

Hvis der er nogen der har en super go ide til en løsning så sig endelig til.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Panorama ramme projekt
  • #1   18. dec 2012 tror det umuligt få så store rammer. så vil også sige du skal igang selv. men er din tanke så bare smække glas uden på den plade med billedet? eller vil du også lave en yder ramme. for så vil jeg da sige du skulle købe nogle ramme lister og selv fræse den bugening ud. eller hva man nu lyst til.

• #2   18. dec 2012 og ville nok bruge plexi glas istedet. man skær sig sådan på al det glas smiley

• #3   18. dec 2012 Hvordan er det med at skære plexiglas ud selv, og hvordan ligger det prismæssigt, og er det pænt til en ramme, altså kan man se lige så godt gennem det som glas`?

• #4   18. dec 2012 jeg var i jem og fix forleden. og de havde faktisk nogle 99% klare stykker. altså næsten som glas. og mener ikke prisen var særlig høj. hæng mig ikke op på det smiley men plexi er næsten ligesom træ at skære i syntes jeg. og så kan du få det i alverdens længder og tykkelser smiley

• #5   18. dec 2012 Plexiglas er hundedyrt i en ordentlig kvalitet. Og hvis ikke kvaliteten er i orden, så får du et billede fuld af reflekser, underlige buler og matte områder. Men du kan sagtens skære det ud selv, jeg plejer at bruge en god hobbykniv med nyt blad, og så skære hvert snit ad flere gange. Men du kan også selv lave en ramme af noget listetræ, og så få en glarmester til at skære et stykke glas ud til dig.

• #6   19. dec 2012 Få nu skiltemaleren til at lægge en gennemsigtig klar eller mat folie på billedet, så har du en plakat i fineste kvalitet

Kommentér på:
Panorama ramme projekt

Annonce